خرید اقساطی موبایل در تهران

تاریخ انتشار:
1403/2/11 10:54:52



جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی موبایل به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نموده و از مزایای آن بهره مند گردید.


خرید اقساطی موبایل


شرایط خرید موبایل قسطی

تلفن های همراه در تمام برند ها و مدل های مختلف از جمله وسایلی هستند که در شرایط اقتصادی کنونی با افزایش قیمت بسیار زیادی همراه شدند. لذا ممکن است افراد بسیاری توانایی خرید نقدی گوشی را نداشته باشند. 

در این موارد می توانید از شرایط خرید اقساطی موبایل که فروشگاه ها مختلفی با شرایط فروش گوناگون در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید.فروشگاه آنلاین قسطی کلاب از جمله فروشگاه هایی است که امکان خرید اقساطی موبایل را برای مشتریان خود با شرایط ویژه فراهم کرده است.

یک گوشی خوب چه فاکتورهایی دارد؟

هنگامی که قصد خرید اقساطی موبایل و یا نقدی آن را دارید، با دنیای از مدل ها و برند ها مواجه می شوید که انتخاب را برای شما سخت می کند. گوشی های سامسونگ، هواوی، نوکیا، ال جی، سونی و اپل موجود در بازار هر کدام ویژگی ها و فاکتورهای خاص خود را دارند.

اما یکی از مهم ترین فاکتورهای یک گوشی مناسب، طول عمر باتری آن است.از آنجا که تقریبا باتری تمام گوشی های جدید قابل جدا شدن از موبایل نیستند، طول عمر و کیفیت باتری  طول عمر گوشی را تعیین می کند زیرا اگر باتری دچار مشکل شده و یا از کار بیفتد نمی توانید آن را تعویض کنید.پردازشگر و یا cpu نیز از فاکتورهای مهم یک گوشی خوب در تمام برندهای مختلف است.

 این پردازشگر است که میزان سرعت و عملکرد گوشی را تعیین می کند و هرچه قوی تر باشد گوشی شما می تواند بدون آنکه هنگ کند نرم افزارهای بیشتری را راه اندازی کند. اگر دوست دارید عکس ها و فیلم های مورد علاقه تان را روی گوشی نگه دارید، حافظه گوشی نیز باید برایتان مهم باشد تا بتواند حجم قابل توجهی عکس، موسیقی و کلیپ را در خود جای دهد. 

گوشی های جدید مجهز به دوربین های حرفه ای و چندگانه هستند که به شما این امکان را می دهد عکس های زیبا و حرفه ای بگیرید. تمام گوشی های مورد نظر خود را می توانید از فروشگاه های معتبر آنلاین و حضوری خریداری کنید. 

اگر توانایی پرداخت یکجا و کامل هزینه گوشی دلخواهتان را دارید از خرید آن منصرف نشوید بلکه به فروشگاه هایی که امکان خرید اقساطی موبایل را در اختیار شما قرار می دهند مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی از سایت قسطی کلاب:

در میان تمام فروشگاه های آنلاین و حضوری، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان خرید اقساطی موبایل و یا خرید نقدی آن را برای مشتریان خود فراهم کرده است.شما با مراجعه به آدرس سایت می توانید تمام گوشی های موجود در سایت را به همراه قیمت و ویژگی هایشان ببینید و با یکدیگر بررسی کنید تا بتوانید انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید.

برای خرید اقساطی موبایل در تهران از سایت قسطی کلاب، در صورتی که قیمت گوشی کمتر از  میلیون تومان باشد، می توانید بدون پرداخت هیچ مبلغی به عنوان پیش پرداخت گوشی خود را سفارش دهید.

حتی اگر هیچ پس اندازی برای خرید گوشی نیز ندارید باز هم می توانید در زمان کوتاهی گوشی دلخواه خود را بخرید. در صورت خرید اقساطی موبایل هایی با قیمتی بیش از  میلیون تومان نیز تنها یک سوم قیمت گوشی از شما دریافت می شود و باقی مانده پول در اقساط 3 تا 12 ماهه بسته به نظر خودتان پرداخت خواهد شد.

هنگام خرید اقساطی موبایل یا نقدی از سایت قسطی کلاب مطمئن هستید گوشی اصل و اورجینال خریداری می کنید که مدت ها برایتان در نهایت کیفیت کار می کند. بعد از سفارش گوشی مورد نظر خود تنها حداکثر بعد از 72 ساعت گوشی درب منزل به شما تحویل داده می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اپل واچ بدون ضامن

خرید قسطی اپل واچ بدون ضامن
اگر علاقه مند به خرید قسطی اپل واچ بدون ضامن دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

فروش اقساطي گوشي سامسونگ

فروش اقساطي گوشي سامسونگ
با افزایش تورم و قیمت اجناس مختلف از جمله وسایل الکترونیکی و دیجیتال توانایی خرید نقدی برای بسیاری از افراد ...