خرید قسطی گوشی s23 ultra با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/21 22:48:30

یکی از بهترین و برترین محصولات برند سامسونگ مدل s23 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 ultra با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s23 ultra با چک


معرفی گوشی گلکسی s23 ultra 

بدون شک سری S سامسونگ پرچمدار این برند محبوب می‌باشد. پیشتر در این سری سامسونگ گوشی‌های بی نظیری چون گلکسی s21 و s22 را رونمایی کرده بود. اما s23 ultra جدیدترین نسخه از این خانواده است که قطعا انتظارات شما را از یک گوشی هوشمند افزایش خواهد داد. به نظر می‌رسد این گوشی با امکانات شگفت انگیز، کیفیت عالی و طراحی بی نظیر خود اولویت بسیاری از کاربران باشد، با این وجود تنها نکته منفی درباره این محصول قیمت بالای آن است. اما نیازی به نگرانی نیست. خرید قسطی گوشی s23 ultra یک فرصت ایده آل برای داشتن این کالای بی‌نظیر با کمترین سرمایه اولیه محسوب می‌شود. 

s23 ultra ممتازترین و پیشرفته‌ترین مدل از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ است. این کالای دیجیتال قدرتمندتر از هر زمان دیگری وارد بازار شده است. اگر به دنبال یک گوشی خاص هستید، قطعا این کالا شما را به هدف‌تان می‌رساند. اس 23 اولترا با ظاهر خاص خود دلربایی می‌کند. رنگ بندی این محصول نیز در نوع خود جالب است. کرم، یاسی، سبز و مشکی از جمله رنگ‌هایی است که سامسونگ برای ساخت بدنه گوشی جدید خود از آن‌ها استفاده کرده است. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پس از آنباکس کردن گوشی اولین چیزی که نگاه شما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی زیبای محصول است. بدنه باریک و خوشدست که با هر سلیقه‌ای سازگار می‌باشد. جلوی گوشی سادگی خاصی دارد، اما پشت آن با برخورداری از 3 لنز دوربین کمی متفاوت‌تر است. نکته جالب درباره این گوشی عرضه قلم لمسی به همراه گوشی می‌باشد. این قلم در پایین گوشی قرار دارد.

مشخصات گوشی گلکسی اس 23 اولترا

بررسی مشخصات کالای دیجیتال جدید سامسونگ می‌تواند ذهن شما را تحریک کند. این گوشی هوشمند مشابه اغلب گوشی‌های بازار با 2 سیم کارت عرضه شده است. همچنین از بسیاری از قابلیت‌های رایج نظیر پشتیبانی از شبکه 5G، مجهز به اثر انگشت و... بهره می‌برد. اما این تنها یک روی سکه است. اس 23 اولترا ویژگی‌‌های بی نظیری دارد که بهتر است از آن‌ها صحبت کنیم. برای خرید قسطی گوشی s23 ultra با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این گوشی از صفحه نمایشی به اندازه 6.8 اینچ با رزولوشن 1440 در 3088 برخوردار است، صفحه نمایشی که از تکنولوژی Dynamic AMOLED 2X پیروی می‌کند. بنابراین قدرت تماشای تصاویر و فیلم با وضوح حداکثری را فراهم می‌نماید. همچنین به 4 حسگر دوربین مجهز شده است. با صرف نظر از سایر دوربین‌ها، لنز اصلی این محصول قادر به ثبت تصاویر با کیفیت 200 مگاپیکسل می‌باشد. به جرات می‌توان گفت عکاسی با این گوشی جذابی زیادی خواهد داشت. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اجازه دهید این کالای دیجیتال را از یک بعد دیگر بررسی کنیم. شاید کمتر محصولی از این ویژگی برخوردار باشد. بدنه s23 ultra از پلاستیک و شیشه‌های بازیافی ساخته شده است. همچنین بسته بندی این گوشی هوشمند به وسیله ورقه‌های قابل بازیافت انجام می‌شود. بنابراین بیراهه نیست اگر آن را دوستدار طبیعت بنامیم. مشخصات کلی این کالا را در زیر مشاهده می‌کنید:

رزولوشن1440×3088 پیکسل
تراکم پیکسلی501 پیکسل بر اینچ
حافظه داخلی256 گیگابایت
رم12 گیگابایت
رزولوشن عکس200 مگاپیکسل
نسخه اندروید13
ظرفیت باتری500 میلی آمپر ساعت 

خرید قسطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب

همانطور که گفته شد تنها نکته منفی درباره این گوشی قیمت بالای آن محسوب می‌شود. با این وجود خرید اقساطی می‌تواند بهترین راهکار برای صاحب یک از بهترین گوشی‌های بازار شدن باشد. اگر نمی‌دانید چگونه باید محصولات خود را به صورت قسطی با بهترین شرایط خریداری کنید، ما به شما قسطی کلاب را پیشنهاد می‌کنیم.

طرح‌های فروش قسطی قسطی کلاب شما را برای خریداری راحت و آسان یاری می‌کنند. گوشی گلکسی اس 22 نیز در این طرح قرار دارد. شما می‌توانید ضمن خرید نقدی از خرید اقساطی گوشی s23 ultra نیز استفاده کنید تا این محصول بی نظیر را تهیه نمایید. تنها کافی است در یکی از طرح‌های ما شرکت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایرپاد

خرید قسطی ایرپاد
اگر علاقه‌مند به خرید قسطی ایرپاد هستید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در بخش کالای دیجیتال خرید...

خرید نقدی گوشی samsung

خرید نقدی گوشی samsung
انتخاب تلفن‌همراه از بین برندهای گوناگون کار بسیار سخت و دشواری است. یکی از بهترین برندهای تولیدکننده تلفن‌همراه، کمپانی سامسونگ می‌باشد...