خرید اقساطی موبایل آیفون 13

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:23:33

جدیدترین محصول شرکت اپل گوشی آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل آیفون 13



آیفون 13

همان‌طور که می‌دانید آیفون 13 جدیدترین مدل اپل در بازار است که شامل چهار مدل می‌شود. مدل‌های آن عبارت‌اند از 13 معمولی، 13 مینی، 13 پرو و 13 پرومکس. می‌توانید برای خرید قسطی موبایل اقدام کنید. خرید قسطی موبایل آیفون 13 تجربه جدید برای بسیاری از افراد خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا موارد مختلف این گوشی را بررسی کنیم.

آیفون 13 و طراحی زیبا آن

این کالای دیجیتال از نظر اندازه صفحه، هیچ فرقی با آیفون 12 ندارد و هر دو مدل از صفحه نمایش 6.1 اینچی برخوردار هستند. تنها تفاوت ظاهری بین آیفون 13 و 12 اندازه دوربین‌های آن‌ها است. در حقیقت تراشه‌های دوربین آیفون 13 از 12 بزرگ‌تر بوده و جایگاه دوربین‌ها نسبت به مدل قبلی تغییر بسیار زیادی داشته که به راحتی قابل تشخیص است. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دیگر تفاوت اندازه ناچ خواهد بود. ناچ به کادر بالای صفحه نمایشگر می‌گویند که فیس آیدی در آن قرار گرفته است. ناچ آیفون 13 نسبت به نسل قبلی خود 20 درصد کاهش داشته و کوچک‌تر شده است. با خریدی نقدی، این گوشی را برای امور مختلف به همراه خود داشته باشید. 

قیمت آیفون 13

قیمت مدل‌های آیفون جهانی است و طبق نوسانات قیمت دلار بالا و پایین می‌شود. بهترین سایت، قسطی کلاب است، زیرا قیمت‌های درج شده برای گوشی آیفون به روز خواهد بود. می‌توانید وارد این سایت شوید و از جدیدترین قیمت‌های آیفون در تمامی مدل‌ها آگاه شوید. برای خرید قسطی موبایل آیفون 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین آیفون 13

همان‌طور که در عکس مشاهده می‌کنید، تنها فرق ظاهری دوربین آیفون 13 با نسل قبل خود در محل قرار گرفتن دوربین‌ها است. علاوه بر این کیفیت و کارایی آن نیز قابل مقایسه با نسل قبلی نیست. آیفون 13 از دوربین فوق عریض با دیافراگم 1.6F ساخته شده است که همین امر موجب کیفیت و واقعی بودن تصاویر خواهد بود. یکی دیگر از امتیازهای دوربین فوق عریض آیفون 13 برای تصویر برداری در شب است. در حقیقت در تاریکی و نور کم، وضوح و شفافیت عکس‌ها قابل قبول خواهد بود.

مورد بعدی لرزش‌گیر عکسبرداری است. لرزش‌گیر صفحه، اولین بار در آیفون 12 پرومکس ظاهر شد. لرزش گیر عکس باعث می‌شود که نویزها و لرزش‌های فیزیکی به حداقل برسند و تمامی عکس‌ها با کیفیت باشند. دیگر تفاوت اصلی که آیفون 13 با تمامی سری‌های قبلی خود دارد، پرتره شدن تصاویر در موقع فیلم‌برداری است. در حقیقت به کاربران اجازه می‌دهد که پشت زمینه فیلم‌برداری را تار یا پرتره کنند. این امر موجب افزایش کیفیت و زیبایی فیلم‌های شما می‌شود. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری آیفون 13

با توجه به صفحه 6.1 اینچی و نمایشگر 120 هرتزی، نیازمند ظرفیت باتری بیشتر نسبت به مدل‌های قبلی است. ظرفیت باتری این گوشی 3095 میلی آمپر ساعت است. نگهداری شارژ توسط باتری این مدل نسبت به آیفون 12 حدود 2.5 ساعت بیشتر خواهد بود. همچنین در حالت ذخیره باتری، میزان عمر باتری با یکبار شارژ کامل به 15 ساعت می‌رسد. این درحالی است که در آیفون 12 پرومکس این میزان 12 ساعت بوده است.

خرید قسطی موبایل آیفون 13 از قسطی کلاب

همان‌طور که در متن اشاره کردیم، آیفون 13 جدیدترین مدل آیفون است که علاوه بر تفاوت ظاهری که دارد، از تفاوت‌های بارز دیگری در دوربین و باتری خود برخوردار است و قیمت آن با نوسانات قیمت دلار جا به جا می‌شود. می‌توانید دیگر مشخصات این مدل شگفت‌انگیز را در سایت قسطی کلاب مشاهده کنید. جالب اینجا است که سایت قسطی کلاب می‌تواند تمامی مدل‌های آیفون را به صورت اقساطی و نقد، خدمت هم‌وطنان عزیز ارائه کند.

با پیش پرداخت جزئی و قسط‌بندی در طول چند ماه، این گوشی کارآمد را می‌توانید خریداری کنید. سایت قسطی کلاب تنها سایت رسمی و معتبر ایران است که گوشی‌های مختلف، به صورت خرید اقساطی عرضه می‌شود. برای خرید آنلاین آیفون 13 کافی است که به سایت قسطی کلاب وارد شوید و خرید اقساطی موبایل آیفون 13 را ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی لپ تاپ اپل

فروش قسطی لپ تاپ اپل
قسطی کلاب در راستای گسترش طرح های فروش اقساطی، این بار به فروش قسطی لپ تاپ اپل اهتمام ورزیده است. طرح فروش قسطی لپ تاپ اپل، می تواند ...

خرید قسطی لپتاپ ایسوس از قسطی کلاب

خرید قسطی لپتاپ ایسوس از قسطی کلاب
اگر قصد خرید یک لپ تاپ حرفه‌ای و عالی را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی لپتاپ ایسوس از بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...