خرید اقساطی گوشی موبایل آیفون

تاریخ انتشار:
1403/2/26 03:27:17

گوشی آیفون یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند اپل است. برای خرید اقساطی گوشی موبایل آیفون به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی موبایل آیفون


گوشی آیفون از گذشته تاکنون

برند اپل برندی با سابقه طولانی و شهرت بالا دارای محصولات درجه یک و منحصر به فردی می‌باشد. محصولات برند اپل شامل آیپد، آی مک، آیفون، مک بوک، اپل واچ و موارد دیگر است. در این مقاله قصد داریم در مورد گوشی موبایل برند اپل که با نام اختصاری آیفون شناخته می‌شود، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. گوشی آیفون از همان ابتدا دارا یک سیستم عامل متفاوت و اختصاری بود که مخصوص شرکت اپل بود، همچنین با بهترین متریال ساخته شده و از همان ابتدا از قیمت بسیار بالایی برخوردار بود. برای خرید قسطی گوشی موبایل آیفون به سابت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

آخرین مدل آیفون که در بازار آمده است، آیفون 13 پرومکس می‌باشد که حدود قیمتی بین 40 تا 50 میلیون دارد. اگر شما جز علاقه مندان به خرید اقساطی گوشی موبایل آیفون هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین ایرانی آشنا کنیم که بتوانید بدون ضامن خرید اقساطی انجام دهید.

بررسی آیفون 13 پرومکس

گوشی جدید آیفون 13 دارای چند مدل با نام‌های آیفون 13، آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرو مکس می‌باشد. بهترین و کامل‌ترین آن‌ها با نام آیفون 13 پرومکس روانه بازار شده است. قیمت آیفون 13 پرومکس با توجه به حافظه داخلی که بین 128/256/512/ 1ترا بایت است، مشخص می‌شود. هرچقدر حافظه بیشتر باشد، از قیمت بالاتری برخوردار است.

گوشی استثنایی آیفون 13 پرومکس از تراشه اپل A15 Bionic 5 نانومتر می‌باشد و دارای سیستم عامل iOS 15 است. نوع نمایشگر این گوشی از بهترین متریال ساخته شده و از جنس Super Retina XDR OLED می‌باشد، همچنین 1284 در 2778 پیکسل، 19.5:9 در کنار  شیشه‌ سرامیکی مقاوم در برابر خش حس خوبی را به شما القا می‌کند. برای خرید قسطی گوشی موبایل آیفون به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. فروضشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش اقساط کالا در ایران است.

کارایی دوربین آیفون 13 پرومکس

آیفون 13 پرو مکس دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز ، لرزش‌گیر اپتیکال سنسور شیفت، 1.9 میکرومتر سایز پیکسل، f/1.5) به همراه 12 مگاپیکسل (لنز 77 میلی‌متری تله‌فوتو، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال سه برابر، f/2.8) و 12 مگاپیکسل (لنز اولتراواید 13 میلی‌متری با پوشش 120 درجه، فوکوس خودکار، f/1.8) با اسکنر TOF 3D LiDAR (سنسور تشخیص عمق تصویر) می‌باشد که بهترین فیلم‌ها و عکس‌ها را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ناگفته نماند که دوربین سلفی گوشی آیفون 13 پرومکس 12 مگاپیکسل (لنز واید 23 میلی‌متری، 1/3.6 اینچ سایز سنسور، f/2.2) به همراه SL 3D (حسگر بیومتریک تشخیص عمق) است. برای خرید اقساطی گوسی موبایل آیفون به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

باتری و سرعت بالای شارژ

گوشی آیفون 13 پرومکس دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعت (16.75 وات ساعت) می‌باشد، همچنین یک شارژر 20واتی به همراه USB Power Delivery 2.0 و شارژ سریع بی سیم 7.5 وات Qi و 15 وات در صورت استفاده از MagSafe را دارا می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی موبایل آیفون از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شرایط ویژه خرید اقساطی گوشی موبایل آیفون از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا در کشور است. اگر شما قصد خرید لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی، ابزار برقی و انواع کالای دیجتال مانند لپتاپ یا هر وسیله‌ای که در بازار موجود است را دارید، می‌توانید بدون ضامن از قسطی کلاب خرید کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب بیایید و یا با کارشناسان مجرب ما در سایت قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. از همراهی شما سپاسگزاریم. با خرید قسطی گوشی موبایل آیفون از قسطی کلاب یک خرید باصرفه را تجریه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی
چند سال گذشته اغلب افراد باور نداشتند که بتوان از طریق کامپیوتر یک کالایی سفارش داد و هزینه ان را پرداخت و کالا را تحویل گرفت. عدم وجود قوانین....

خرید هارد اکسترنال قسطی ای دیتا

خرید هارد اکسترنال قسطی ای دیتا
فروش هارد اکسترنال قسطی ای دیتا توسط سایت اینترنتی قسطی کلاب صورت می‌گیرد. مشتریان در صورت خرید این محصول می توانند ............