فروش قسطی ظرف شویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/21 12:01:14

برند پاکشوما برندی استثنایی و تولید کننده لوازم خانگی در ایران می‌باشد. برای خرید قسطی ظرف شویی پاکشوما به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی ظرف شویی پاکشوما


همه چیز درباره ظرفشویی پاکشوما

ظرفشویی پاکشوما یکی از برندهای معتبر و شناخته شده لوازم خانگی از جمله ظرفشویی می‌باشد که با کیفیت عالی خود توانسته اعتبار زیادی در بین افراد کسب نماید و بازار فروش پر رونقی داشته باشد. اگر قصد خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما را از مرکزی معتبر دارید، این مطلب طلایی را از دست ندهید و تا انتها همراه ما باشید تا آسان ترین روش برای خرید از مرکزی معتبر را به شما معرفی کنیم. برای خرید قسطی ظرف شویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همانطور که می‌دانید در عصر حاضر تمامی صنعت‌ها از جمله صنعت لوازم خانگی به اوج قدرت و پیشرفت خود رسیده است که هر روزه وسایل مختلفی با کارکردهای گوناگون تولید و وارد عرصه می‌شود.

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی کاربردی است که برای شستشو ظروف به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست طراحی شده است. ماشین ظرفشویی توسط شرکت‌های زیادی در سراسر نقاط جهان تولید می‌شود که از نظر طراحی و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. ظرفشویی پاکشوما از جمله برندهای برتر می‌باشد که شهرت جهانی را کسب نموده است. برای خرید اقساطی ظرف شویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

پاکشوما برندی است که انواع لوازم خانگی را همچون ظرفشویی، لباسشویی را تولید کرده است و با طول عمر ماندگار خود به همراه امکانات فوق العاده توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بازار به خویش اختصاص دهد. ما در ادامه این مقاله با امکانات و ویژگی‌های ظرفشویی پاکشوما آشنا می‌گردیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. برای خرید قسطی ظرف شویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

آشنایی با ویژگی‌ها و امکانات نوین ظرفشویی پاکشوما

•این ماشین فوق العاده دارای گرید انرژی +++A می‌باشد که در کاهش مصرف آب بسیار موثر است.
•دارای سه سبد می‌باشد که سبد اول برای قرار گیری قاشق و چنگال‌ها و دو سبد دیگر برای بشقاب‌ها و سایر ظروف می‌باشد.
•دیگر مزیت مهم ظرفشویی پاکشوما، قابلیت شستشو میوه جات و سبزی‌ها می‌باشد.
•دارای سه بازوی آب پاش بسیار قدرتمند می‌باشد که شستشو ظروف را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد.
•برنامه‌های مختلفی برا شستشو ظروف بر روی این ظرفشویی تعبیه شده که شما با توجه به ظروف می‌توانید برنامه ایده آل را انتخاب کنید.
•سبدهای قرار داده شده در ظرفشویی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می‌باشد. برای خرید اقساطی ظرف شویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.
•دارای صفحه نمایشگر لمسی می‌باشد که با استفاده از پنل LED طراحی شده است.
•مجهز به فناوری عیب یابی خودکار می‌باشد که مزیتی مهم شمرده می‌شود.
•دارای قابلیت شستشو با تاخیر 24 ساعته می‌باشد.
•از قابلیت قفل کودک برخوردار می‌باشد که برای امنیت کودکان حائز اهمیت است.
•این ظرفشویی در هنگام شستشو ظروف کمترین سر و صدا را ایجاد می‌کند و همچنین ظرفشویی لرزش ندارد. 

ویژگی‌های ظرفشویی پاکشوما

جالب است بدانید یکی از دلایل محبوبیت ظرفشویی پاکشوما علاوه بر طول عمر ماندگار موتور و امکانات ویژه طراحی فوق العاده زیبا و مدرن آن می‌باشد که زیبایی آشپزخانه را چندین برابر می‌کند. ظرفشویی پاکشوما دارای بدنه استیل ضد زنگ می‌باشد، تنوع رنگ ظرفشویی پاکشوما سفید و نقره‌ای می‌باشد که با توجه سلیقه خود و همچنین رنگ سایر لوازم خانگی آشپزخانه، می‌توانید به دلخواه انتخاب کنید. برای خرید قسطی ظرف شویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی ظرف شویی پاکشوما از قسطی کلاب

همه ما به دنبال خرید بهترین ماشین ظرفشویی هستیم تا بهترین برند را با کیفیت عالی و طول عمر ماندگار خریداری نماییم. بهترین برند ظرفشویی، پاکشوما نام دارد که مجموعه بزرگ قسطی کلاب به فروش قسطی ماشین ظرفشویی ایرانی پرداخته است. برای خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما با دارا بودن ضمانت نامه، می‌توانید مجموعه قسطی کلاب را انتخاب کنید و با شماره‌های مندرج در ادامه همین صفحه تماس بگیرید و از قیمت به همراه شرایط فروش ویژه مطلع گردید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباسشویی الجی

خرید اقساطی ماشین لباسشویی الجی
برند ال جی یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های دنیا می‌باشد که فروش بی‌نظیری را در سال 2020 تجربه کرد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی الجی...

خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا با سفته الکترونیکی

خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا با سفته الکترونیکی
یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی در ایران برند اسنوا است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا با سفته الکترونیکی یا چک به بخش ماشین...