خرید اقساطی گوشی a54 سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:12:30

با خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ بدون نگرانی از داغ شدن تا ساعت‌ها از گوشی استفاده کنید. از باتری 5000 میلی آمپرساعت آن لذت ببرید و عکس‌های جذاب بگیرید. برای خرید اقساطی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید اقساطی گوشی a54 سفته ای



گوشی a54 Samsung

اگر به دنبال یک گوشی میان‌رده با قیمت مناسب و امکانات کارآمد هستید، پیشنهاد ما خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ است. دارا بودن استاندارد IP67 موجب می‌شود تا گوشی سامسونگ a54 نسبت به نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم باشد. این مدل در 4 رنگ جذاب سفید، یاسی، خاکستری و گرافیتی به بازار عرضه شده است.

کالای دیجیتال سامسونگ a54 مجهز به رابط کاربری 1/5 one و اندروید 13 است. این رابط کاربری را می‌توان یکی از بهترین رابط‌های کاربری مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند دانست. چرا که کمترین باگ را دارد و بهترین آپدیت (تا 4 سال) را دریافت می‌کند. در ادامه بیشتر به مشخصات این مدل می‌پردازیم. با خرید اقساطی گوشی a54 یک گوشی تمام عیار را از آن خود کنید.

مشخصات گوشی a54 سامسونگ

در طراحی این کالای دیجیتال نسبت به مدل‌های پیشین سامسونگ شاهد تغییر اساسی هستیم. پشت گوشی از جنس شیشه‌ طراحی شده است. البته شیشه¬ای بودن آن علی‌رغم جلوه بخشیدن به ظاهر گوشی، اثر انگشت را نمایان می‌کند. دور تا دور گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست قاب قرار گرفته‌اند. خشاب سیم‌کارت و میکروفون نیز در قسمت بالای قاب طراحی شده‌اند.

تنوع رنگ گوشی، این مدل را به بهترین گوشی سامسونگ از جنبه طراحی تبدیل کرده است. سامسونگ، 82% از پنل جلو را به نمایشگر اختصاص داده است. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار گرفته است. از دیگر نقاط قوت این مدل می‌توان به سخت‌افزار قدرتمند و کیفیت بالای صدای استریو اشاره کرد. سخت‌افزار a54 با دارا بودن تراشه اگزینوس 1380 در بازی هم عملکرد خوبی نشان داده است و دچار افت فریم نمی‌شود. انتخاب این تراشه موجب شده است تا گوشی  مدت طولانی‌تری شارژ نگهدارد و دیرتر داغ شود. برای خرید قسطی گوشی a54 به سایت قسطی کلاب بیایید.

کیفیت نمایش چشمگیر با بهترین گوشی سامسونگ

مدل a54 را می‌توان بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت تصویر در مدل‌های میان‌رده دانست. صفحه نمایش 4/6 اینچی سوپرامولد انتخاب سامسونگ برای a54 بوده است. روشنایی 1000 نیت،  1080HD 120 هرتزی با روشنایی مطلوب و با عمق رنگ مشکی مناسب از ویژگی‌های نمایشگر است. غلظت رنگ‌ها به جلوه بیشتر نمایشگر این مدل افزوده و تماشای آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی a54 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این کالای دیجیتال قابلیت vision booster را دارا است. به این معنی که اگر در معرض نور شدید استفاده کنید، کنتراست و رنگ‌ها در آن اغراق می‌شوند تا جزئیات تصویر را به خوبی نمایش دهند. از لحاظ فرمت‌های ویدئویی HDR10 و HDR10+ را پشتیبانی می‌کند که می‌توانید پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب را در فرمت HDR تماشا کنید.

گلکسی a54 سامسونگ با قوی‌ترین باتری

باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپرساعت، خرید این کالای دیجیتال را جذاب‌تر می‌کند. چرا که از نظر شارژدهی کار خود را به خوبی انجام داده و واقعا راضی‌کننده است. یک آداپتور 25 واتی باتری خالی را در عرض نیم ساعت حدود 50% ظرفیت و در عرض 1 ساعت کل ظرفیت باتری را شارژ می‌کند. با خرید قسطی گوشی a54 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

A54 بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی

مدل 54a را می‌توان بهترین گوشی سامسونگ از لحاظ کیفیت دوربین نامید. برای دوربین اصلی a54 از سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده شده است. این سنسور در پرچم‌دارهای سامسونگ یعنی s23 استفاده می‌شود. همچنین یک دوربین خیلی عریض 12 مگاپیکسلی دارد. با انتخاب فاصله درست از سوژه، عکس‌های زیبایی به واسطه دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی این مدل می‌توان ثبت کرد. به دلیل دریچه دیافراگم بازتری که دارد، میزان دقت نورسنجی بالایی داشته و برای عکاسی در نور کم بسیار مناسب است. همچنین مجهز بودن به لرزش‌گیر و night mode عکاسی را راحت‌تر کرده  است. به کمک یک سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی نیز عملکرد خوبی در عکاسی و فیلمبرداری دارد. 

دوربین‌های با کیفیت سامسونگ a54

اگر شرایط خرید نقدی ندارید، می‌توانید این مدل را به صورت خرید اقساطی از فروشگاه قسطی کلاب، تهیه کنید. همچنین می‌توانید تنها با پرداخت 30 درصد از مبلغ کل، گوشی مورد علاقه خود را تحویل بگیرید. کاربران می‌توانند پیش از خرید، انواع مدل‌های گوشی هوشمند را در قسطی کلاب مقایسه کنند. همچنین به منظور راحتی کاربران، بر اساس مبلغ سفارش، روش‌های مختلفی برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ در این فروشگاه وجود دارد. از جمله این روش‌ها می‌توان به خرید قسطی با چک، بدون ضامن، با فیش حقوقی یا جواز کسب برای تمامی مشاغل اشاره کرد. قسطی کلاب با در نظر گرفتن فروش قسطی، خرید این گوشی را برای همه علاقه‌مندان فراهم کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی a54 سامسونگ

فروش قسطی گوشی a54 سامسونگ
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی galaxy tab s6

خرید قسطی galaxy tab s6
تبلت‌های سامسونگ جز بهترین و جذاب‌ترین تبلت‌های دنیا می‌باشد که مدل‌های متنوعی دارد. برای خرید اقساطی galaxy tab s6 با قیمتی استثنایی ...