فروش اقساطی تلویزیون هوشمند سام

تاریخ انتشار:
1403/2/14 07:13:39

برند سام یکی از برندهای جدید ایرانی است که در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سام به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی تلویزیون هوشمند سام


تلویزیون سام

اگر قصد خرید قسطی تلویزیون هوشمند سام را دارید باید بدانید این تلویزیون، توسط شرکت سام الکترونیک تولید شده است. شرکت سام الکترونیک یکی از شرکت‌های لوازم خانگی ایرانی می‌باشد که در سال‌های اخیر اقدام به تولید انواع لوازم خانگی از جمله محصولات صوتی و تصویری می‌کند. محصولات سام توانستند تا حد زیادی جایگزین محصولات کره‌ای سامسونگ در ایران شوند. 

بعد از تحریم‌ها و وارد نشدن محصولات لوازم خانگی کره‌ای مانند سامسونگ، شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی توانستند با تولید محصولات با کیفیت نیاز بازار لوازم خانگی کشور را تامین کنند‌. تلویزیون‌های سام مانند تلویزیون‌های سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه بیشتر در خصوص ویژگی‌های مهم این تلویزیون‌ها توضیحاتی ارائه می‌کنیم. 

مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون‌های سام

قبل از خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سام باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی محصول آشنا شوید. شرکت سام الکترونیک تلویزیون‌های سام را در انواع گوناگون تولید کرده است. این تلویزیون‌ها اندازه‌های مختلفی دارند. شما باید با توجه به فضایی که تلویزیون را در آن قرار می‌دهید؛ اندازه تلویزیون را انتخاب کنید. 

معمولا برای فضاهای کوچک مانند اتاق خواب از تلویزیون‌هایی با سایز 32 اینچ استفاده می‌شود. برای فضاهای بزرگ‌تر باید از تلویزیون‌های بزرگ‌تر نیز استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که تلویزیون‌های سام دارای آن هستند کیفیت تصویر آن‌ها می‌باشد. 

تلویزیون‌های سام از کیفیت تصویر اولترا اچ دی برخوردار هستند. در نتیجه باید گفت شما می‌توانید با این تلویزیون‌ها تصاویر و فیلم‌های خود را با کیفیت بسیار بالا تماشا کنید. تصاویری که این تلویزیون‌ها نمایش می‌دهند شفاف هستند. اما تلویزیون دستگاه صوتی و تصویری است. با خرید قسطی تلویزیون هوشمند سام از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

تلویزیون‌های خوب، علاوه بر این که باید کیفیت تصویر بالایی داشته باشند باید صوت خوبی نیز داشته باشند. تلویزیون‌های سام از صدای دالبی پشتیبانی می‌کنند. صدای دالبی می‌تواند برای شما تجربه دلنشینی ایجاد کند. زیرا این صدا مانند صداهای سینمایی می‌باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که تلویزیون‌های سام دارای آن می‌باشند؛ هوشمند بودن آن‌ها است.

تلویزیون‌های سام جز اسمارت تلویزیون‌ها محسوب می‌شوند و دارای سیستم عامل اندروید می‌باشند. سیستم عامل اندروید می‌تواند این امکان را به شما بدهد تا از برنامه‌های مختلف استفاده کنید. برنامه‌های گوناگونی توسط سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌شوند‌‌. در صورتی که تلویزیون‌های سامسونگ از سیستم عامل تایزن استفاده می‌کنند که از برنامه‌های محدود پشتیبانی می‌کند. 

چگونگی خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سام

شما می‌توانید از سایت قسطی کلاب خرید قسطی تلویزیون هوشمند سام را به راحتی انجام دهید. شما برای خرید قسطی این تلویزیون و همچنین سایر تلویزیون‌های تولید شده توسط برندهای دیگر می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد قسطی‌ کلاب اعتبار دریافت کنید. 

شما می‌توانید با اعتبار دریافتی خود تنها از سایت قسطی کلاب خرید کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که هنگام خرید اقساطی تلویزیون از بین گزینه‌های موجود، مدت زمان بازپرداخت و همچنین مبلغ اقساط ماهیانه را انتخاب کنید. خرید اینترنتی تلویزیون سام سبب می‌شود تا شما بتوانید به راحتی مدل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و در کم‌ترین زمان ممکن کار خرید را انجام دهید‌. 

سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی تلویزیون ایرانی کار فروش انواع لوازم خانگی را انجام می‌دهد. همچنین باید توجه داشته باشید که شما می‌توانید از این سایت بدون واسطه و به صورت نقدی اقدام به خرید تلویزیون کنید.

 تلویزیون‌های سام با توجه به این که داخل کشور تولید می‌شوند؛ قیمت مناسب‌تری نسبت به محصولات مشابه خارجی دارند. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سام به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715
یکی از جدیدترین و بهترین مدل‌های تلویزیون TCL بی شک c715 می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715 به بخش تلویزیون در دسته...

لوازم برقی خانگی

لوازم برقی خانگی
با اختراع لوازم برقی و پیشرفت تکنولوژی اتفاق بزرگی در زندگی تک تک ما انسان ها افتاد، زیرا لوازم برقی از آنجایی که از نیروی الکترونیکی استفاده ...