خرید اقساطی ps5 درایودار

تاریخ انتشار:
1403/2/25 03:49:49

کنسول بازی پلی استیشن 5 بسیار جذاب و کاربردی طراحی شده است. برای خرید اقساطی ps5 درایودار به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ps5 درایودار


کنسول بازی ps5 با درایو

شرکت سونی توانست پس از 6 سال جدیدترین سری پلی استیشن‌های خود را پس از عرضه ps4 روانه بازار کند. سری جدید این بازی سرگرمی سونی، ps5 نام دارد که دارای امکانات بسیار بیشتری در تناسب با ps4 می‌باشد. این محصول توانست در ورود خود با استقبال بزرگی از سوی مردم مواجه شود و علت اصلی آن تفاوت‌های عمده این محصول با سری‌های قبل خود بوده است.

امروزه میزان خرید و فروش ps5 در کشور ایران تا مقادیر زیادی افزایش یافته و شاهد ایجاد روش‌های خرید قسطی ps5 با درایو از سوی فروشنده‌ها هستیم. این موضوع باعث شده تا استقبال مردم کشورمان از سری جدید کنسول‌های سونی بیشتر شود.

معرفی ps5 و شناخت انواع این کنسول

شرکت سونی در جدیدترین مراسم برگزار شده خود قصد داشت تا بازی‌های این سری از کنسول‌های خود را معرفی کند. اما در اتفاقی ناگهانی این شرکت به معرفی کنسول جدید خود نیز پرداخت و این محصول توانست در میان مردم محبوب شود. در ابتدا ظاهر بسیار زیبای این کنسول چشمگیر بود و در طول زمان کارایی‌های بی‌نظیر آن سبب محبوبیت بیشتر شد.

طبق اطلاعات به دست آمده از سوی شرکت سونی و خریداران این بازی سرگرمی، ps5 توانسته است در دو سری عرضه شود. تفاوت‌های دو سری عرضه شده تنها در پشتیبانی از دیسک‌های فیزیکی می‌باشد. سری‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند دارای قیمت‌های بالاتری در تفاوت با سری‌های دیگر هستند.  

ورودی و خروجی‌های کنسول ps5

بنا بر اطلاعات به دست آمده از کنسول ps5، این محصول دارای سه پورت USB-A می‌باشد که یکی از آن‌ها در جلوی دستگاه قرار گرفته است. دو پورت دیگر  USB-A این محصول در قسمت پشت کنسول قرار گرفته است. در قسمت پشت دستگاه پورت‌های دیگری همچون پورت LAN و HDMI نیز قرار دارند. همچنین در قسمت جلوی محصول یک پورت USB-C در نظر گرفته شده است.

برخی از مشخصات سخت افزاری کنسول ps5

شرکت سونی در کنسول ps5 خود و برای مردمانی که قصد خرید قسطی ps5 با درایو را دارند از پردازنده کاستوم Zen 2 با هشت هسته و فرکانس متغیر 3.5 GHz استفاده کرده است که بسیار قدرتمند می‌باشد. همچنین حافظه این کنسول از نوع 16 گیگابایتی می‌باشد و ذخیره سازی داخلی آن از نوع SSD و با حجم 825 گیگابایتی است.

دسته بی‌نظیر دوآل سنس

یکی از تفاوت‌های عمده این کنسول در مقایسه با سری‌های گذشته خود، وجود دسته‌های دوآل سنس می‌باشد. قطعا اولین باری که دسته‌های این کنسول را در دست بگیرید، وزن بی‌نظیر آن نظر شما را جلب خواهد کرد. در ادامه خوش دست بودن دسته نیز یکی از ویژگی‌های آن شناخته می‌شود که احساس راحتی را به شما انتقال می‌دهد. این دسته همچنین قابلیت پخش صداهای مختلف سه بعدی را داشته که می‌تواند بازی‌های مختلف را برای شما جذاب‌تر کند. از این رو افرادی که قصد خرید قسطی ps5 با درایو را دارند می‌توانند از امکانات ذکر شده بهره مند شوند. 

خرید قسطی ps5 با درایو

امروزه به دلیل پایین آمدن توان خرید بسیاری از مردم، برخی از فروشگاه‌های معتبر اقدام به فروش قسطی ps5 کرده‌اند. به وجود آمدن شرایط خرید قسطی ps5 با درایو، این مسئله سبب شده تا میزان خرید این محصول تا مقدار بسیار زیادی افزایش یابد. البته علاوه بر وجود شرایط خرید قسطی ps5 با درایو امکان خرید نقدی این محصول نیز فراهم است. اما قطعا اولویت اصلی تمامی مردم، خرید قسطی ps5 با درایو است.

شما می‌توانید از این پس برای خرید ps5 قسطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خدمات ایده آل مجموعه ما بهره مند شوید. در قسطی کلاب فروش اقساطی ps5 بدون چک انجام می‌شود که این موضوع حسن به شمار می‌رود. بدین ترتیب امکان خرید قسطی ps5 با درایو با بهترین شرایط برای تمامی مردم کشور ایران از طریق قسطی کلاب با قیمت‌هایی فوق العاده فراهم است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ایکس باکس قسطی

خرید ایکس باکس قسطی
کنسول بازی xbox یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در دنیا می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید ایکس باکس قسطی به بخش کنسول...

خرید قسطی کنسول بازی نینتندو

خرید قسطی کنسول بازی نینتندو
اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی نینتندو با شرایطی ویژه و آسان دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...