خرید اقساطی poco m4

تاریخ انتشار:
1403/2/27 04:42:15

یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش برند شیائومی مدل پوکو ام 4 می‌باشد. برای خرید اقساطی poco m4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی poco m4


نمایشگر صفحه گوشی poco m4 

برند شیائومی یکی از شرکت‌های نوظهور دنیای دیجیتال می‌باشد که در زمینه تولید لوازم و کالای دیجیتال مانند موبایل بسیار فعال است. یکی از مدل‌های پرفروش برند شیائومی گوشی poco m4 می‌باشد. اگر قصد خرید قسطی poco m4 دارید، سایت قسطی کلاب طرح‌های مختلفی برای خرید اقساطی و یا نقدی دارد.

امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از انواع گوشی‌های موبایل توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند. چنانچه قصد خرید یک گوشی میان رده با مشخصات و کیفیت مناسب و خوب را دارید، گوشی poco m4 گزینه مطلوبی است. این گوشی موبایل در سال 2021 توسط شرکت شیائومی به بازار معرفی شده است و از مدل‌های به روز محسوب می‌شود. در توضیحات زیر به معرفی و بررسی مهم‌ترین معیارهای فنی گوشی poco m4 پرداخته‌ایم تا راهنمای خوبی برای خرید شما باشد.

نمایشگر تعبیه شده در گوشی poco m4 از نوع IPS LCD می‌باشد و در حالت کلی کیفیت نمایش خوبی دارد. سایز صفحه نمایش این گوشی حدود 6.6 اینچ می‌باشد و تقریبا 90 درصد وسعت صفحه را نمایشگر آن پوشش می‌دهد. رزولوشن نمایش تصاویر در آن به صورت 2400*1080 پیکسل بوده که به طور تقریبی در هر اینچ 399 پیکسل قرار دارد. نرخ تازه سازی تصاویر در گوشی poco m4 90 هرتز می‌باشد. با خرید اقساطی poco m4 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

پردازنده اصلی

همان طور که می‌دانید پردازنده نقش مهمی در عملکرد گوشی موبایل دارد. در واقع توان پردازنده مرکزی ارتباط مستقیمی با قابلیت اجرایی و سرعت عملکرد گوشی دارد. پردازنده تعبیه شده در گوشی poco m4 از مدل CORTEX می‌باشد. این پردازنده دارای 8 هسته پردازشی بوده که دو عدد از آن‌ها با فرکانس 2.4 و 6 هسته دیگر آن با فرکانس 2 گیگاهرتز فعالیت می‌کنند. این پردازنده از لحاظ عملکرد و توان اجرایی، ظرفیت مناسبی و معقولی دارد.

حافظه داخلی گوشی poco m4

گوشی poco m4 از نظر ظرفیت حافظه داخلی به دو دسته کلی تقسیم می‌شود. برخی از مدل‌های تولید شده از این گوشی دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره ساز داخلی هستند. برخی دیگر از مدل‌های این گوشی دارای 128 گیگ فضای داخلی می‌باشند که از این نظر فضای بسیار مناسب و زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهند. برای خرید اقساطی poco m4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تراشه رم گوشی poco m4

رم از جمله قطعات بسیار مهم سیستم سخت افزاری گوشی موبایل محسوب می‌شود. رم در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. در مدل‌هایی که حافظه داخلی آن‌ها 64 گیگابایت است، ظرفیت رم 4 گیگ می‌باشد. همچنین در مدل‌هایی که فضای ذخیره سازی اطلاعات 128 گیگ است، رم تعبیه شده در سیستم 6 گیگ می‌باشد.

به همین علت مدل‌هایی که دارای حافظه داخلی 128 گیگ و رم 6 گیگابایتی هستند، از نظر قیمتی گرانتر می‌باشند. لذا حتما باید قبل از خرید قسطی poco m4 از سایت قسطی کلاب، به این معیار توجه داشته باشید.

دوربین‌های اصلی و سلفی

یکی از نقطه قوت‌های این گوشی کیفیت دوربین‌های اصلی آن می‌باشد. کیفیت دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل می‌باشد این میزان کیفیت دوربین اغلب در گوشی‌های پرچمدار و سطح بالا تعبیه می‌شود. کیفیت دوربین سلفی گوشی poco m4 حدود 16 مگاپیکسل بوده و از دقت و کیفیت مناسب و خوبی برخوردار است. برای خرید اقساطی poco m4 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری

باتری از جمله مهم‌ترین قطعه‌های هر گوشی محسوب می‌شود. ظرفیت باتری تعبیه شده در گوشی poco m4 حدود 5000 آمپر است و از این نظر ظرفیت ایده آلی دارد. نوع باتری از جنس لیتیومی بوده و غیر قابل تعویض می‌باشد. از مزیت‌های باتری آن می‌توان به قابلیت فست شارژینگ یا همان شارژ سریع اشاره کرد.

شرایط خرید قسطی گوشی poco m4 

سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی موبایل و سایر لوازم‌های دیجیتالی فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد. چنانچه قصد خرید قسطی poco m4 یا سایر مدل‌های دیگر را دارید، می‌توانید از طریق وب سایت قسطی کلاب اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s21 fe با چک

خرید اقساطی گوشی s21 fe با چک
یکی از گوشی‌های میان رده سامسونگ با ظاهری جذاب مدل s21 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

موبایل اچ تی سی اقساطی

موبایل اچ تی سی اقساطی
یکی از برندهای مطرح دنیا که می توان روی کیفیت محصولات آن حساب کرد و با خیالی آسوده سراغ خرید آن ها رفت، شرکت تایوانی اچ تی سی است. به عنوان مثال....