ماشین لباسشویی قسطی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 01:27:46

ماشین لباسشویی هوشمند ال جی از جمله کالاهای پر کاربرد و کم مصرف در میان لوازم خانگی موجود به حساب می آید. با توجه به افزایش قیمت ارز، قیمت محصولات وارداتی مانند تولیدات ال جی نیز بالا رفت. قطسی کلاب با فروش ماشین لباسشویی ال جی در بخش لوازم خانگی سایت خود در صدد رفع این مشکل برآمده است. 

ماشین لباسشویی ال جی قسطی

بررسی کلی ماشین لباسشویی ال جی 

بدون تردید، ماشین لباسشویی ال جی قسطی، از جمله برندهای پرفروش و شناخته شده در بازار لوازم خانگی کشور ما به حساب می آید. کیفیت ساخت بسیار بالا، در کنار دوام و عملکرد مناسب، به خوبی میزان فروش بالا و کارکرد طولانی این محصولات را توجیه می نماید. 

از سوی دیگر، میزان بالای رضایتمندی مشتریان و خریداران از ماشین های لباسشویی ال جی، همواره یکی از نقاط عطف در فروش این محصولات به شمار می رود. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که ماشین های لباسشویی ال جی، در ظرفیت های مختلف و متنوع شش الی سیزده کیلوگرم به مرحله تولید رسیده و در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان قرار می گیرد. 

همچنین ظرفیت های هفت الی نه کیلوگرم آن در زمره ظرفیت های پرفروش و مطلوب این محصول تلقی می شود. با این وجود بسیاری از خانواده ها متناسب با نوع نیاز و نحوه کارایی خود نسبت به خرید ماشین لباسشویی ال جی قسطی اقدام می کنند. ناگفته نماند که در خرید ماشین لباسشویی و جدا از سازنده و تولید کننده آن، ظرفیت و گنجایش آن از درجه اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد. 

از طرف دیگر، موتور تعبیه شده در ساختار محصول نیز در این زمینه بسیار حائز اهمیت و راهگشا قلمداد می گردد. بر این اساس، می توان اذعان نمود که عامل و مؤلفه اصلی و کلیدی در شستشوی البسه، موتور ماشین لباسشویی ال جی قسطی محسوب می شود.

مشخصات حائز اهمیت ماشین لباسشویی ال جی قسطی

همانطور که اشاره شد، دور موتور در خرید ماشین لباسشویی، علی الخصوص ماشین لباسشویی ال جی قسطی، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. ناگفته نماند که دور موتور ماشین های لباسشویی ال جی، خبر از میزان خشک شدن مناسب تر البسه می دهد. بر این اساس، در ماشین های لباسشویی ال جی، سه نوع دور موتور 1400، 1200 و 1000 دور موجود می باشد. 

بنابراین، با افزایش دور موتور دستگاه، به همان مقدار نیز درصد و میزان خشک شدن البسه افزایش پیدا می کند. لازم به ذکر است که دور موتور دستگاه در قیمت نهایی محصول نیز تاثیر مستقیم از خود برجای می گذارند. بر همین اساس، ماشین های لباسشویی دارای دور بالا، به مراتب قیمت بیشتری را هم به خود اختصاص می دهند. 

به طور کلی، در ساختار ماشین لباسشویی ال جی قسطی، از دو نوع موتور دایرکت درایو یا بدون تسمه و موتور های تسمه ای استفاده به عمل می آید. شایان ذکر است که ماشین های لباسشویی بدون تسمه، در مقایسه با موتورهای تسمه ای از لرزش بسیار پایین تر و میزان صدای کمتری برخوردار می باشند. از دیگر نکات مثبت ماشین لباسشویی ال جی قسطی می توان به برخورداری این دستگاه از برنامه های شستشوی کاربردی و مناسب اشاره کرد. 

کاربران با انتخاب و اعمال برنامه شستشوی مورد نظر می توانند متناسب با نوع نیاز خود اقدام نمایند. میزان مصرف انرژی ماشین های لباسشویی ال جی نیز در وضعیت بسیار مطلوب و مناسبی به سر می برد. کاهش مصرف انرژی در این محصولات در پرتو وجود موتور اینورتر دایرکت درایو به نحو مطلوب فراهم شده است. این موتور پر قدرت و قدرتمند، علاوه بر کاهش چشمگیر میزان صدای دستگاه، لرزش آن را نیز با کاهش قابل توجهی همراه ساخته است.

فروش ماشین لباسشویی ال جی قسطی در قسطی کلاب

از آنجایی که لوازم خانگی تولید شرکت ال جی از طرفداران زیادی در کشور ما برخوردار می باشد، مجموعه قسطی کلاب به منظور افزایش رفاه مشتریان، طرح فروش ماشین لباسشویی ال جی قسطی را در دستور کار قرار داده است. قسطی کلاب با ارائه طرح های فروش اقساطی لوازم خانگی، از جمله طرح فروش اقساطی ماشین لباسشویی ال جی، قدم تاثیر گذاری را برای تامین کالا های مورد نیاز و ضروری اقشار مختلف جامعه برداشته است. 

لازم به ذکر است که طرح های فروش اقساطی لوازم خانگی، همانند طرح فروش اقساطی ماشین لباسشویی ال جی، در اقساط سه الی دوازده ماهه عرضه می گردد. همچنین فروش ماشین لباسشویی ال جی قسطی برای تکمیل جهیزیه زوج های جوان نیز از گزینه های قابل توجه و مثمر ثمر تلقی می گردد.  

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت لوازم خانگی

قیمت لوازم خانگی
قیمت لوازم خانگی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که رد این مقاله به توضیح هر کدام پرداخته ایم ...

خرید قسطی اتو بخار پاناسونیک

خرید قسطی اتو بخار پاناسونیک
اگر به دنبال خرید قسطی اتو بخار پاناسونیک با قیمتی عالی هستید، به بخش اتو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...