خرید اقساطی کولر گازی ایستاده با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 20:01:50

اگر قصد خرید اقساطی کولر گازی ایستاده با چک را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید از بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید اقساطی کولر گازی ایستاده با چک


کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده یکی از مدل‌های کولرگازی مورد استفاده در فضای داخلی بزرگ و اتاق نشیمن می‌باشد. این کولرها دارای سیستم گرمایش و سرمایش بسیار قوی هستند و هوا را به طور مساوی توزیع می‌کنند. امروزه تقریبا در تمامی مکان‌های بزرگ از کولر گازی ایستاده استفاده می‌شود؛ برای مثال در بیمارستان‌ها، مراکز خرید، فرودگاه‌ها، هتل‌ها، ویلاها، رستوران‌ها و کافه‌ها، محیط‌های کاری بزرگ و غیره. 

این مدل از کولرگازی بسیار بادوام و مقرون به صرفه بوده و حمل و نقل و نصب آسانی دارد. در این مقاله به طور کامل در رابطه با کولرگازی ایستاده صحبت کرده و در نهایت نحوه خرید آن به صورت نقدی یا قسطی را شرح داده‌ایم. لطفا تا انتها با همراه باشید.

مزایای کولرگازی اتاق نشیمن چیست؟

کولرگازی‌های ایستاده برای فضاهای بدون سقف کاذب ایده آل می‌باشند، چرا که به صورت عمودی و آزاد هستند. مزایا و ویژگی‌های این مدل از کولرگازی به شرح زیر می‌باشد:

•با فضاهایی با سقف بلند سازگار است.
•به طور خودکار دما را با حالت عملکرد مستقل خود تنظیم می‌کند.
•در حالت پرتوان به مدت 15 دقیقه به طور مداوم کار می‌کند.
•به طور خودکار عیوب را تشخیص می‌دهد.
•شامل عملکردهای خنک کننده و گرمایش راحت است.
•در زمان تعیین شده به طور خودکار متوقف می‌شود.
•حمل و نقل و مونتاژ آن بسیار آسان است.
•جریان هوای گسترده و قدرتمندی را ارائه می‌دهد.
•تهویه محیط را با بهترین گرمایش و بهترین حالت سرمایش فراهم می‌کند.
•این کولرها دارای حالت عملکرد بی‌صدا می‌باشد.

همانطور که می‌بینید مزایای این کولرگازی‌ها بسیار زیاد می‌باشد و بدون شک هر خریداری از آن رضایت خواهد داشت.

نحوه نصب کولرگازی

نصب کولر گازی از نوع ایستاده پس از خرید مشتری، توسط سرویس کاران مجاز انجام می‌شود. اگر خریدار بخواهد خودش آن را نصب کند می‌تواند در مورد موضوع به راحتی اطلاعات کسب کند. در مرحله نصب کولرگازی مدل ایستاده، ابتدا یونیت‌های داخلی و خارجی به ترتیب نصب می‌شوند. یونیت داخلی باید در محلی قرار گیرد که تهویه شود و واحد بیرونی باید در محلی قرار بگیرد که با هوا در تماس باشد. 

بالکن‌های باز، زیر پنجره‌ها و کف تراس ایده آل ترین مکان‌ها برای نصب یونیت در فضای باز هستند. اما در کل بهتر است که نصب کولرگازی ایستاده توسط مراکز خدمات مجاز با تجربه و دانش فنی انجام شود تا مشکلی در فعالیت به وجود نیاید.

فراموش نکنید که کولرگازی‌های ایستاده، مناسب فضاهای دارای سقف بلند، فضاهای بزرگ و مکان‌های شلوغ می‌باشد و همچنین این کولرگازی اغلب در مکان‌هایی که سقف کاذب ندارند ترجیح داده می‌شود، تا عملکرد بهتری را از خود نشان بدهد.

شرایط خرید قسطی کولر گازی ایستاده

با توجه به تمامی توضیحاتی که ارائه کردیم، اکنون می‌دانید که خرید کولرگازی ایستاده می‌تواند درست‌ترین انتخاب در خرید کولر برای فضاهای بزرگ باشد. سایت قسطی کلاب، این محصول را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار داده است. خرید قسطی کولر گازی ایستاده به راحتی از این سایت امکان پذیر است. خرید قسطی کولر گازی ایستاده از سایت قسطی کلاب مراحل پیچیده و دشواری ندارد و می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر را پیدا کرده و آن را خریداری کنید. طرح‌هایی که سایت قسطی کلاب در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد بسیار متنوع است. جالب است که بدانید هنگام خرید از قسطی کلاب، نیازی به ضامن نخواهید داشت.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباس شویي پاکشوما

خرید قسطی ماشین لباس شویي پاکشوما
پاکشوما برندی معتبر و ایرانی با محصولات باکیفیت است. برای خرید قسطی ماشین لباس شویي پاکشوما به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...

خرید قسطی هود

خرید قسطی هود
هود آشپزخانه وظیفه تهویه و پاکسازی فضای آشپزخانه را به عهده دارد. اکر تمایل به خرید قسطی هود دارید به بخش لوازم خانگی در سایت ...