خرید قسطی ماشین لباسشویی بوش

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:54:51

لوازم خانگی جزو کالا های مورد نیاز در هر خانه ای است و شرکت های مختلف مانند بوش این لوازم خانگی را طراحی و تولید می کنند. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی بوش به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی ماشین لباسشویی بوش

شرایط خرید قسطی ماشین لباسشویی بوش در این مقاله به صورت کامل مورد بررسی قرار می گیرد. سایت قسطی کلاب با دارا بودن سابقه فراوان در زمینه ارائه طرح های فروش اقساطی انواع برندهای ماشین لباسشویی به خصوص بوش، توانسته است با شرایط ویژه ارائه شده در سایت خود، رضایت شرکت کنندگان در طرح های اقساطی خرید لباسشویی را به دست آورد.

در این مقاله می خواهیم درباره مزایا و شرایط طرح خرید قسطی ماشین لباسشویی بوش با شما صحبت کنیم. شما می توانید برای آگاهی از موارد و همچنین آشنایی با یک نمونه از این لباسشویی ها، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ماشین لباسشویی بوش

شرکت آلمانی بوش یکی از برترین و بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است. این شرکت با دارا بودن نیروهای متخصص توانسته است تا در سال های اخیر فعالیت خود در سطح بین المللی، جزو یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی قرار گیرد.

بوش در تولید انواع لوازم خانگی خصوصا لباسشویی مهارت خاصی دارد، به طوری که ماشین لباسشویی این کشور در ایران به عنوان نمونه، با استقبال خوبی مواجه بوده است.

از جمله دلایل این استقبال را می توان از عواملی همچون، قیمت مناسب، کارایی فوق العاده بالا نسبت به قیمت و همچنین مواردی همچون دوام قطعات و طول عمر بالا اشاره کرد.

شرایط خرید قسطی ماشین لباسشویی بوش

سایت قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران توانسته است تا با ارائه شرایط ویژه، تسهیلات فوق العاده ای را برای خرید ماشین لباسشویی بوش برای شما فراهم آورد.

شما در این طرح قادر خواهید بود تا انواع مدل های ماشین لباسشویی بوش را با مناسب ترین قیمت و کمترین تفاوت با قیمت نقدی خریداری کنید. اقساط شما دوازده ماهه خواهد بود و پیش پرداخت نیز به مبلغ حداکثر 20 تا 30 درصد بسته به نوع و قیمت محصول از شما دریافت خواهد شد.

شما با این روش قادر خواهید بود تا با تحمل کمترین فشار مالی، بهترین انواع لباسشویی بوش را برای خود به صورت قسطی خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

در این قسمت از مطلب می خواهیم برای شما یک نوع از بهترین ماشین لباسشویی بوش را معرفی کنیم که در طرح خرید قسطی ماشین لباسشویی بوش، به عنوان پرفروش ترین محصول دست یافته است، با ما همراه باشید.

خرید قسطی ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR ظرفیت 9 کیلوگرم

این محصول دارای نوع درب از جلوی مخزن است و به صورت کلی در عین سادگی شکل بسیار زیبا و تطبیق پذیری با محیط آشپزخانه شما دارد. طراحی های دایروی شکل در جلو و کناره های این ماشین، آن را به صورت ویژه ای ساده و زیبا کرده است. سرعت چرخش موتور این ماشین لباسشویی، 1600 دور در دقیقه است که باعث می شود تا این ماشین بتواند هرگونه لباس یا پارچه کثیف شما تمیز شده و عاری از هرگونه رنگ، چرک و یا موارد نامطلوبی باشد.

وزن 81 کیلوگرمی این یخچال ممکن است، کمی برای شما سنگین به نظر برسد، اما شما باید بدانید که این محصول به دلیل کیفیت کار بالا و قطعات با دوام و اصل خود دارای چنین شرایطی است که البته از نظر وزنی نیز در میان برندهای هم رده خود، دارای شرایط مناسب تری است.

شما با خرید قسطی ماشین لباسشویی بوش در مدل های مختلف همچنین قادر خواهید بود تا به صورت مشترک از قابلیت ها و مزایای ویژه این دستگاه ها استفاده کنید. قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، 14 برنامه شست و شوی مجزا و حرفه ای، نشانگر میزان انرژی و آب مصرفی و ... از سایر موارد و ویژگی های مربوط به این محصولات است.

شما می توانید برای خرید قسطی این محصول همین حالا با ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید از بای چک را انتخاب کنید، ناگفته نماند که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مبلمان راحتی با چک

خرید قسطی مبلمان راحتی با چک
انتخاب بهترین مبل می‌تواند تاثیر به سزایی بر دیزاین خانه و راحتی شما داشته باشد. برای خرید قسطی مبلمان راحتی با چک به بخش مبلمان خانگی...

خرید قسطی ساید بای ساید دوو

خرید قسطی ساید بای ساید دوو
شما می‌توانید به سادگی خرید قسطی ساید بای ساید دوو از بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب انجام دهید و یک...