تلویزیون قسطی مارشال

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:55:22

تلویزیون مارشال از جمله لوازم خانگی تولید داخل است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قیمت مناسبی نیز دارد. با این حال قسطی کلاب در بخش لوازم خانگی سایت خود شرایط ویژه ای را برای خرید اقساطی انواع تلویزیون مارشال ارائه می دهد. تلویزیون قسطی مارشال

فروش اقساطی تلویزیون های مارشال

در بین مجموعه وسیع لوازم خانگی، وب سایت ما اقدام به فروش قسطی تلویزیون و خصوصا تلویزیون قسطی مارشال نموده است.  برند مارشال در برگیرنده طیف نسبتا وسیعی از وسائل صوتی و تصویری است. یکی از این طبقه بندی ها تلویزیون های مارشال است. در فروشگاه دیجیتال قسطی کلاب می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود از بین کالاهای موجود به صورت قسطی یا نقد و اقساط محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

در بخش فروش اقساطی لوازم خانگی و تلویزیون قسطی مارشال فهرست جالبی برای رفع عطش مشتریان گرامی که طالب تهیه محصولی مناسب و در عین حال حرفه ای هستند فراهم شده و در دسترس شما عزیزان قرار دارد. در این طیف از محصولات لوازم خانگی مارشال تلویزیون های با سایز از 32 تا 85 اینچ را با امکانات و قابلیت های متنوع خواهید یافت.

محصولات برند مارشال به ویژه سری تلویزیون قسطی مارشال هوشمند آن هر یک به تنهایی در برگیرنده مجموعه امکانات و تسهیلات شگفت انگیزی می باشند که قطعا مشتری را ازخرید پشیمان نکرده بلکه بر عکس با خرید آن خود به عنوان مبلغ و ترغیب دیگران به خرید آن ها تبدیل می شوند. طی چند سال گذشته محصولات صوتی و تصویری مارشال در بین دیگر برندها همیشه در جایگاه های بالا به خصوص سری تولید طی دو الی سه سال گذشته قرار داشته اند.

با خرید یکی از تلویزیون های مارشال به غیر از کیفیت و زیبایی مجموعه ای از فناوری های نو و بروز را به همراه قیمت نسبتا مناسب در اختیار خواهید داشت. کلیه محصولات برند مارشال از جمله تلویزیون های آن طی طرحی  تحت عنوان تلویزیون قسطی مارشال و فروش قسطی تلویزیون و با تسهیلات ویژه عرضه می شود.

کارخانه و برند مارشال در کنار معروفیت به ارائه محصولات با کیفیت، برای در اختیار قرار دادن فناوری های بروز در بین اقشار مختلف جامعه تلویزیون های تولید شده خود و خصوصا تلویزیون قسطی مارشال را با قیمت گذاری مناسب و ارزان در کورس رقابت با دیگر برندها موفق عمل می کند.

انواع تلویزیون قسطی مارشال

در حال حاضر تلویزیون قسطی مارشال از میان لوازم خانگی اقساطی در طیف نسبتا وسیع و با امکانات و کیفیت HDR  و فناوری 4K و با آخرین مکانیزم های روز LED عرضه می شود. در عین حال سیستم عامل اورجینال و نصب شده در تلویزیون قسطی مارشال بهترین و کامل ترین خدمات نرم افزاری را در دسترس شما قرار خواهد داد. 

از این جهت که این سیستم عامل با بهره گیری از مجموعه ای از بازی ها و سرگرمی های متنوع و نو و در کنار ارائه مدیریت حرکت و تحول و نداشتن تاخیر حرکتی خستگی شما را رفع خواهد کرد. حال برخی امکانات و قابلیت های تلویزیون قسطی مارشال به همراه معرفی تعدادی از انواع آن در پی می آید.

قابلیت ها و امکانات

•بزرگنمایی تصویر با استفاده از فناوری 4K
•وضوح تصویری فوق العاده
•امکان اتصال دستگاه های PS4 و XBOX
•صفحه تخت
•مکانیزم LED
•نسبت تصویر 16:9
•ویژگی FULL HD
•پخش 3D
•تیونر DVB-T2
•پورت USB و HDMI و PC
•پشتیبانی از انواع پر کاربرد فرمت های صوتی و تصویری
•قابلیت نصب روی دیوار


تعدادی از محصولات برند مارشال که در حال حاضر در وب سایت قسطی کلاب عرضه می شوند عبارتند از:

1)تلویزیون 20 اینچ HD  20ME-2012
تلویزیون ال ای دی HD مارشال مدل ME-2012 سایز 20 اینچ و با گارانتی 18 ماهه شرکت مارشال

2)تلویزیون 50 اینچ  50ME-5012
تلویزیون ال ای دی 4K  مارشال مدل ME-5012 سایز 50 اینچ و با گارانتی 18 ماهه شرکت مارشال

3)تلویزیون ال ای دی Full HD مارشال مدل ME-5015 سایز 50 اینچ

تمامی محصولات برند مارشال قابلیت تبدیل به مانیتور کامپیوتر را داشته و از وجود گیرنده های دیجیتال بهره مند هستند. در عین حال مجموعه ما امیدوار است تا با ورود محصولات جدید و بروز تر بتواند خدمات بهتری در عرضه تلویزیون قسطی مارشال به شما مشتریان مشکل پسند ارائه دهد.

علیرغم قیمت مناسب و نسبتا پائین تلویزیون مارشال در فروشگاه دیجیتال قسطی کلاب امکان فروش قسطی تلویزیون مارشال در بهترین شرایط و با تسهیلات انتخابی مشتری از ۳ تا ۱۲ ماه وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی یخچال فریزر الکترواستیل

فروش قسطی یخچال فریزر الکترواستیل
برند الکترواستیل یکی از شناخته شده ترین برندهای ایرانی است که یخچال فریزرهای فوق‌العاده‌ای دارد. برای خرید قسطی یخچال فریزر الکترواستیل به بخش...

فروش اقساطی ماشین لباس شویی اسنوا

فروش اقساطی ماشین لباس شویی اسنوا
برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...