خرید اقساطی گوشی z flip 5 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 15:32:28

از بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ می‌توان به مدل زد فلیپ 5 نام برد. برای خرید اقساطی گوشی z flip 5 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید اقساطی گوشی z flip 5 با چک



گوشی z flip 5

گوشی z flip 5 یکی از بی‌نظیرترین گوشی‌های تاشدنی حال حاضر دنیا به حساب می‌آید که توسط کمپانی سامسونگ تولید می‌شود. این کالای دیجیتال علاوه بر ظاهری جذاب، دارای سخت‌افزاری قدرتمند و ویژگی‌های نرم‌افراری منحصر به فردی می‌باشد. به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای بین کاربران در بازار کالاهای دیجیتال به خود اختصاص داده است. شرکت سامسونگ با حساسیتی که در طراحی z flip 5 به خرج داده، این گوشی را به یکی از پرچمداران خود تبدیل کرده است. از اینرو قصد داریم در خصوص شرایط خرید قسطی گوشی z flip 5 توضیحاتی را در این نقد و بررسی ارائه نماییم. 

طراحی z flip 5

سامسونگ برای طراحی این کالای دیجیتال از لوله‌های جدیدFlex  استفاده کرده است. لولاهای جدید به کار رفته از وجود فاصله بین دو قسمت گوشی ممانعت می‌کند. این یکی از ویژگی‌های متمایز z flip 5 نسبت به محصولات مشابه این کمپانی به حساب می‌آید.

ضخامت زد فلیپ 5 در حدود 15.1 میلی‌متر بوده و وزنی معادل 187 گرم  دارد. این گوشی با  ابعاد 165.1 × 71.9 × 6.9 میلی‌متر در حالت باز و 85.1 × 71.9 × 15.1  میلی‌متر در حالت بسته طراحی شده است. فریم آن از فلز آلومینیوم مشکی بوده و متریال استفاده شده در ساخت پشت گوشی، شیشه‌ گوریلا گلس + Victus و جلوی آن از جنس پلاستیک می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی z flip 5 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

روی لبه پایین گوشی پورت تایپ سی، دو میکروفن و اسپیکر اصلی قرار گرفته است. لبه سمت چپ محل قرار گرفتن سیم‌کارت بوده و روی لبه سمت راست دکمه پاور، حسگر تشخیص اثر انگشت و دکمه‌های تنظیم صدا قرار دارند.

این کالای دیجیتال ضد آب بوده و دارای گواهی استاندارد IPX8 می‌باشد. برخورداری از باتری 3700 میلی‌آمپری با شارژر 25 واتی از دیگر مشخصات به کار رفته در طراحی z flip 5 است. همچنین می‌توان به حسگر ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج هوا، بلوتوث 5.3 به عنوان دیگر ویژگی‌های این گوشی اشاره کرد. با خرید قسطی گوشی z flip 5 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات صفحه نمایش کالای دیجیتال تاشو جدید سامسونگ

همانطور که می‌دانید این کالای دیجیتال از دو صفحه نمایش داخلی و بیرونی تشکیل شده است که سامسونگ برای طراحی این مدل، تغییراتی جزئی نسبت به سری‌های قبلی به کار برده است. صفحه نمایش بیرونی این گوشی از نوع Flex Window  بوده و اندازه‌ای برابر 3.4 اینچ دارد. این صفحه از وضوح تصویری معادل 720 × 748 پیکسل با تراکم 3.6 پیکسل در هر اینچ برخوردار است. نرخ به روزر سانی این صفحه معادل 60 هرتز بوده و مجهز به حسگر تشخیص نور تا 1092 نیت روشنایی می‌باشد.

صفحه نمایش داخلی 6.7 اینچی، زد فلیپ 5 از نوع Dynamic AMOLED X2  بوده و نرخ نوسازی آن 120 هرتز است. وضوح تصویر این صفحه معادل 2640 × 1080 پیکسل با تراکم 425 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. مجهز بودن به میزان روشنایی 1101 نیت سبب گردیده، گوشی وضوح مناسبی در نور محیط داشته باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که در ساخت این گوشی استفاده شده تغییر حالت زاویه صفحه نمایش در بازه 75 درجه تا 115 درجه است. برای خرید اقساطی گوشی z flip 5 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی Z Flip 5

کالای دیجیتال جدید سامسونگ دارای رابط کاربری One UI 5.1.1 و اندروید 13 می باشد که از پشتیبانی چند ساله آپدیت نرم‌افزاری برخوردار است. Z Flip 5 دارای تراشه قدرتمند Qualcomm SM8550-AB Snapdragon 8 Gen 2 با فرآیند ساخت 4 نانومتری بوده که روی آن پردازنده گرافیکی Adreno 740  با فرکانس 719 هرتز نصب شده است.

سی پی یو این گوشی دارای 8 هسته قدرتمند بوده که متشکل از یک هسته 3.36  گیگاهرتزCortex-X3 ، 2 هسته 2.80  گیگاهرتزCortex-A715 ، 2 هسته 2.80 گیگاهرتز Cortex-A710 و 3 هسته‌ 2.00 گیگاهرتز Cortex-A510 می‌باشد.

این کالای دیجیتال از رم‌های LPDDR5X استفاده می‌کند و دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. تمامی این مشخصات سبب گردیده گوشی Z Flip 5 عملکرد مناسبی برای انجام بازی‌های مختلف و برنامه‌های گرافیکی داشته باشد. برای خرید قسطی گوشی z flip 5 بخ سایت اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

عملکرد دوربین z flip 5

دوربین اصلی این کالای دیجیتال دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل و لنز عریض24  میلی‌متری است. این دوربین دارای فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز لرزش‌گیر اپتیکال تصویر می‌باشد. با این دوربین که دریچه دیافراگم f/1.8  دارد می‌توان تصاویری با پوشش 123 درجه و کیفیت 1080 پیکسل ثبت کرد. دوربین سلفی آن لنز23  میلی‌متری با کیفیت 10 مگاپیکسل و دریچه دیافراگمf/2.2  دارد. همچنین با این گوشی می‌توانید تصاویری با کیفیت 4k و نرخ فریم 60 هرتز را ضبط کنید. 

شرایط خرید اقساطی گوشی z flip 5

به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و ظاهر جذابی که این گوشی دارد، کاربران زیادی تمایل به خرید و استفاده از آن را دارند. ولی با توجه به قیمت گوشی z flip 5، بسیاری از افراد برای تهیه آن به دنبال فروشگاه‌های فروش قسطی این محصول هستند. در همین راستا می‌توانید به سایت مجموعه قسطی کلاب مراجعه نموده و از بین طرح‌های مختلف فروش نقدی و اقساطی کالاهای دیجیتال، گوشی مد نظر خود را با بهترین شرایط خرید اقساطی تهیه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل اپل 11

فروش اقساطی موبایل اپل 11
با توجه به رونمایی و عرضه موبایل اپل 11، بسیاری از کاربران در جستجوی روش های فروش اقساطی موبایل اپل 11 به سر می برند. امروزه روش های فروش آنلاین....

خرید اقساطی گلکسی واچ

خرید اقساطی گلکسی واچ
ساعت هوشمند سامسونگ جز برترین ساعت‌های دنیا می‌باشد و زیبایی چشم گیری دارد. برای خرید اقساطی گلکسی واچ به بخش کالای دیجیتال در...