لوازم برقی جدید اشپزخانه

تاریخ انتشار:
1403/2/21 02:57:29

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لوازم برقی جدید اشپزخانه نیز پیشرفت قابل توجه ای کرده است. برای خرید جدید ترین لوازم برقی آشپزخانه به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


لوازم برقی جدید اشپزخانه


لوازم آشپزخانه 

با پیشرفت تکنولوژی لوازم خانگی نیز دچار تغییرات مثبت شده اند. لوازم خانگی برای رفاه و آسایش ما طراحی و تولید می شوند و نیت از خرید آن ها آسان تر شدن کارهای منزل می باشد. لوازم آشپزخانه جز مهم ترین لوازم منزل محسوب می شود و سهم بیشتری از کل لوازم منزل را دارد. تمامی لوازم آشپزخانه جز وسایل واجب و ضروری خانه است و نبود آن ها موجب مشکلات فراوانی در خانه می شود.

 بعضی از وسایل آشپزخانه ممکن است زیاد ضروری نباشد و بیشتر جنبه فانتزی بودن را داشته باشند. بهتر است در هنگام خرید علاوه بر زیبایی لوازم آشپزخانه به کیفیت ساخت و کارایی آن ها توجه بیشتری داشته باشید. 

معرفی لوازم برقی جدید اشپزخانه 

اگر شما به دنبال مطلع شدن از لوازم برقی جدید اشپزخانه هستید، ما در این مقاله قصد داریم که لوازم برقی جدید اشپزخانه را به شما معرفی کنیم. یکی از برند هایی که در طراحی و تولید لوازم برقی جدید اشپزخانه پیشرو است، برند ال جی می باشد. شرکت ال جی به تازگی یک خانواده جدید لوازم آشپزخانه را به بازار ارائه داده است که شامل جدید ترین لوازم برقی آشپزخانه می باشد. 

ساید باید ساید های فوق مدرن ال جی 

شرکت ال جی بار دیگر طرافداران خود را شوکه کرده است. با طراحی ساید باید ساید جدید خود جهش نوینی در ساخت یخچال فریزر انجام داده است. یکی از ویژگی های جالب یخچال فریزر جدید ال جی قابلیت باز شدن درب یخچال به وسیله سنسور نوری تعبیه شده در پایین درب یخچال می باشد. خیلی از مواقع پیش آمده که ممکن است دستان شما درگیر بلند کردن یک ظرف یا یک غذا یا خوراکی سنگین باشد که برای قرار دادن مواد غذایی داخل یخچال نیاز داشته باشید که فردی برای شما درب یخچال را باز کند و یا اگر تنها باشید مجبور هستید، ابتدا درب یخچال را باز کرده و سپس مواد غذایی را داخل یخچال قرار دهید که همین امر موجب هدر رفتن انرژی داخل یخچال می باشد.

 شرکت ال جی برای حل کردن این مشکل یک سنسور نوری در پایین یخچال فریزر های خود قرار داده است که با حرکت پای شما درب بالای یخچال باز می شود و دیگر از این قبیل مشکلات را برای شما به وجود نمی آورد. از ویژگی های منحصر به فرد این یخچال می توان به پنجره LED تعبیه شده بر روی درب یخچال فریرز اشاره کرد. شما با زدن سر انگشتان خود به پنجره LED یخچال فریزر ال جی می توانید، داخل یخچال را مشاهده کنید بدون اینکه نیازی به باز کردن درب یخچال داشته باشید.

 این ویژگی موجب می شود که نیازی نباشد برای چک کردن مواد غذایی داخل یخچال درب آن را باز کنید و موجب هدر رفتن انرژی داخل یخچال شوید. همان طور که مطالعه کردید، یخچال فریزر ال جی جز لوازم برقی جدید اشپزخانه محسوب می شود. اگر شما تمایل به خرید آنلاین لوازم برقی جدید اشپزخانه دارید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. 

پیشنهاد ویژه 

اگر برای خرید لوازم آشپزخانه خود به دنبال یک فروشگاه آنلاین معتبر می گردید، وبسایت قسطی کلاب را می توانید انتخاب کنید. وبسایت قسطی کلاب یکی از بزرگ ترین و جامعه ترین فروشگاه های آنلاین معتبر در کشور می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. یکی از ویژگی های مثبت وبسایت قسطی کلاب طرح خرید اقساطی است. شما می توانید از هر شهری از ایران سفارش خود را ثبت کنید و باز پرداخت خود را به صورت اقساط 3 تا 12 ماهه پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید و در صورت لزوم با کارشناسان مجرب در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب حس خوب یک خرید آنلاین را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فرش 1200 شانه اقساطی

 فرش 1200 شانه اقساطی
لطافت و ظرافت فرش 1200 شانه اقساطی، هر نگاه و نظری را به منظور برخورداری از این فرش زیبا به سمت خود خیره می سازد. از جمله فرش های جدیدی که ....

خرید اقساطی کالسکه کودک

خرید اقساطی کالسکه کودک
در دنیای امروزی حتی تکنولوژی در دنیای کودکان جا خود را باز کرده است و طراحی وسایل مخصوص کودکان، دنیای جدیدی برای آن‌ها ساخته شده ...