فروش اقساطی یخچال فریزر امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/28 01:30:22

برند امرسان با طراحی ویژه و قیمتی عالی محصولات خود را تولید می‌کند و شما می‌توانید به آسانی خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان را از بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب انجام دهید.

فروش اقساطی یخچال فریزر امرسان

بررسی یخچال فریزر امرسان

شعار زیبا، جادار، مطمئن پیام آشنایی است که شما را به یاد برند امرسان می‌اندازد. این برند محبوب در تولیداتی مانند یخچال فریزر، اجاق گاز و هود، جارو برقی و ماشین لباسشویی فعالیت می‌کند.

البته یخچال فریزرهای این برند دارای شهرت جهانی هستند. لوازم خانگی امرسان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین برندهای داخلی به فعالیت می‌پردازد. هدف این شرکت نیز، ارائه لوازم خانگی باکیفیت به هموطنان عزیز است.

یخچال‌های امرسان از کیفیت تولید مناسبی برخوردار است. این تولیدات داخلی، ضمن داشتن کیفیت مناسب، از طراحی فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار هستند. یخچال فریزرهای امرسان، تنوع بالایی دارند و قیمتشان مقرون به صرفه است. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از یخچال‌های امرسان که در دو رنگ سفید و طوسی تولید شده است و خود شرکت آن را گارانتی می‌کند، بپردازیم. قابلیت خرید قسطی یخچال فریزر امرسان در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال امرسان مدل RH15D/TP  

شرکت امرسان برای این کالا 36 ماه گارانتی در نظر گرفته است. یکی از مزایای فوق‌العاده این یخچال، داشتن مصرف انرژی A می‌باشد. زیرا در بهینه‌سازی مصرف برق عالی عمل می‌کند. بنابراین، توصیه می‌شود تا از این یخچال استفاده کنید. 

همچنین، وجود رنگ‌های سفید و طوسی سبب می‌شود تا ضمن برخورداری از  یک فضای شیک از کیفیت فوق‌العاده بتوانید این یخچال را با دیگر لوازم خانه‌تان ست کنید.

این یخچال دارای 15 فوت گنجایش است. بنابراین، به راحتی می‌توانید تمامی مواد غذایی خانواده پرجمعیت خود را درون یخچال، جاسازی نمایید. ارتفاع آن 1810 میلی‌متر است. 

عمقی برابر با 680 میلی‌متر و پهنایی برابر با 600 میلی‌متر دارد. دارای 7 طبقه معمولی و یک طبقه مخصوص سبزیجات و میوه‌جات تازه است. این یخچال 163 کیلوگرم وزن دارد و یخچال تک است. به این معنی که باید یک فریزر نیز با آن ست کنید. با خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان همه چیز درون یخچال، جا می‌شود!

در پشت درب یخچال نیز چهار طبقه مخصوص بطری قرار دارد. جهت باز شدن یخچال به سمت راست می‌باشد. بر روی درب در بالا محل مخصوص قرارگیری تخم مرغ قرار دارد. در زیر آن نیز محفظه‌های مربوط به قرارگیری بطری‌های نوشیدنی قرار گرفته است. 

به علاوه، یک سیستم سرد کننده سریع دارد. بنابراین خیال شما را از بابت محیط بهداشتی و سالم یخچال مطمئن می‌شود، همچنین دارای خاصیت نوفراست یا ضد برفک است. در این یخچال از قابلیت‌های ویژه دیگری نیز برخوردار می‌شوید. با خرید قسطی یخچال فریزر امرسان نگران برفک زدن نباشید!

برای مثال دارای یک نمایشگر تاچ پنل می‌باشد که مجهز به سیستم کنترلی دیجیتالی است و تنظیم دما را نیز انجام می‌دهد، همچنین یک قفل مخصوص کودک دارد که خاطر شما را از بابت تغییر تنظیمات توسط کودکان کنجکاو آسوده می‌سازد. 

به علاوه، دارای یک سیستم عیب یاب هوشمند است. بنابراین، اگر با مشکلی مواجه شوید می‌توانید از طریق این سیستم، مشکل را حل کنید و نیازی نیست تا حتما یک تکنسین در محل حاضر شود.

این دارای سیستم گردش هوای اجباری است که به تازه ماندن تمامی غذاها، بهداشت، رفع بوی بد و یکنواختی دما منجر می‌شود. به علاوه یک سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی دارد. پس و خیال شما را از بابت مصرف انرژی و پرداخت پول اضافی مطمئن می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان مصرف انرژی را بهینه سازید!

طبقات شیشه‌ای یخچال، ضد نشکن است و مقاومت بالایی را به ارمغان می‌آورد، همچنین دارای پایه‌های قابل تنظیم است و چرخ‌هایی زیر یخچال قرار دارد که حمل و نقل و تغییر مکان آن را برای شما راحت می‌سازد.

درون یخچال یک لامپ LED قرار دارد که حتی در تاریکی شب نیز امکان دیدن محتویات درون یخچال را برای شما فراهم می‌سازد. با خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان همیشه آب گوارا بنوشید!

یکی از امکانات این یخچال داشتن آلارم و هشدار باز بودن درب است. اگر چند دقیقه درب آن را باز نگه دارید، به شما با پیغام صوتی اخطار می‌دهد. این یخچال با داشتن مزایایی مانند مصرف بهینه انرژی، فضای گنجایش زیاد، طراحی زیبا، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، یک انتخاب هوشمند به حساب می‌آید. 

شما می‌توانید از فریزر دوقلوی همتای آن نیز استفاده کنید و آشپزخانه خود را زینت بخشید. با خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان یک ست زیبا در آشپزخانه داشته باشید!

خرید یخچال امرسان از قسطی کلاب با شرایط ویژه

برای تهیه این یخچال جادار می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات اقساطی فروش لوازم خانگی در این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید. از لیزینگ‌های معتبر در سایت وام بگیرید و چند روز بعد لوازم خانگی مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال فریزر امرسان از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم خانگی جی پلاس

فروش اقساطی لوازم خانگی جی پلاس
محصولات جی پلاس برای همه ایرانیان شماخته شده و فروش بالایی را در سال‌های اخیر تجربه کرده است. برای اقساطی لوازم خانگی جی پلاس به...

مرکز فروش لوازم خانگی

مرکز فروش لوازم خانگی
بهترین مکان برای خرید لوازم خانگی، مرکز فروش لوازم خانگی می باشد. برای محصولات خانگی به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید....