فروش اقساطی فرش ماشینی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 15:21:31

به صورت اینترنتی می توانید فروش اقساطی فرش ماشینی را در سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگیمراجعه کنید 

فروش اقساطی فرش ماشینی

فرش ماشینی در قسطی کلاب 

اگر می خواهید بدانید که چگونه و کجا فروش اقساطی فرش ماشینی وجود دارد، سری به سایت قسطی کلاب بزنید  و از این فرصت استفاده کنید.

فرش ماشینی:

فرش ماشینی نمونه مصنوعی از فرش می باشد که بر عکس فرش دستباف به وسیله ماشین‌آلات صنعتی بافته می‌شود. به علت سرعت تولید و نیز ارزان بودن مواد اولیه نسبت به فرش دستباف قیمت آن ارزان تر است و از مزایای آن عبارتند از: ساده‌ت ر بودن تولید آن، بهتر بودن نقش و با کیفیت ‌تر انواع تصاویر هنری و شخصی روی آن می باشد.

فرش ماشینی به وسیله ماشین آلاتی تولید می شود که از انواع دستگاه های آن می توان به تکسیما، شونهر و .... نام برد. جنس فرش ماشینی از آکریلیک یا BCF و یا مخلوطی از این دو، یا الیاف جدید ابریشم مصنوعی (پلی استر) است. دارای کیفیت بهتر و ارزش قیمت بیشتری می باشد، اما فرش ‌های ابریشم مصنوعی امروزه به علت عدم پرزدهی و شستشوی بسیار راحت و ثبات و درخشندگی بالا در بازار های جهانی به عنوان بهترین فرش به شمار می آید.

نکته قابل ذکر این است که، فرش‌ها بر طبق شانه به ۳۵۰، ۴۴۰، ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰و ۱۵۰۰ شانه طبقه بندی می شوند. که تراکم فرش ‌ها بر طبق نوع ماشین و شانه بین ۷۰۰ تا ۴۵۰۰ است.

فرش های ماشینی مدل های زیادی دارد ولی باید به این اشاره داشت که کیفیت مهمتر است و همچنین رنگ شفافی داشته باشد . که در بین آن ها کاشان را به عنوان پایتخت فرش ماشینی ایران شناخته شده است علت آن این است که، در این شهر بیش از ۷۰۰ واحد فعال در امر ساخت فرش ماشینی فعالیت می کنند.

از دیگر شهر هایی که کارخانجات تولید فرش ماشینی در آن می باشد، عبارتند از:  آران وبیدگل،کاشان، مشهد، دلیجان، یزد، اصفهان وتهران، ماکو


فرش های ماشینی ابریشمی یکی از پر طرفدار ترین مدل فرش های ماشینی است ،که این مدل فرش به علت شباهت زیاد با فرش‌های ابریشم تبریز و قم به این نام شناخته شده است، در بافت این مدل فرش‌ ها از نخ پلی استر برای شفافیت فرش استفاده می گردد بیشتر طرح‌ ها و نقشه‌ای فرش تمام ابریشم ماشینی از طرح ‌های فرش ‌های ابریشم تبریز برگرفته شده است. این مدل فرش برای جهیزیه مورد پسند عروس و داماد ها می باشد

 از طرفی به علت قیمت بالای فرش های ابریشمی دست باف، مدل مصنوعی آن مورد استقبال فراوان است، با همه وجود امروزه به علت افزایش قیمت پلی استر قیمت این نوع فرش نیز بالاتر رفته است بنابراین به شما طرفداران این مدل فرش پیشنهاد می شود به بخش فروش اقساطی فرش در سایت قسطی کلاب معرفی می شود.

فرش یکی از کالا های ضروری برای هر زندگی در بین خانواده هاست لذا اگر تمایل به خرید فرش برای منزل خود و یا تعویض فرش های قبلی خود ر ا برای زیباتر ساختن خانه خود را دارید با کارشناسان سایت قسطی کلاس تماس بگیرید و با توجه به سرمایه خود از مشاوران ما راهنمایی بگیرید که توانایی خرید چه نوع فرشی را دارا هستید.

در طرح فروش اقساطی فرش ماشینی که با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های سازنده آن ها در کارخانجات تولیدی و مرغوب تر گشتن جنس نخ و الیاف سازنده آن، که از نظر ظاهر و کیفیت در رقابت با فرش های دستباف هستند می توانید با واریز پیش پرداخت و مابقی به صورت اقساط بلند و یا کوتاه مدت و یا به صورت از دم قسط رفاه و آسایش و زیبایی را به خانه ها خود به ارمغان بیاورید لذا عجله کنید و به جمع خریداران اقساطی سایت کلاب به پیوندید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سونی با چک

خرید قسطی تلویزیون سونی با چک
برند سونی با اقتدار بهترین تولید کننده تلویزیون در دنیا است. برای خرید قسطی تلویزیون سونی با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...

بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه

بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه
در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی تعداد زیادی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی تاسیس شده اند و تصمیم گیری مشتریان را سخت کرده اند. اگر...