خرید اقساطی poco x4 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/20 19:40:01

برای خرید اقساطی poco x4 pro با شرایطی عالی می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی poco x4 pro


گوشی POCO X4 PRO

گوشی POCO X4 PRO یکی از سری مدل‌های میان رده شرکت شیائومی محسوب می‌شود. این گوشی از لحاظ فنی و سخت افزاری شرایط مناسبی دارد که با توجه به قیمت بسیار اقتصادی آن، گزینه خرید بسیار خوبی به شمار می‌رود. 

مشخصات فنی گوشی شیائومی پوکو X4 PRO

این گوشی در فوریه سال 2022 به بازار معرفی شده و جزو جدیدترین مدل‌های شیائومی محسوب می‌شود. گوشی POCO X4 PRO از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. ابعاد این گوشی 16*8*7.6 سانتی متر است که وزنی معادل 205 گرم دارد. برای خرید قسطی poco x4 pro به سایت قسطیکلاب مراجعه نمایید.

•پردازنده مرکزی

پردازنده تعبیه شده در سیستم سخت افزاری این گوشی از نوع Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G می‌باشد. این پردازنده برای اجرای کارهای عادی و روزمره کاملا جوابگو است و توان مناسبی دارد. پردازنده گوشی POCO X4 PRO از نوع 64 بیتی می‌باشد و فرکانس پردازشی آن بین 1.7 الی 2.2 گیگاهرتز متغیر است.

•حافظه داخلی گوشی POCO X4 PRO

حافظه داخلی از جمله مهم‌ترین مواردی است که هر فرد در حین خرید گوشی به آن توجه می‌کند. حافظه تعبیه شده برای گوشی POCO X4 PRO ظرفیتی معادل 128 و 256 گیگ دارد. در برخی مدل‌های گوشی POCO X4 PRO، ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگ و در برخی دیگر 256 گیگ می‌باشد. این عامل در تفاوت قیمتی این دو مدل تاثیر مستقیم دارد.

چنانچه تمایل به خرید یک گوشی به ظرفیت ذخیره سازی بالا را دارید، خرید اقساطی poco x4 pro با ظرفیت 256 می‌تواند گزینه بسیار خوب و ایده آلی برایتان باشد. لازم به ذکر است که گوشی POCO X4 PRO دارای یک درگاه حافظه جانبی است که microSDXC پشتیبانی می‌کند.

•دوربین‌های اصلی و سلفی

قابلیت تصویر برداری یکی از نقطه قوت‌های گوشی POCO X4 PRO به شمار می‌رود. این گوشی دارای 3 ماژول دوربین در قسمت پشتی است. کیفیت تصویربرداری این 3 ماژول به ترتیب 108، 8 و 2 مگاپیکسل می‌باشد. هر یک از ماژول‌ها برای هدف خاصی تعبیه شده‌اند و به بهبود تصویربرداری گوشی کمک می‌کنند.

قابلیت فیلم برداری دوربین‌های اصلی گوشی POCO X4 PRO دارای کیفیتی معادل 1080p@30/60fps می‌باشد. دوربین سلفی تعبیه شده در گوشی POCO X4 PRO تک ماژول بوده و کیفیت تصویربرداری 16 مگاپیکسلی دارد. کیفیت این دوربین در مقایسه با سایر مدل‌های دیگر مناسب است و می‌تواند تصویر خوبی ضبط کند.

به طور کلی کیفیت دوربین‌های این گوشی بالا است. اگر به دنبال یک گوشی با دوربین‌های قوی هستید، خرید قسطی poco x4 pro پیشنهاد خوبی است.

•حافظه ram

Ram گوشی POCO X4 PRO 6 یا 8 گیگابایت است. مدل‌هایی که دارای حافظه 128 گیگ هستند، رم 6 گیگابایتی دارند. همچنین مدل‌هایی که حافظه داخلی 256 گیگ دارند، مجهز به رم 8 گیگابایتی هستند.

•نمایشگر

نمایشگر این گوشی از نوع AMOLED می‌باشد. سایز صفحه نمایش 6.7 اینچ بوده و رزولوشن آن 2400*1080 می‌باشد. برای خرید اقساطی poco x4 pro به سایت قسطی کلاب مراجه نمایید.

•باتری گوشی POCO X4 PRO

باتری از جمله معیارهای بسیار مهم برای افرادی است که به طور مداوم از گوشی در طول شبانه روز استفاده می‌کنند. اگر قصد خرید اقساطی یک گوشی با ظرفیت باتری مناسب را دارید، گوشی POCO X4 PRO می‌تواند گزینه خوبی باشد. این گوشی دارای باتری لیتیومی با ظرفیت 5000 آمپر می‌باشد. این باتری قابلیت شارژ سریع دارد و در طی نیم ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

خرید قسطی poco x4 pro از سایت قسطی کلاب

قسطی کلاب به کاربران خود برای خرید اقساطی یا نقدی کالای دیجیتال طرح‌های مختلفی ارائه می‌دهد. این سایت فعالیت گسترده‌ای در زمینه فروش قسطی موبایل دارد. چنانچه تمایل به خرید اقساطی poco x4 pro دارید، می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a21 s

خرید اقساطی گوشی a21 s
اگر به دنبال یک گوشی استثنایی با قیمتی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی مانیتور شیائومی

خرید قسطی مانیتور شیائومی
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای کشور چین است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی مانیتور شیائومی به بخش کالای دیجیتال در...