لوازم ال جي

تاریخ انتشار:
1403/2/28 02:47:41

نظر سنجی ها نشان می دهند که لوازم ال جي از پر فروش ترین لوازم خانگی در دنیا محسوب می شود. وبسایت قسطی کلاب به تازگی طرح فروش اقساطی را برای مشتری های خود ارائه داده است. با قسطی کلاب تجربه یک خرید آنلاین موفق را داشته باشید.


لوازم ال جي


شناسنامه ال جی 

شرکت ال جی یک شرکت کره جنوبی است که نزدیک به 80 سال است که در حال فعالیت می باشد تا به امروز در جشنواره های جهانی چندین و چند بار برنده جایزه بهترین طراحی شده است. شرکت ال جی را یک شرکت آینده نگر می نامند.

 لوگوی لوازم ال جي به رنگ قرمز است که نشان دهنده قدرت و توانایی فوق العاده محصولات می باشد. طرح لبخند لوگوی لوازم ال جي نشان دهنده رضایت همیشگی مشتری ها از محصولات ال جی است و شکل لوگوی اصلی لوازم ال جي نشان دهنده فوق مدرن بودن محصولات ال جی می باشد. 

بهترین خدمات پس از فروش 

شرکت ال جی به علت احترامی که برای مشتری های خود قائل است، خدمات خود را فقط محدود به فروش نکرده است بلکه هدف بزرگ شرکت ال جی رضایت کامل خریداران است. زمانی که شما از لوازم ال جي خرید می کنید، نه تنها یکی از بهترین و زیباترین محصولات خانگی را خریداری کرده اید، بلکه اگر مشکلی برای محصولی که شما خریداری کرده اید بیافتد، می توانید از خدمات پس از فروش شرکت ال جی استفاده کنید. 

بستگی به گارانتی که محصولات دارد، از شرکت مادیران کارشناسانی برای برطرف کردن مشکل و خرابی محصول شما به منزلتان می آیند و تعمیرات را انجام می دهند. علاوه بر این اگر وسیله ای که شما خریداری کرده اید به علت نقص فنی از کارخانه، خرابی داشته باشد، کالای شما به شرکت برگشت می خورد و یک کالای نو به شما داده می شود. 

دقت داشته باشید که تمامی لوازم ال جي را باید خود کارشناسان ال جی برای شما نصب و راه اندازی کنند که اگر مشکلی داشت خیلی سریع برای شما تعویض را انجام دهند. خدمات پس از فروش احترام به خریدار می باشد که شرکت ال جی بسیار برای این موضوع اهمیت قائل شده است. 

محصولات فوق مدرن ال جی 

جدیدترین طرح ارائه شده شرکت ال جی طرح LG SIGNATURE می باشد که به طراحی فوق مدرن  با کارایی بالا پرداخته است. در این طرح ارائه شده جدیدترین محصولات ال جی کنار هم جمع شده اند و درخشندگی را به نمایش گذاشته اند. یخچال فریزی که در این طرح ارائه شده است، دارای ویژگی بسیار منحصر به فردی می باشد. در قسمتی پایینی درب یخچال  یک جایگاه تعبیه شده است که با ضربه پای شما درب یخچال باز می شود.

 این ویژگی کاربردی زمانی استفاده می شود که شما هر دو دستتان پر از وسایل است و نیاز دارید که کسی درب یخچال را برای شما باز کند، ولی ال جی همیشه مشتری های خود را شگفت زده می کند و با طراحی منحصر به فرد و مدرن خود همگان را شیفته خود می کند. 

فروش ویژه قسطی و نقدی قسطی کلاب 

وبسایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی کلاب در طرح ویژه ای فروش نقدی و اقساطی تمامی لوازم ال جي مهیا کرده است. شما می توانید به صورت آنلاین از هر شهری در کشور کالای مد نظر خود را سفارش دهید و بستگی به بودجه خودتان، نوع پرداخت نقدی و اقساطی را انتخاب کنید. شرایط اقساط در قسطی کلاب به شرح زیر می باشد:

_ خرید کالای زیر 7 میلیون تومان، پرداخت قسط اول، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید کالای بین 7 تا 12 میلیون تومان، پرداخت 20% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید بالای 12 میلیون تومان، پرداخت 30% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی اپل

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی اپل
شرکت اپل جز پر فروش‌ترین برندهای دنیا است که تنوع محصولات بالایی دارد. برای خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی اپل به بخش اسپیکر و بلندگو در...

فروش قسطی تلویزیون تی سی ال

 فروش قسطی تلویزیون تی سی ال
با توجه به استقبالی که از تلویزیون های تی سی ال به دلیل ویژگی ها و امکانات.....