فروش اقساطی کولر گازی هایسنس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 21:17:07

اگر به دنبال خرید یک کولرگازی با کیفیت و کم مصرف هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی کولر گازی هایسنس از بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب می‌باشد.


فروش اقساطی کولر گازی هایسنس


نقاط قوت خرید کولر گازی هایسنس 

خرید قسطی کولر گازی هایسنس از راهکارهای بهینه برای توزیع هوای خنک و مطبوع در فصل گرم تابستان به شمار می‌رود. استفاده از فناوری‌های روز دنیا در ساختار این مدل سیستم تهویه، انتشار هوای خنک با نرخ ثابت و یکنواخت را رقم زده است. کولرهای گازی Hisense در ظرفیت‌های برودتی مختلف و مطابق با نوع نیاز مصرف کننده طراحی و تولید می‌شوند. کیفیت ساخت بالا، مصرف بهینه انرژی و توان خنک کنندگی مطلوب، از نقاط قوت کولرهای گازی دیواری هایسنس محسوب می‌گردد. 

مجهز شدن به فیلتر تصفیه هوای چندگانه، از نقاط قوت خرید اقساطی کولر گازی هایسنس قلمداد می‌گردد. فیلتر دستگاه با انجام فرآیند فیلتراسیون در جذب و حذف آلودگی‌ها و مواد معلق نقش بسزایی ایفا می‌کند. این امر در توزیع هوای سالم و پاک و افزایش میزان اکسیژن موجود در فضا بسیار تاثیرگذار است. طراحی منحصر به فرد و زیبایی بدنه کولر گازی هایسنس، ظاهری زیبا و جذاب در دکوراسیون فضای داخلی پدید می‌آورد.

اسپلیت دیواری Hisense دارای کارکرد دو منظوره سرمایش و گرمایش می‌باشد. این قابلیت امکان استفاده از کولر گازی را در فصول مختلف سال اعم از گرما و سرما فراهم آورده است. علاوه بر این، کارکرد دستگاه در هنگام انجام فرآیند سرمایش بدون ایجاد لرزش و ارتعاش و آلودگی صوتی انجام می‌گیرد.

بهره مندی از کمپرسور Dual Inverter، از دیگر مشخصات خرید قسطی کولر گازی هایسنس تلقی می‌گردد. کمپرسورهای اینورتر یا کم مصرف در کاهش مصرف انرژی و برق، تاثیر مطلوب و بسزایی برجای می‌گذارند. همچنین، مجهز شدن اسپلیت به کیت اینورتر، افزایش توان خنک کنندگی و سرمایش سریع محیط داخلی را به دنبال دارد. 

سایر ویژگی‌های کولر گازی HISENSE

برخورداری از بدنه مقاوم و باکیفیت، دیگر ویژگی خرید اقساطی کولر گازی شرکت هایسنس را شامل می‌شود. بدنه این دستگاه از آلیاژهای مناسب و ورق گالوانیزه بادوام ساخته می‌شود. این امر از ساختار کولر در برابر عوامل مخرب، رطوبت، فرسایش و خوردگی جلوگیری به عمل می‌آورد. همچنین، بر روی پنل داخلی دستگاه یک نمایشگر بسیار خاص و جذاب طراحی شده است. صفحه نمایش اسپلیت رنج دمای محیط، تنظیمات و حالت‌های دستگاه را به کاربر اعلام می‌کند. برای خرید اقساطی کولر گازی هایسنس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در ساختار اسپلیت‌های کم مصرف هایسنس دو سری دمپر در قسمت چپ و راست و بالا و پایین تعبیه شده است. دمپرهای سیستم وظیفه هدایت جریان هوا به نقاط مختلف فضای داخلی را بر عهده دارند. در نتیجه این فرآیند، دمای یکنواخت و یکپارچه در محیط جریان پیدا می‌کند. گاز مبرد جریان یافته در لوله‌های کمپرسور کولر گازی هایسنس از نوع R140A می‌باشد. این نوع گاز خنک کننده و استاندارد ضمن سازگاری با محیط زیست، هیچگونه خطری برای مصرف کننده ندارد.

دیگر ویژگی خرید قسطی کولر گازی هایسنس به ظرفیت‌های متنوع این دستگاه مربوط می شود. کولرهای گازی هایسنس متناسب با نوع استفاده در ظرفیت‌های مختلف 9000 تا 30000 btu/hr تولید و به بازار مصرف کننده عرضه می‌شوند. همچنین، اسپلیت‌های هایسنس بسته به نوع کاربری در مدل‌های سرد، سرد و گرم و اینورتر موجود می‌باشند. ضمنا، برخورداری از ریموت کنترل، قابلیت اعمال تنظیمات مورد نظر کاربر را از فواصل دور امکان پذیر ساخته است. 

شیوه خرید اقساطی کولر گازی هایسنس

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در اقدامی ارزنده، امکان خرید کولر گازی از دم قسط را برای خریداران فراهم آورده است. متقاضیان برای اطلاع یافتن از شرایط و جزئیات این طرح می‌توانند به وب سایت اینترنتی قسطی کلاب به آدرس www.Ghesticlub.com مراجعه کنند. علاوه بر این، در این فروشگاه آنلاین، امکان خرید انواع لوازم خانگی منزل به صورت نقدی، برای متقاضیان پیش بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ
برند سامسونگ یکی از بهترین و اصیل‌ترین برندهای دنیا است که در حوزه لوازم خانگی نیز موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است. برای خرید اقساطی...

خرید قسطی جارو برقی فیلیپس با چک

خرید قسطی جارو برقی فیلیپس با چک
برند فیلیپس یکی از بهترین برندهای دنیا است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی جارو برقی فیلیپس با چک به بخش جاروبرقی در دسته...