خرید قسطی جاروبرقی تولیپس با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/30 10:49:39

خرید قسطی جاروبرقی تولیپس به دلیل داشتن قیمت مناسب، کیفیت خوب و امکانات متعدد یک انتخاب جذاب برای اغلب خریداران محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی جاروبرقی تولیپس با سفته


جاروبرقی با کیفیت تولیپس

خرید قسطی جاروبرقی تولیپس به دلایل مختلف یکی از گزینه‌های مناسب برای بسیاری از کاربران به شمار می‌رود. جاروبرقی‌های تولیپس موتور پرقدرت و خوبی دارند و قطعات آنها تحت لیسانس متخصصین ژاپنی تولید می‌شوند. این محصولات ایرانی در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و امکانات متعددی دارند. طراحی زیبا و سایز مناسب نیز جزو ویژگی‌های مثبت جاروبرقی‌های تولیپس به حساب می‌آید. قیمت این جاروبرقی‌ها نسبت به اغلب محصولات خارجی و برخی از نمونه‌های ایرانی ارزان است و به همین جهت نیز مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد. 

موتورهای پرقدرت و کم صدای جاروبرقی تولیپس

جاروبرقی تولیپس به جهت داشتن موتور پرقدرت یک محصول خوب به شمار می‌رود. برخی از مدل‌های جاروبرقی تولیپس موتورهایی با قدرت 2200 وات دارند که قدرت مناسبی محسوب می‌شود. با کمک این موتورهای پرقدرت، مکش جاروبرقی بالا است و سطوح مختلف به خوبی تمیز می‌شوند. اغلب موتورهای این محصولات در عین قدرت بالا مصرف انرژی پایینی دارند و صدای اندکی تولید می‌کنند که خصوصیات مطلوبی به شمار می‌روند. برای خرید اقساطی جاروبرقی تولیپس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

وجود امکانات متنوع در جاروبرقی

خرید قسطی جاروبرقی تولیپس به جهت داشتن امکانات متنوع دستگاه یک انتخاب خوب است. فیلتر هپا یکی از این امکانات است که در برخی از مدل‌های جاروبرقی مذکور وجود دارد. این نوع فیلترها موجب جذب 99 درصدی ذرات گردوغبار موجود در هوا می‌شوند. فیلترهای قدرتمند هپا برای افراد مستعد آلرژی بسیار مناسب هستند و از بروز حساسیت در آنها جلوگیری می‌کنند. برخی از مدل‌های این محصولات دارای نشانگر پرشدن مخزن زباله هستند. با وجود این نشانگر کاربر می‌تواند از زمان تخلیه کیسه جاروبرقی آگاه شود و در صدد تخلیه آن برآید.

کیسه دائمی در برخی از مدل‌های جاروبرقی تولیپس نیز یک امکان خوب است و نیاز کاربر را از خرید و تعویض کیسه برطرف می‌کند. بعضی از مدل‌های این جاروها مجهز به لوله تلسکوپی هستند. این لوله‌ها قابلیت تنظیم دارند و متناسب با میزان قد فرد کوتاه یا بلند می‌شوند. سری‌های متنوع برای سطوح گوناگون یکی دیگر از امکانات خوب جاروبرقی محسوب می‌شود که در برخی از مدل‌های جاروبرقی تولیپس وجود دارد. برس‌های مناسب برای سطوح مختلف مانند: موکت، سرامیک و فرش نیز در اغلب بسته بندی‌های محصولات یاد شده در نظر گرفته می‌شود. 

مصرف انرژی در جاروبرقی‌ تولیپس

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت خرید اقساطی جاروبرقی تولیپس مربوط به مصرف انرژی دستگاه است. مصرف انرژی اغلب مدل‌های جاروبرقی‌های تولیپس پایین است و دارای رتبه انرژی A هستند. با خرید دستگاه‌های رتبه A در مصرف انرژی، علاوه بر حفاظت از محیط زیست می‌توان در هزینه‌های خانواده نیز صرفه‌جویی به عمل آورد.

طراحی زیبا و ارگونومیک جاروبرقی‌های تولیپس

طراحی زیبا و ارگونومیک جاروبرقی تولیپس یکی دیگر از مشخصات مناسب این دستگاه‌ها به شمار می‌رود. این جاروبرقی‌ها در شکل‌ها و طرح‌های جذابی به بازار عرضه می‌شوند و با سلایق اغلب کاربران و وسایل خانه متناسب هستند. رنگ‌های استفاده شده در جاروبرقی‌های مذکور نیز شیک و زیبا است و مورد پسند بسیاری از خریداران قرار می‌گیرد. لوله‌ها و اجزایی که در این محصولات استفاده می‌شود با ساختار بدن انسان متناسب است و کاربر را در حین استفاده خسته نمی‌کند. به عنوان مثال لوله تلسکوپی مورد استفاده در برخی از مدل‌های جاروی تولیپس امکان چرخش 360 درجه دارد و به همین جهت در هنگام کار نیازی به حرکت بیش از اندازه دست و بدن کاربر نیست.

کیفیت اجزای موجود در جاروبرقی تولیپس

با خرید قسطی جاروبرقی تولیپس دستگاهی با اجزای مرغوب و باکیفیت به خانه می‌آورید؛ چرا که کلیه قطعات این محصولات تحت لیسانس متخصصان ژاپنی است. محصولات تولیپس با آغاز تحریم‌ها علیه ایران و خروج  پاناسونیک از کشور با استفاده از قطعات قبلی (که در محصولات پاناسونیک مورد استفاده قرار می‌گرفت) تولید می‌شوند. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت آی پی امداد مراجعه کنید.

قیمت مناسب جاروبرقی‌های تولیپس

یکی دیگر از مشخصات پرطرفدار جاروبرقی تولیپس مربوط به قیمت دستگاه است. این محصولات با وجود کیفیت مناسب و موتورهای پرقدرت، قیمت‌های ارزان و مناسبی دارند. اغلب محصولات وارداتی و برخی از نمونه‌های مشابه داخل کشور دارای قیمت‌های بالایی هستند و این موضوع برای خریداران بسیار مطلوب است. برای خرید اقساطی جاروبرقی تولیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش قسطی جاروبرقی تولیپس در قسطی کلاب

اگر شما هم یکی از طرفداران محصولات تولیپس هستید؛ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، انواع لوازم خانگی از جمله جاروبرقی تولیپس به صورت قسطی و نقدی به فروش می‌رسد. با مراجعه به سایت مذکور می‌توانید انواع لوازم اداری، وسایل بازی و سرگرمی، کالای دیجیتال، وسایل نقلیه و لوازم برقی را نیز خریداری کنید. با خرید اقساطی انواع کالاهای مورد نیاز می‌توانید مدیریت بهتری روی هزینه‌های خانواده خود داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما

فروش قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما
ماشین لباسشویی‌های پاکشوما در طرح‌ها و مدل‌های استثنایی به بازار عرضه شده است و طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی...

خرید اقساطی ماشین لباس شویی پاک شوما

خرید اقساطی ماشین لباس شویی پاک شوما
برند پاکشوما برندی مطمئن و با کیفیت در ایران است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی پاک شوما به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...