خرید اقساطی iphone 14 promax

تاریخ انتشار:
1403/2/29 07:04:00

جدیدترین محصول شرکت اپل مدل آیفون 14 پرومکس می‌باشد. برای خرید اقساطی iphone 14 promax به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی iphone 14 promax


بررسی ویژگی‌ها و عملکرد گوشی آیفون 14 پرومکس

یکی از بهترین و پرطرفدارترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار کالای دیجیتال، گوشی آیفون 14 پرومکس است. این گوشی با مجهز بودن به دوربین‌ 48 مگاپیکسلی، صفحه نمایش همیشه روشن، جزیره پویای هوشمند که تمامی اسلات‌ها و بریدگی‌ها را با یک ناحیه کوچک جایگزین می‌کند، توانسته است رضایت کاربران خود را تامین کند.

به همین دلیل علاوه بر اینکه بسیاری از خریداران به دنبال خرید اقساطی iphone 14 promax در بازار هستند، فروشندگان زیادی هم اقدام به فروش قسطی انواع گوشی‌های آیفون کرده‌اند. 

خرید قسطی iphone 14 promax معمولا با شرایط و محدودیت‌هایی همراه است و باید با دقت و تحقیقات لازم انجام شود. لازم به ذکر است که این گوشی کمی سنگین‌تر و ضخیم‌تر از مدل قبلی خود است. لبه‌های جلا داده شده‌ این گوشی در کنار چهار رنگ بنفش تیره، نقره‌ای، طلایی و مشکی، ظاهری جذاب و زیبا به آن بخشیده است.

آیفون 14 پرومکس، دارای 128 گیگابایت حافظه‌ داخلی است که شما می‌توانید آن را به 512 گیگابایت ارتقا دهید. وقتی صحبت از نمایشگر همیشه روشن جدید آیفون پرومکس 14 به میان می‌آید، قطعا این ویژگی اپل با گوشی‌های اندرویدی مطابقت می‌کند اما با این حال پیاده‌سازی اپل تجربه قوی‌تر و بهتری را به کاربر خود ارائه می‌دهد. به کمک این قابلیت می‌توانید تصویر زمینه، ویجت‌ها، تقویم و زنگ فعالیت و اعلان‌ها را همچنان در زمان قفل بودن گوشی خود مشاهده کنید. برای خرید اقساطی iphone 14 promax به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین‌ها

هر سه لنز دوربین پشت آیفون 14 پرومکس و همچنین فلاش بزرگ هستند، بنابراین این قسمت فضای زیادی از بدنه را اشغال می‌کند. اپل همه چیز را در دوربین‌های آیفون 14 پرومکس تغییر داده است و برای اولین بار سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد. به طور پیش فرض، سنسور هر چهار پیکسل را یکجا گروه‌بندی می‌کند و برای گرفتن بهتر نور در عکس‌های 12 مگاپیکسلی بهینه می‌شود. اما اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری را در عکس داشته باشید، می‌توانید 48 مگاپیکسل را در حالت Pro Raw  استفاده کنید. 

همچنین این گوشی دارای یک دوربین جدید 12 مگاپیکسلی فوق عریض است که تقریبا دو برابر اندازه دوربین 12 مگاپیکسلی است و عملکرد بهتری را در محیطی با نور کم ارائه می‌دهد.

عمر باتری و شارژ گوشی: آیفون 14 پرومکس از شارژ 20 واتی پشتیبانی می‌کند اما به لطف تراشه کارآمد آیفون 14 پرومکس، و با توجه به مقاومت باتری، این گوشی می‌تواند در صدر لیست بهترین عمر باتری گوشی‌ها قرار گیرد.

سیستم عامل iOS 16: آیفون 14 پرومکس به طور پیش فرض iOS 16 را اجرا می‌کند و در این به‌روزرسانی نرم‌افزاری، چیزهای جدید زیادی وجود دارد. می‌توانید صفحه قفل را با ویجت‌ها، عکس‌ها و موارد دیگر سفارشی کنید و آنچه را که انتخاب می‌کنید در صفحه نمایش همیشه روشن شما نیز نشان داده می‌شود. ویژگی‌های برجسته دیگر عبارتند از توانایی لغو ارسال متون و ویرایش آن‌ها، جایگزینی برای رمز‌های عبور به نام PassKeys و نشانگر درصد باتری. 

شرایط خرید قسطی iphone 14 promax از سایت قسطی کلاب

مراکز زیادی در سطح شهر، به صورت حضوری و آنلاین اقدام به فروش قسطی انواع گوشی کرده‌اند. با وجود شرایط دلار و قیمت بالای گوشی‌های آیفون، شاید امکان خرید به صورت نقدی برای تمامی افراد فراهم نباشد. خرید اقساطی iphone 14 promax می‌تواند راهی برای خرید و استفاده از امکانات آن باشد.

خرید قسطی iphone 14 promax یکی از امکاناتی است که سایت ما در اختیار خریداران عزیز قرار داده است. شما می‌توانید برای آشنایی با نحوه‌ی خرید اقساطی و شرایط پرداخت با ما در ارتباط باشید. علاوه بر این کارشناسان ما در سایت قسطی کلاب، با ساعت‌ها تجزیه و تحلیل و بررسی ویژگی‌های محصولات، سعی در ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ
همانطور که می‌دانید گوشی جدید سامسونگ با ظاهری زیبا و کیفیتی شگفت انگیز روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ...

خرید قسطی لپ تاپ ایسر

خرید قسطی لپ تاپ ایسر
در سال های اخیر، اقدام به خرید قسطی محصولات با دوام در تمامی سطوح درآمدی رایج گردیده است. چرا که خرید قسطی یک محصول ...