خرید قسطی گوشی poco x5 pro سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/31 03:11:17

یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی مدل پوکو ایکس 5 پرو می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی poco x5 pro با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشی poco x5 pro سفته ای



خرید قسطی گوشی poco x5 pro و آشنایی با امکانات و مشخصات آن

به طور کلی امروزه به دلیل تورم بالا و شرایط اقتصادی، خرید هر نوع محصولی به ویژه کالای دیجیتال بسیار سخت شده است. به همین منظور اغلب مردم به جای خرید نقدی، از خرید اقساطی استفاده می‌کنند. خرید اقساطی گوشی poco x5 pro، از انواع خریدهای اقساطی می‌باشد. شیائومی، یکی از شرکت‌های معروف در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند و متنوع است که گوشی poco x5 pro، یکی از انواع محصولات آن می‌باشد. به طور کلی برای خرید این نوع کالاها، باید با تمامی امکانات و آپشن‌های آن آشنا شد. در این محتوا قصد داریم تا در ابتدا مشخصات گوشی poco x5 pro و ویژگی‌های آن را بیان کنیم. سپس با 4 مزیت و برتری این مدل گوشی آشنا شویم. در انتها نیز به معرفی یک فروشگاه آنلاین و معتبر، جهت خرید قسطی گوشی poco x5 pro بپردازیم. لطفا تا انتهای محتوا ما را همراهی بفرمایید.

آشنایی با مشخصات فنی و ویژگی‌های گوشی poco x5 pro

جهت خرید اقساطی گوشی poco x5 pro، نیاز است تا در ابتدای بخش با مشخصات مهم آن آشنا شویم. یکی از آپشن‌های مهم این مدل گوشی، پردازنده‌ی آن می‌باشد. گوشی poco x5 pro، دارای یک تراشه‌ی 6 نانومتری اسنپدراگون با قدرت 778 گیگ است. پردازنده مرکزی این مدل گوشی، هشت هسته‌ای و با دو فرکانس متفاوت و پردازنده گرافیکی آن، مدل Adreno 642L می‌باشد. در واقع این تراشه و پردازنده، از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و توانایی انجام بازی‌های سنگین را نیز دارد. صفحه نمایش، از دیگر امکانات این گوشی محسوب می‌شود. سایز نمایشگر این گوشی، 6.67 اینچ با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل می‌باشد. این آپشن باعث می‌شود که حداکثر 900 نیت روشنایی برای تماشای هر نوع محتوایی تولید شود. صفحه نمایش AMOLED گوشی پوکو، از میلیاردها رنگ تشکیل شده است و تصویر آن به صورت فول اچ دی می‌باشد.

گوشی poco x5 pro، از دوربین‌های بسیار خوبی برخوردار است. این نوع گوشی از 3 نوع دوربین واید، اولترا واید و ماکرو با کیفیت‌های 108، 8 و 2 مگاپیکسل طراحی شده است. در واقع این 3 نوع دوربین، در قسمت پشت گوشی قرار دارند و دوربین سلفی نیز با کیفیت 16 مگاپیکسل در گوشی poco x5 pro  طراحی و ساخته شده است. از دیگر آپشن‌های این گوشی، باتری لیتیوم پلیمری آن می‌باشد. این باتری، از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است. توان شارژ این گوشی، 67 وات می‌باشد که با توجه به این توان، می‌توان در زمان تقریبی 50 دقیقه گوشی را 100 درصد شارژ کرد. رم و حافظه داخلی این مدل گوشی، متفاوت است. اندازه رم این گوشی، 6 و 8 گیگ و همچنین اندازه حافظه داخلی آن 128 و 256 گیگابایت می‌باشد. این نوع گوشی علاوه بر امکانات بیان شده، دارای 4 مزیت و برتری نیز است که در بخش بعدی با آن‌ها آشنا می‌شویم.

4 مزیت و برتری گوشی poco x5 pro

گوشی poco x5 pro به عنوان یک کالای دیجیتال، دارای 4 مزیت و برتری می‌باشد. یکی از این مزیت‌های مهم، دوربین عکاسی و فیلمبرداری این گوشی است. به طور کلی این گوشی با بالاترین رزولوشن و حداکثر کیفیت 4K، فیلم و ویدئوهای بسیار عالی ثبت می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی، وجود شارژ معکوس 5 واتی و پشتیبانی از آن می‌باشد. وزن بسیار سبک و باریک بودن آن، از دیگر برتری‌های این گوشی شیائومی است. چهارمین مزیت و برتری گوشی poco x5 pro، قیمت مناسب آن می‌باشد. در واقع با توجه به تمام آپشن‌ها و امکانات بیان شده، قیمت این گوشی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

خرید قسطی گوشی poco x5 pro در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب

با توجه به بخش‌های قبلی و آشنایی با تمام امکانات و مشخصات فنی این نوع گوشی، اکنون به راحتی می‌توانیم خرید اقساطی گوشی poco x5 pro را انجام دهیم. یکی از فروشگاه‌های آنلاین و بسیار معتبر در زمینه‌ی فروش قسطی کالای دیجیتال، فروشگاه قسطی کلاب می‌باشد. به طور کلی با استفاده از خرید اقساطی، می‌توان در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی کرد. در این فروشگاه نیز خریداران و مشتریان عزیز در مرحله اول با استفاده از ثبت نام در سایت قسطی کلاب و ایجاد یک پنل شخصی، می‌توانند کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنند. سپس در مراحل بعدی پس از استعلام قیمت کالا و یا محصول، اقدام به خرید آن خواهند کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی y9s

خرید قسطی گوشی y9s
گوشی‌های هوآوی جز بهترین محصولات شرکت هوآوی است و کیفیتی عالی را به مشتریان خود ازائه می‌دهد. برای خرید قسطی گوشی y9s به بخش...

خرید اقساطی هدفون بیتس

خرید اقساطی هدفون بیتس
خرید اقساطی هدفون بیتس، برای همگان، به ویژه علاقمندان به موسیقی یک خرید جذاب و در عین حال کاربردی محسوب می شود. امروزه موسیقی و آهنگ در مقیاس بسیار و