سود صندوق سرمایه گذاری بانک ملی

تاریخ انتشار:
1403/2/19 18:17:56

سرمایه گذاری در بانک با اینکه سود ثابت دارد، اما باعث راکد ماندن پول می شود. قسطی کلاب یک مدل سرمایه گذاری را برای کاربران خود فراهم کرده است که در آن سود ثابت به سرمایه گذار تعلق می گیرد و با سرمایه های دریافتی امکان خرید اقساطی کالا برای مشتریانش فراهم می شود و در عین حال برای افراد زیادی شغل ایجاد می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام سرمایه گذاری به بخش تأمین کنید قسطی کلاب مراجعه کنید. سود صندوق سرمایه گذاری بانک ملی

بررسی کلی صندوق سرمایه گذاری بانک ملی

صندوق سرمایه‌گذاری بانک ملی در تاریخ ۱۳۸۷/۰۱/۱۹  با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) به عنوان صندوق سرمایه گذاری شروع به فعالیت نمود، نحوه کار این صندوق مطابق با مفاد اساسنامه و امیدنامه و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه می باشد، مدیریت دارایی های صندوق که اکثرا شامل سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس است، که به وسیله مدیر سرمایه گذاری صندوق انجام می شود. سرمایه گذاران در ازای سرمایه گذاری در این صندوق گواهی سرمایه گذاری می گیرند.

صدور واحد سرمایه گذاری و ابطال آن ها بر اساس ارزش خالص دارایی های همان روز پس از ارایه درخواست انجام می شود، ضامن صندوق پرداخت وجوه سرمایه گذران حداکثر ٧ روز پس از ارایه درخواست ابطال را ضمانت می نماید. با توجه به بررسی های انجام شده، سود صندوق سرمایه گذاری بانک ملی در سال گذشته در حدود ۲۱ درصد بوده است، که رقم قابل توجهی نمی باشد.

خصوصیات صندوق‌های سرمایه‌ گذاری

  • مدیریت کردن هوشمندانه سرمایه با دانستنی های کارشناسی: صندوق‌های سرمایه گذاری با استفاده از مدیران کار آمد که توانایی تحلیل و بررسی بازارهای پولی و مالی در ابعاد گوناگون را دارند، اکثرا موفق به کسب سود مناسب و بالایی می شوند.
  • متنوع  بودن و کنترل ریسک سرمایه‌گذاری: با بالا نمودن تنوع در سرمایه‌گذاری می‌توان خطر سرمایه‌گذاری را کم نمود، و کاهش بازدهی یکی از اوراق را با افزایش در بازدهی دیگر اوراق بهادار جبران نمود معمولاً سبد صندوق‌ های سرمایه‌گذاری بزرگ حاوی ده ها نوع اوراق بهادار و سپرده گوناگون می باشند، تا خطر سرمایه‌گذاری را به کمترین میزان برسانند.
  • نقدشوندگی سریع و دریافت سود: صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک این امکان را به سرمایه‌گذاران می‌دهند که در سریع ترین زمان ممکن واحدهای سرمایه‌گذاری خود را تبدبل به پول نقد کنند و برای ابطال واحد ها و دریافت وجه حاصله با هیچ مشکلی مواجه نشوند.
  • شفافیت و اطلاع‌ رسانی سریع: چگونگی طراحی صندوق‌های سرمایه‌گذاری به گونه‌ای می باشد که قیمت برگه های سرمایه‌گذاری نشان‌ دهنده عملکرد مدیر صندوق است که روزانه در سایت صندوق ارائه می گردد.
  • هدف مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری: مطابق با ساختار طراحی شده صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت،مدیران انگیزه لازم جهت تشکیل بهترین ترکیب سبد سرمایه‌گذاری را داشته، و تلاش می کنند تا خالص ارزش دارایی‌های صندوق را به بالاترین حد برسانند.
  • صرفه‌جویی نسبت به مبلغ کل سرمایه: طبیعی است که یک سرمایه‌گذار به تنهایی امکان پرداخت هزینه‌های مشاوره یا استفاده از نرم افزار های مختلف اطلاع‌ رسانی وتحلیلگری را نخواهد داشت اما جمع نمودن سرمایه‌ های عموم سرمایه‌ گذاران، امکان کاربرد مزایای این چنینی را فراهم می کنند.
  • امکان سرمایه گذاری حتی با پس اندازهای اندک: کمترین مبلغ به منظور خرید هر واحد صندوق سرمایه گذاری بانک ملی یک میلیون ریال است.

سرمایه گذاری برای هر فردی یکی از فعالیت های بسیار مهم در زندگی آن می باشد و اینکه چگونه و کجا سرمایه گذاری کند تا بتواند بالاترین سود را دریافت نماید کاری است که  برای آن نیاز به بررسی و تصمیمات هوشمندانه ای است بعد از ارائه توضیحات در مورد صندوق های سرمایه گذاری که امروزه بسیار در مورد آن صحبت و بحث می گردد به این تنیجه می رسیم که سود صندوق های سرمایه گذاری خیلی بالا نیست به عنوان نمونه سود صندوق سرمایه گذاری بانک ملی در سال گذشته در حدود ۲۱ در صد بوده است.

شما سرمایه گذار محترم با دانستن شرایط و مبالغ سودهی سرمایه گذاری در بخش تامین کنید سایت قسطی کلاب می توانید روش مناسب تر سرمایه گذاری را انتخاب نمایید. با سرمایه گذاری در قسطی کلاب شما به سودهی با درصد ۲۴، ۳۲ و ۳۵ را برای سرمایه خود تجربه خواهید نمود.

سایر بلاگ های مرتبط

بانک سرمایه سود سپرده

بانک سرمایه سود سپرده
روش های گوناگونی به منظور سرمایه گذاری وجود دارند مشکل بسیاری از افراد این است که نمی دانند برای سرمایه گذاری در قدم اول باید چکار کنند یا پول...

دانش سرمایه گذاری

دانش سرمایه گذاری
همه افراد در طول زندگی خود از روش های گوناگونی به منظور کسب درآمد بیشتر استفاده می کنند اشتباه رایج اکثر افراد این می باشد که تجربه و مهارت...