خرید قسطی گوشی s23 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/22 18:24:54

جدیدترین ستاره سامسونگ با نام s23 روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی s23 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s23 اولترا


معرفی گوشی s23 اولترا؛ ستاره نوظهور سامسونگ

خرید قسطی گوشی s23 اولترا کار راحتی نیست. امروزه مراکز عرضه کننده بسیار زیادی در سراسر ایران حضور دارند که نسبت به عرضه و فروش این کالا اقدام می‌نمایند. ولی، برای خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال شما همواره باید به دنبال استفاده از خدمات بهترین فروشگاه‌های ایرانی باشید تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشوید. متاسفانه به علت قیمت بالای این کالای دیجیتال، خیلی از کاربران توانایی مالی مورد نیاز برای خرید این کالا به صورت نقدی را ندارند.

این مسئله هم باعث شده تا دنبال کردن روند خرید اقساطی به مسئله‌ای مهم و کلیدی تبدیل شود. مسئله‌ای که می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. بهترین فروشگاه‌های ایرانی خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌کنند. امروز ما قصد داریم تا در مورد روند خرید اقساطی گوشی s23 اولترا با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید. 

مهم ترین مزایای این کالای دیجیتال کدام‌اند؟

قبل از پرداخت به خرید قسطی گوشی s23 اولترا، بیایید تا نگاهی به چیستی و مهم ترین مشخصات گوشی s23 اولترا بیندازیم. به صورت کلی، این گوشی یکی از قوی ترین گوشی‌های موبایل تولید شده توسط شرکت سامسونگ به حساب می‌آید که ویژگی‌های مثبت زیادی را در خود جای داده است. اندازه صفحه نمایش این گوشی برابر با 6.8 اینچ می‌باشد. نوع صفحه نمایش آن از نوع داینامیک آمولد 2x می‌باشد. 

جدا از این مسئله، رفرش ریت این دستگاه فوق العاده 120 هرتز بوده و شما با خیال راحت می‌توانید آن را برای اجرای بازی‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید. استفاده از صفحه نمایش با کیفیت و قوی را می‌توان به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزایای این دستگاه فوق العاده معرفی کرد. جدا از این مسئله، گوشی موبایل s23 اولترا از استاندارد HDR10+ استفاده می‌کند.

این گوشی برای اولین بار در فوریه 2023 معرفی شده و با اندروید 13 در اختیار مشتریان قرار گرفته است. جالب است بدانید که رابط کاربری این دستگاه با کیفیت، One UI 5.1 می باشد. لازم به ذکر است که وزن این دستگاه 234 گرم بوده و جنس پشت و جلوی آن از نوع گوریلا گلس می‌باشد. این مسئله باعث شده تا این گوشی بتواند در برابر آسیب‌های مختلف مقاومت فوق العاده مناسبی را از خود به نمایش بگذارد. برای خرید اقساطی گوشی s23 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده اصلی به کار رفته در ساخت این دستگاه از نوع 4 نانومتر بوده و با نام Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در ضمن، پردازنده گرافیکی این دستگاه هم Adreno 740 می‌باشد. در نهایت به خاطر داشته باشید که این دستگاه در سه حافظه داخلی اصلی یعنی مدل‌های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت در بازار به فروش می‌رسد. شما می‌توانید بسته به نیازهای کلی و جامع خود، یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید. 

بهترین راه خرید قسطی گوشی s23 اولترا کدام است؟

در صورتی که شما هم به دنبال خرید اقساطی گوشی s23 اولترا هستید، لزوما باید خدمات بهترین تیم‌های ایرانی فعال در این زمینه را مورد استفاده قرار دهید. خرید از بهترین مراکز عرضه کننده ایرانی به شما اجازه می‌دهد تا این کالا را در بهترین حالت ممکن دریافت نمایید. مراکز شناخته شده‌ای همچون قسطی کلاب می‌توانند گزینه خوبی برای خرید اقساطی این کالای دیجیتال به حساب بیایند. قسطی کلاب با داشتن سابقه‌ای طولانی در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال آماده ارائه خدمات به کاربران می‌باشد. برای خرید از قسطی کلاب، شما می‌توانید هم اکنون شرایط این مجموعه را مورد بررسی قرار دهید و سپس خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s21 fe 256

خرید قسطی گوشی s21 fe 256
گوشی جذاب و پرفروش S21 FE را می‌توان عروس سامسونگ نامید. برای خرید قسطی گوشی s21 fe 256 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطي گوشی آیفون 15 پرومکس با چک

خرید اقساطي گوشی آیفون 15 پرومکس با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطي گوشی آیفون 15 پرومکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال ...