فروش اقساطی تلویزیون شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:11:48

شرکت شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی است که در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی فعالیت می‌کند. اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون شیائومی دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی تلویزیون شیائومی


شیائومی پیشرو در صنعت تولید!

شرکت شیائومی به تازگی در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله تلویزیون بسیار موفق بوده است و تاکنون مدل‌های متنوع بسیاری را به بازار عرضه کرده‌ است.

اگر قصد خرید تلویزیون دارید، پیشنهاد می‌کنیم خرید اقساطی تلویزیون شیائومی را مد نظر خود قرار دهید. برند شیائومی دارای تلویزیون‌های مدرن و جذابی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از معروف‌ترین تلویزیون‌های شیائومی با نام Mi TV Q1 75 مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون شیائومی دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

ویژگی‌های منحصر به فرد Mi TV Q1 75  

تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 اندازه‌ای برابر با 75 اینچ دارد و برای فضاهای بزرگ بسیار مناسب است. تلویزیون جدید شیائومی دارای اندروید 10 می‌باشد و با فناوری روز دنیا ساخته شده است. تلویزیون شیائومی دارای صفحه نمایش بزرگی است که از فناوری QLED 4K بهره می‌برد.

دنیایی از رنگ در برابر چشمان شما!

صفحه نمایش تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 دارای فناوری کوانتومی می‌باشد و گستره رنگی وسیع‌تری را برای شما به نمایش درمی‌آورد، همچنین تصاویر موجود در تلویزیون حالت زنده‌تری دارند و از میلیاردها رنگ پشتیبانی می‌شود.

کیفیت در تلویزیون شیائومی به اندازه‌ای بالا است که حتی شما حس نرمی یا سختی موجود در تصاویر تلویزیون را به وضوح متوجه می‌شوید. البته سایه‌ها و رنگ‌های روشن و تیره به وضوح قابل پخش هستند و تجربه بصری استثنایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای خرید اقساطی تلویزیون با قیمتی ارزان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی روشنایی و کنتراست تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی Mi TV Q1 75 دارای کنتراست 10000: 1 و 1000 نیت روشنایی است. این ویژگی سبب می‌شود که بهترین و باکیفیت‌ترین تصاویر در این تلویزیون به نمایش دربیاید و شما از تماشای تلویزیون شیائومی لذت فراوانی خواهید برد. 

برای افزایش و بهبود کنتراست، 192 نقطه وجود دارد که به صورت مستقیم روشنایی را تنظیم می‌کند، همچنین در تولید این LED از 384 پیکسل مختلف برای تنظیم سایه، تاریکی و روشنایی عناصر موجود در تصاویر استفاده شده است که تصاویر را بهبود می‌بخشد. برای خرید اقساطی تلویزیون شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

تکنولوژی‌های موجود در Mi TV Q1 75

در تلویزیون استثنایی شیائومی از تکنولوژی‌هایی مانند: QLED، Dolby Vision و HDR10 + استفاده شده است. وجود این فناوری‌ها در تلویزیون شیائومی سبب شده است که تک تک فریم‌ها و پیکسل‌های موجود بهینه شوند و جزئیات روشن و تاریک، کیفیت تصاویر در هر لحظه به واقعیت نزدیک‌تر شود.

وجود اندروید 10 در تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 باعث شده است که کاربران بتوانند به راحتی بازی‌های مورد علاقه خود را در تلویزیون اجرایی کنند و هیچ مشکل و اختلالی را در زمینه اجرای بازی تجربه نکنند، همچنین کنترل از راه دور این تلویزیون دارای بلوتوث 360 درجه است و لازم نیست برای کار کردن کنترل آن را به سمت تلویزیون بگیرید. برای خرید اقساطی تلویزیون به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

خرید قسطی تلویزیون شیائومی با شرایط منحصر به فرد!

اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی را دارید و تصمیم شما برای خرید قطعی شده است، پیشنهاد می‌کنیم به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. وبسایت قسطی کلاب یکی از بهترین سایت‌های فروش آنلاین در سرتاسر ایران است و شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون شیائومی به این سایت مراجعه نمایید. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به فروش اقساطی کنسول بازی، موبایل و انواع لوازم خانگی می‌پردازد و شرایط آسانی را برای خرید قسطی مهیا ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی تلویزیون شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تلویزیون ال جی

فروش اقساطی تلویزیون ال جی
تلویزیون ال جی SJ800V یک تلویزیون هوشمند می باشد این تلویزیون دارای کیفیت تصویر Suhd می باشد فناوری نانوسل به کار رفته در این تلویزیون باعث شده است..

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا مدل 50 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا مدل 50 اینچ
برند اسنوا بهترین تلویزیون‌های ایرانی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا مدل 50 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی...