خرید اقساطی گوشی s21

تاریخ انتشار:
1403/2/28 23:08:54

امروزه موبایل در دسترس همکان است و با قیمت‌های متنوعی در بازار به فروش می‌رسد. کمپانی سامسونگ یکی از موفق‌ترین برندهای تلفن همراه است که محصولات به روز و باکیفیتی دارد. برای خرید اقساطی گوشی s21 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی s21


جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021

در مورد جدیدترین پرچمدارهای سال 2021 چه می‌دانید؟ گلکسی S21 اولترا یک تجربه‌ای دوست داشتنی که با جذابیت زیادی وارد بازار شده، کمپانی سامسونگ ادعا دارد که در ساخت این گجت هوشمند، نوآوری‌های مبتکرانه به کار گرفته شده است. 

از جمله مشخصه‌های این گوشی، می‌توان به طراحی جذاب، دوربین بی‌نظیر، تراشه قدرتمند، صفحه نمایش پر نور آن اشاره کرد. برای معرفی بیشتر این محصول در این بلاگ با ما همراه باشید. قابلیت خرید اقساطی گوشی s21 در سایت قسطی كلاب فراهم شده است!

مشخصات ظاهری

ابعاد این گوشی برابر با 165.1×75.6×8.9 میلی‌متر مکعب و وزن آن معادل 227 گرم است، همچنین عرض به نسبت کمی دارد و فریم آن هم محدبی شکل می‌باشد. 

شما حس می‌کنید که صفحه و فریم به سمت یکدیگر می‌‌روند و ظاهری یک پارچه تشکیل می‌شود. این طراحی جدید کانترکات نام دارد و سامسونگ انتظار دارد تا این طراحی را به یک استاندارد تبدیل نماید. پنل جلو و پشت این دستگاه از جنس گوریلا گلاس ویکتوس است. 

سامسونگ ادعا دارد که این شیشه حتی در سقوط از ارتفاع نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان خواهد داد! علاوه بر این كه، امکان خراشیده شدن این شیشه چهار برابر آلومینیوسیلیکات می‌باشد.

نمایشگر فوق‌العاده

صفحه نمایش 6.8 اینچی از تكنولوژی Dynamic AMOLED 2X استفاده می‌كند و دارای رزولوشنی برابر 1440 در 3200 پیكسل است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی برابر 89.8 درصد می‌باشد و حفره دوربین سلفی در قسمت بالای صفحه نمایش قرار دارد.

حسگر اثر انگشت این مدل یکی از محصولات جدید شرکت کوالکام می‌باشد. این حسگر حجمی 70 درصد بزرگتر از نسل قبلی خود دارد و ضریب خطای آن نیز دقیق‌تر شده است. با خرید قسطی گوشی s21 كیفیت را مشاهده نمایید!

مشخصات بدنه

در سمت راست صفحه، کلیدهای خاموش و روشن شدن، تنظیم صدا و بیکسی بای قرار گرفته است و در لبه سمت چپ، هیچ کلید یا شیاری یافت نمی‌شود. 

در حالی که در لبه بالایی میکروفون‌ها نمایان هستند و در لبه پایین نیز، اسپیکر پورت USB و درگاه سیم کارت قرار گرفته است. در این دستگاه هیچ جایگاهی برای کارت حافظه اضافه‌تر وجود ندارد. این دستگاه نیز دارای گواهینامه IP68 می‌باشد و به مدت نیم ساعت در عمق 1.5 متری آب قرار می‌گیرد و هیچ آسیبی نخواهد دید!

امكانات نرم‌ افزاری

این گجت هوشمند از اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 استفاده می‌کند. این رابط کمک می‌کند تا بتوانید از گوشی خود به عنوان کلیدهای دیجیتال خودرو خود استفاده نمایید. البته باید ذکر کنیم که این خاصیت تنها در خودروهای جدید شرکت قدرتمند بی ام و پشتیبانی می‌شود! 

در قسمت سمت چپ بر روی صفحه نمایش، قابلیت گوگل دیسکاور وجود دارد. با گوگل دیسكاور می‌توانید جدیدترین اخبار و حتی مقالات اینترنتی مورد علاقه‌تان را ببینید، همچنین یک برنامه مخصوص به نام پیدا کردن هوشمند وجود دارد که می‌توانید در صورت گم کردن گوشی با استفاده از حساب کاربری سامسونگ خود از مکان گوشی با خبر شوید. با خرید اقساطی گوشی s21 هر چیزی رویایی است!

سخت افزار نیرومند

در گوشی جدید سامسونگ از تراشه 5 نانومتری اگزینوس 2100 استفاده شده است که یک پردازنده 8 هسته‌ای دارد. رم موجود در این دستگاه در دو نسخه 12 و 16 گیگابایت عرضه شده است، همچنین حافظه‌های داخلی نیز در نسخه‌های 128، 256 یا 512 تولید شده‌اند. با خرید قسطی گوشی s21 قدرت و سرعت را تجربه كنید!

دوربین‌‌های چهارگانه و سلفی

• دوربین اصلی 108 مگاپیکسل از نوع واید، دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز و یک لرزش‌گیر اپتیکالی تصویر

• دوربین 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکالی 3 برابر و قابلیت تله فوتو و با پوشش 35 درجه‌ای

• دوربین 12 مگاپیكسلی پیش‌فرض

• لنز 12 مگاپیکسلی با پوشش 120 درجه از نوع اولتراواید برای ضبط بدون لرزش ویدیو

• دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی پوشش 80 درجه و قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز

باتری قدتمند

این دستگاه هوشمند از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تشکیل شده است که با یک شارژر پرسرعت 25 واتی به سرعت شارژ می‌شود. علاوه بر این که از پاور دلیوری 3 پشتیبانی به عمل می‌آورد و همچنین دارای شارژ معکوس 4.5 واتی است و از شارژ سریع بی‌سیم 15 واتی استاندارد پشتیبانی می‌كند. با خرید اقساطی گوشی s21 همیشه شارژ بمانید!

شرایط آسان خرید قسطی

برای برخورداری از جدیدترین پرچم‌ دار سامسونگ می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات اقساطی فروش کالاهای دیجیتالی بهره‌مند شوید. از لیزینگ‌های معتبر در سایت وام بگیرید و چند روز بعد کالای دوست داشتنی خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی s21 از قسطی كلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

کالای دیجیتال قسطی

کالای دیجیتال قسطی
گسترده شدن شهرها و صنعتی شدن زندگی و همچنین ارتباطات باعث شده است تا زندگی عمومی مردم به کالاهای دیجیتال وابستگی خاصی پیدا کند به طوری که می توان گفت

فروش اقساطی هندزفری هایلو

فروش اقساطی هندزفری هایلو
هنذفری هایلو یکی از بهترین محصولات برند شیائومی است. برای خرید اقساطی هنذفری هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...