خرید اقساطی یخچال فریزر بوش

تاریخ انتشار:
1403/2/8 03:53:56

بوش یکی از نام های شناخته شده در صنعت تولید لوازم خانگی است که محصولات آن به  دلیل این که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، قیمت بالایی نیز دارند. برای خرید اقساطی و مشاهده انواع مختلف یخچال فریزرهای بوش می توانید به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

یخچال فریزر چیست؟

جهت خرید اقساطی با اسان ترین روش و اطلاع از قیمت ها به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید قسطی کلاب بهترین انتخاب جهت خرید اقساطی و یخچال دستگاهی می باشد که از یک وسیله سردکننده به همراه یک عایق حرارتی و سازوکاری به منظورانتقال گرما از داخل این محفظه به خارج تشکیل می‌شود. از یخچال جهت خنک نگهداشتن مواد غذایی، داروها و دیگر چیزهای فاسد شدنی استفاده می گردد، یخچال‌ ها از گذشته تاکنون تغییرات شگرفی داشته اند. از یخچال های طبیعی گرفته تا یخچال ‌های دست ‌ساز زیرزمینی و با گذر زمان یخچال‌های نفتی و گازی و اکثریخچال‌ه ای در حال حاضر در بازار رقابتی امروزه که با جریان الکتریسیته کار می‌کنند.

چگونگی عملکرد یخ زن یا جا یخی که به آن هم چنین فریزر می‌گویند همانند یخچال می باشد، با این اختلاف که ترموستات آن برای دمای پایین‌تری تنظیم شده است، ونیز مناسب است که از گاز مبردی استفاده شود که دمای تبخیر آن کمتر است (مانند فریون ۱۲). در فریزرهای پرقدرت از باد بزن برای خنک‌کردن کمپرسور و کندانسور استفاده می گردد، دمای فریزرها از 14- درجه سلسیوس سردتر بایستی باشد تا به مواد غذایی آسیب نرساند بیشتر فریزرهای خانگی دمای آن ها از 14- تا25- درجه سانتی گراد است. برای فریزرهای نگهداری بستنی از مبرد R22 که تا دمای 40-درجه سلسیوس سرما می سازد، مصرف می شود.

تاریخچه پیدایش یخچال:

نکته مهم این است که  بدانید دانشمند نامدار ایرانی ابن سینا در قرن ۱۱ میلادی مبرد را اختراع نمودکه شروع  یخچال را از همان جا زد  و بااین اختراع توانست کار بزرگی را برای ایرانی ها کند  که ابتدا شروع  یخچال بوده است.اولین یخچال در  دنیا در سال ۱۷۴۸ میلادی نام مخترع ان ویلیام کولین در دانشگاه گلاسکو ساخته شد، این یخچال کارایی بسیاده ساده ای داشت  که تشویق  و راهی برای دانشمندان دیگر شد  که در اخر و چند سال قبل با تکنولوژی، دانشمند آمریکایی به اسم الیور ایوانس یخچالی را اختراع نمود که بسیار حرفه ای تر از نوع قبلی بود که به همین علت الیور ایوانس را پدر یخچال نام گذاری کرده اند . با این وجود هنوز هیچکس نتوانسته بود کار اصلی یخچال اختراع کند که بنابراین آمریکایی دیگری به نام ژاکوب برکینز با ایجاد تغییراتی در طرح های اولیه دانشمندان گذشته از خود توانست اولین یخچال جهان را تولید نماید. جان گوری یکی دیگر از دانشمندان و مخترع آمریکایی بود که توانست نخستین یخچال مکانیــکی را در سال ۱۸۴۱ میلادی بسازد که از آن برای ساختن یخ جهت کمک به مبتلایان تب زرد استفاده می گردید.

انواع مختلف یخچال فریزر بوش:

یکی از انواع یخچال فریزر های پر طرفدار با عملکرد بسیار بالا یخچال فریزر بوش است که دارای انواع زیر می باشد که عبارتند از:

یخچال فریزر، فریز پایین

یخچال فریزر دوقلو

یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر، فریز بالا

بیشترین خرابی های احتمالی برای یخچال فریزر :

  • اتوماتیک کار نکردن دستگاه
  • برق داشتن بخش هایی از یخچال
  • برفک بستن بیش از حد بخش یخ ساز
  • صدای ناهنجاز موقع خاموش شدن موتور
  • آب دادن بخش یخ ساز به داخل یخچال و یخ بستن آن
  • روشن بودن یخچال فریزر ولی یخ نبستن بخش فریزر آن
  • دمای محیطی داخلی یخچال فریزر یکسان نمی باشد.

البته بایستی متذکر شویم که یخچال فریزر بوش بسیاری از خرابی های احتمالی بالا را با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع لوکس و مختلف کاملا برطرف ساخته است و به همین علت یکی از بهترین برند های برتر در زمینه لوازم آشپزخانه می باشد.

خرید اقساطی یخچال فریزر بوش در قسطی کلاب:

با توجه به اینکه که برای هر فردی امکان خرید یخچال فریزر بوش وجود ندارد ولی با توجه کیفیت بالا و عملکرد مناسب آن هر خانواده ای ترغیب به خرید آن می شود بنابراین با خرید اقساطی یخچال فریزر بوش از قسطی کلاب و شرایط خاص و ویژه آن خریدی متناسب با سرمایه خود را تجربه نمایید..

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ماشین ظرفشویی ال جی

فروش قسطی ماشین ظرفشویی ال جی
از جمله ابزار و وسایل کاربردی که برای شست و شوی ظرف های آشپزخانه کاربرد دارد، ماشین ظرف شویی می باشد. فروش قسطی ماشین ظرفشویی ال جی، در جهت....

خرید قسطی یخچال دوقلو هیمالیا

خرید قسطی یخچال دوقلو هیمالیا
برند هیمالیا یکی از برندهای قدیمی در ایران است که از ابتدا به طراحی و تولید یخچال فریزر می‌پرداخته است. برای خرید اقساطی یخچال دوقلو ...