خرید اقساطی گوشی y8p

تاریخ انتشار:
1403/2/25 10:19:18

برند هوآوی برندی معتبر و شناخته شده است و کیفیتی بی‌نظیر دارد. برای خرید اقساطی گوشی y8p به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی y8p


بررسی گوشی جذاب و پرطرفدار y8p هوآوی

یکی از گوشی‌های جدید برند هواوی مدل y8p نام دارد که بسیار زیبا و کاربردی تولید شده است. گوشی با کیفیت y8p بسیار پرطرفدار است و اگر شما قصد خرید این گوشی جذاب را دارید، می‌توانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با تمام ویژگی‌های این تلفن همراه آشنا شوید، همچنین برای خرید اقساطی گوشی y8p به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی بی‌نظیر و نمایشگری استثنایی!

گوشی جدید هوآوی دارای ظاهری فریبنده و چشم نواز است و ترکیب رنگبندی آن توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند، همچنین این گوشی دارای یک صفحه نمایشگر OLED است که نسبت صفحه به بدنه حدود 90.17 می‎‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایشگر می‌توان به فناوری Dewdrop Display اشاره کرد که سبب ایجاد یک منحنی برای سلفی است. رزولوشن به کار رفته در این تلفن همراه 1080×2400 می‌باشد و اندازه نماشگر آن 6.3 اینچ است. با خرید قسطی گوشی y8p از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

رنگبندی منحصر به فرد گوشی جذاب هوآوی

گوشی زیبا و پرفروش y8p هوآوی دارای دو رنگ منحصر به فرد مشکی و کریستالی است که با نام‌های Midnight Black و  Breathing Crystalشناخته می‌شود، همچنین از تکنیک زیبا و جذاب سایه روشن در ساخت این تلفن همراه استفاده شده و نمایی مدرن و چشم نواز را برای شما به ارمغان آورده است. این گوشی هوآوی دارای لبه‌های منحنی می‌باشد و بسیار ارگونومیک و خوش دست ساخته شده است. با خرید اقساطی گوشی y8p از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

حافظه‌ای بالا و قیمتی مناسب!

گوشی هوآوی مدل y8p دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت است که شما می‌توانید این حافظه را تا 256 گیگابایت ارتقا دهید، همچین RAM 6 در این گوشی سبب افزایش سرعت و کاربری روانم در این گوشی شده است. برنامه‌ها بدون هیچ معطلی اجرا می‌شوند و حس خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورند. با خرید قسطی گوشی y8p از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دوربین سه گانه و کاربردی گوشی هوآوی

گوشی هوآوی y8p دارای یک دوربین سه گانه بسیار زیبا و پرقدرت است. این دوربین‌ها با کیفیت‌های 48، 8 و 2 گیگابایت طراحی شده و عکس‌های زیبا و باکیفیتی را برای شما ثبت خواهد کرد. 

تجربه HMS در گوشی‌های هوآوی از سال 2020

یکی از شرایطی که به طور قطع از آن مطلع هستید، تحریم شدن برندهوآوی توسط گوگل و ممنوعیت محصولات آن برای استفاده از برنامه‌های گوگل است. پس از این تحریم، برند هواوی به جای استفاده از برنامه‌های GMS که متعلق به گوگل است، مجهز به نرم‌های HMS می‌باشد که قابلیت‌های انجام برنامه‌های گوگل را دارا است. با خرید قسطی گوشی y8p از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

باتری پرتوان گوشی هوآوی y8p

باتری گوشی جذاب y8p حدود 4000 میلی آمپر بر ساعت می‌باشد که از قدرت بالایی دارد و می‌توان در تمام طول روز همراه شما باشد، همچنین این گوشی دارای حسگر اثر انگشت بسیار قدرتمندی است و سنسوری بسیار حساس دارد و سرعت العمل بالا در این گوشی ستودنی می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی y8p از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

خرید اقساطی انواع گوشی با چک یا سفته!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا در ایران می‌باشد که به فروش اقساطی موبایل، لوازم خانگی، کنسول بازی و کالای دیجیتال می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مرود نحوه خرید اقساطی یا چک یا سفته به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی z fold 4

خرید اقساطی گوشی z fold 4
برای خرید اقساطی گوشی z fold 4 با قیمتی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی a23 سامسونگ

خرید قسطی a23 سامسونگ
خرید قسطی a23 سامسونگ با قیمتی عالی یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما به شما است. برای خرید این گوشی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی...