خرید اقساطی زودپز تفال

تاریخ انتشار:
1403/2/5 20:40:42

جهت مشاهده خرید اقساطی زودپز تفال به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.

خرید اقساطی زودپز تفال

اطلاعاتی درباره زودپز 

یکی از عوامل موفقیت هر آشپزی از یک خانم خانه دار گرفته تا بزرگترین آشپز رستوران ها، ابزار کار آنها و وسایل آشپزخانه هستند. مخصوصا لوازم پخت و پز که روز به روز در حال پیشرفته تر شدن می باشند. 

اما یک سری از لوازم از گذشته در فرهنگ ما وجود داشته است مانند زودپز که بسیار کاربردی می باشد. وجود همین زودپز و سایر وسایل باعث شده است که طعم غذاهای ایرانی با همه دنیا متفاوت باشد.

اگر شما قصد دارید یک آشپز درجه یک باشید و توانایی خرید نقدی ندارید در سریع ترین زمان ممکن می توانید با خرید اقساطی زودپز تفال طعم غذاهای خود را تغییر دهید.

هرچقدر که در مورد مزایای زودپزها مطالب واحدی در اینترنت وجود دارد در مورد نحوه کار آن و بهترین مدل آن نظرات مختلفی وجود دارد. چرا که در مدل های جدید این دستگاه برقی نیز شده است. 

امکانات دیگری برای آن تعبیه شده است که حتما در آشپزخانه وجود آن الزامی است. پیشرفت امکانات این وسیله باعث شده که قیمت آن کمی رشد داشته باشد. در این شرایط همواره یکی از بهترین راه حل ها خرید اقساطی زودپز تفال می باشد اما چرا خرید اقساطی؟ کمی صبر داشته باشید بعد از این که با طرز کار و مزایای دستگاه آشنا شدید به طور خودکار به جواب این سوال خواهید رسید.

مزایای خرید اقساطی زودپز تفال

اولین نکته ای که باید در این مورد بیان شود طرز کار زودپز است. احتمالا شما هم میدانید زودپز بخار آبی که در هنگام پخت غذا ایجاد می شود را از خود خارج نمیکند. این کار باعث میشود فشار درون زودپز بیشتر شده و آب در دمای بالاتری به نقطه جوش برسد که همین عامل باعث میشود به قول قدیمیها غذا کاملا جا بیفتد. 

به همین خاطر است که آبگوشتی که در زودپز آماده شده طعم متفاوتی دارد.

داستان ها و خاطرات زیادی برای ترکیدن زودپز های قدیمی وجود دارد و درست نیز می باشد. البته هم در مدل های قدیمی نیز سوپاپ اطمینان وجود داشت هم در مدل های جدیدتر. اما در هنگام استفاده باید مراقب این موضوع بود و مرتب به زودپز سر بزنید تا مشکلی پیش نیاید.

با خرید اقساطی زودپز تفال از قسطی کلاب مطمئن باشید یکی از معروفترین مارک های دنیا یعنی تفال را از یک فروشگاه معتبر با شرایط ویژه خریداری نموده اید. چرا که در شرایط فعلی کمتر کسی حاضر است اقدام به فروش قسطی کالا و تجهیزات نماید.

نکات مهم در خرید اقساطی زودپز تفال

  • در موقع خرید زودپز تفال به نشان استاندارد و برچسب انرژی آن دقت نمایید.
  • در هنگام خرید از فروشنده یا متخصص کار بخواهید طرز استفاده صحیح از زودپز را به شما آموزش دهد.
  • همچنین خودتان قبل از استفاده، دستورالعمل و دفترچه راهنمای محصول را به دقت و کامل مطالعه نمایید.
  • در هنگام خرید اقساطی زودپز تفال حتما نوعی از آنها را انتخاب کنید که به قفل ایمنی مجهز باشند.
  • در هنگام استفاده حتما مواد غذایی که مناسب برای پخت با زود پز هستند انتخاب نمایید.
  • هنگامی که پخت غذا تمام شد و دستگاه را خاموش کردید باید سوپاپ اطمینان را برای خروج بخار آزاد نمایید.
  • حتما زودپزهایی را انتخاب کنید که جنس بدنه آنها از استیل ضد زنگ که همان فولاد است  یا آلیاژ آلومینیوم باشد.
  • هر بار که از زودپز استفاده می نمایید باید دریچه اطمینان و حلقه لاستیکی را کاملا شستشو و تمیز نمایید.
  • در هنگام خرید اقساطی زودپز تفال مدل هایی را انتخاب کنید که مجهز به شیر خروج بخار اضطراری باشند.

 و به عنوان نکته آخر هنگامی که عملکرد دستگاه مشکل داشت یا نیاز به تعمیر بود حتما این کار را به متخصص بسپرید و به هیچ وجه خودتان اقدام به تست و بررسی ننمایید.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید از بای چک را انتخاب کنید، ناگفته نماند که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش لوازم خانگی اسنوا قسطی

فروش لوازم خانگی اسنوا قسطی
اسنوا یکی از برندهای معتبر و بسیار پر فروش ایرانی است که با در کنار داشتن کیفیتی جهانی و هم رده با برندهای بین المللی قیمت بسیار مناسبی دارد...

خرید لوازم برقی

خرید لوازم برقی
لوازم برقی به عنوان وسایل زندگی که از سری دستگاه های الکترونیکی به حساب می آيند، برای سرعت بخشیدن به کارها و بالا بردن سطح رفاه زندگی...