فروش اقساطی ام وی ام 315

تاریخ انتشار:
1403/2/30 16:50:06

یکی از بهترین خودروهای برند mvm بی‌تردید، مدل 315 است. اگر تمایل به خرید اقساطی ام وی ام 315 دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ام وی ام 315

MVM 315 

طراحی زیبا، کارکرد عالی و آپشن‌های کاربردی از عوامل کلیدی انتخاب خودرو در بین مصرف کنندگان خودروهای لوکس است که ام وی ام 315 با دارا بودن این مزیت‌ها تبدیل به بهترین گزینه برای مردم کرده است، ولی بدلیل قیمت بالای این خودرو مصرف کنندگان به دنبال خرید قسطی ام وی ام 315 هستند که سایت قسطی کلاب این امر را میسر کرده است.

شرکت مدیران خودرو با در نظر گرفتن نیازها و دغدغه‌های مصرف کنندگان ام وی ام 315 (MVM 315 ) را انتخاب و آن را به بازار روانه کرده که مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

از خصوصیات این خودرو می‌توان به مواردی همچون قدرت 1500 سی سی موتور، مصرف سوخت پایین (6.5 لیتر در 100 کیلومتر)، سانروف، چراغ جلو اتوماتیک، سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها، طراحی منحصر به فرد ظاهری و موارد دیگر اشاره کرد. 

ویژگی های ام وی ام 315 

خودروی ام وی ام ۳۱۵ از طراحی عادی و در عین حال مدرن و شیک برخوردار است که آن را به خودرویی ایده‌آل بدل می‌کند. اگر به دنبال یک خودروی شهری مناسب هستید که قیمت متعادلی داشته باشد، MVM 315 می‌تواند بهترین گزینه در لیست شما باشد. این پیشنهاد زمانی با اهمیت می‌باشد که قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی ام وی ام 315 را میسر کرده است. 

مشخصات فنی 

تعداد سیلندر: 4
سرعت حداکثری: KMH180
حجم موتور: CC1500
حداکثر گشتاور: 4500 ~ 3000 / 140 

طراحی داخلی ام وی ام 315 

ام وی ام 315 دارای طراحی شیک و زیبا است. امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته، طرح جدید فرمان که دکمه‌های کنترلی بر روی آن درج شده، سیستم تهویه و دارا بودن GPS از نکات برجسته خودرو ام وی ام 315 می‌باشد.

طراحی ظاهری با استفاده از فضای اسپرت و لاکچری از دیگر مزیت‌های این خودرو است. چراغ‌های اتوماتیک جلو، چراغ‌های مه شکن در جلو و عقب، امکان تهویه سریع هوا با استفاده از سانروف برقی ازآپشن های ظاهری MVM 315 است. همه این آپشن‌ها به علاوه خرید قسطی ام وی ام 315 در یکجا پیشنهادی است که سایت قسطی کلاب برای شما عزیزان دارد. 

گیربکس اتوماتیک 4 سرعته 

نسخه جدید خودرو ام وی ام 315 با دارا بودن گیربکس 4 سرعته هماهنگی کاملی با موتور به ارمغان آورده است که راننده نیز از این مزیت بی‌نصیب نمی‌ماند.  

سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها ام وی ام 315 

این خودرو مجهز به سیستم ایمنی کنترل فشار لاستیک‌ها است تا با اعلام خطر هنگام کاهش باد لاستیک یا تغییر دما امنیت را افزایش بدهد. برای خرید اقساطی ام وی ام 315 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مصرف سوخت پایین 

خودرو ام وی ام 315 با ثبت مصرف سوخت 6.5 لیتر در 100 کیلومتر جز کم مصرف‌ترین خودروهای لوکس بازار است. این مزیت نسبت به سایر خودروهای مشابه این خودرو را جز خودروهای پرفروش کرده است. این استقبال نشان از اهمیت دادن مصرف کنندگان به میزان سوخت مصرفی خودرو دارد. 

آپشن های جذاب و پیشرفته 

از مهم ترین آپشن‌های ام وی ام  315 می‌توان موارد زیر را برشمرد:

- قفل امنیتی سنترال

- دیسپلی 8 اینچی و سیستم پخش کننده

- فرمان برقی

- سنسور و دوربین عقب

- شیشه برقی اتوماتیک

- فرمان هیدرولیکی و برقی

- ترمز ABS

- سانروف برقی 

قیمت خودرو ام وی ام 315 

در کشور ما بدلیل نوسانات ارز و افزایش تورم این خودرو مانند سایر محصولات دچار نوسان قیمت شده است که شما عزیزان می‌توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما در قسطی کلاب در تماس باشید.

فروش اقساطی ام وی ام 315

قسطی کلاب با امکان خرید اقساطی ام وی ام 315 سعی در جلب رضایت مشتریان را دارد. قسطی کلاب یک شرکت بزرگ اینترنتی می‌باشد که معتبرترین شرکت در زمینه فروش اقساطی می باشد.

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید قسطی ام وی ام 315  به بخش خرید اقساطی در سایت مراجعه کنید و به صورت آسان خرید اقساطی خود را ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو mvm

خرید قسطی خودرو mvm
مدیران خودرو یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های خودروسازی در ایران است. شما می‌توانید برای خرید قسطی خودرو mvm که یکی از محصولات این کمپانی...

لاستیک خودرو اقساطی

لاستیک خودرو اقساطی
خرید لاستیک خودرو اقساطی خبری خوشایند برای همه رانندگان است. از نظر ایمنی بعضی از قطعات خودرو در بازه های زمانی مشخص نیازمند تعویض ...