خرید قسطی آیفون 13 پرومکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/23 13:30:15

آیفون 13 پرومکس با ظاهری فریبنده و کارایی استثنایی جز برترین محصولات برند اپل می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی آیفون 13 پرومکس با چک



گوشی iPhone 13 pro max 

لوکس، جذاب، به روز هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند به خوبی خانواده آیفون 13 را وصف کند. نسل 13 گوشی‌های هوشمند اپل آنقدر قدرتمند است که با اختلاف در صدر بهترین محصولات بازار قرار دارد. حتی بالاتر از پرچمداران سامسونگ، شیائومی یا هر برند دیگر. در این خانواده آیفون 13 پرومکس با قابلیت‌ها و امکانات بیشتری که دارد، مورد توجه عموم قرار گرفته است.

امروزه هر کسی آرزو دارد این محصول جدید Apple را داشته باشد، آرزویی که قیمت بالا آن را دست نیافتنی تر هم کرده است. اما آیا می‌دانید امکان خرید اقساطی چنین محصولی وجود دارد. خرید قسطی آیفون 13 پرومکس می‌تواند برای افرادی که به این گوشی علاقه دارند، خبر خوبی باشد. در ادامه ضمن معرفی این محصول بی نظیر، شما را با نحوه خرید قسطی این کالا آشنا می‌کنیم. 

آیفون 13 آنقدر خوب است که حتی با معرفی آیفون 14 باز هم مورد توجه کاربران قرار دارد. کالای دیجیتال اپل مانند سایر محصولات ساخته شده توسط این کمپانی از کیفیت بالا و طراحی زیبا بهره می‌برد. با این حال یک تفاوت اساسی با گوشی‌های نسل 12 و پایین تر دارد. آیفون 13 جدیدترین امکانات بازار را یکجا ارائه می‌دهد. مخصوصا اگر مدل انتخابی آیفون 13 پرو مکس باشد.

جالب است بدانید این مدل در رنگ بندی‌های متنوعی مانند خاکستری، آبی روشن، سبز و طلایی روانه بازار شده است. شاید در نگاه اول این رنگ‌ها برای مشتری جذاب نباشد، اما مانند سایر محصولات، اپل از همین رنگ‌ها به زیبایی هرچه تمام‌تر در محصولات خود استفاده کرده است. رنگی که بیشتر در قاب پشت گوشی مشخص می‌شود. باید بدانید قاب جلو و پشت شیشه‌ای این گوشی هوشمند از فولاد ضد زنگ ساخته شده تا مقاومت آن در برابر آسیب دیدگی تا حد زیادی بالا برود.

در مجموع می‌توان گفت زمانی که درباره کالای دیجیتال شرکت اپل صحبت می‌کنیم، آیپد، مک بوک، اپل واچ یا آیفون فرقی ندارد، با یک محصول ساده روبرو نیستیم. اگر کلمه عالی برازنده محصولات اپل ‌باشد، پس آیفون 13 پرومکس خارق العاده است.

مشخصات گوشی آیفون 13 پرو مکس

شیشه صفحه نمایش این گوشی در برابر انواع خط و خش مقاوم است. از سویی این مدل از استاندارد ip68 پیروی می‌کند. این استاندارد بیانگر مقاومت بالای گوشی در برابر آب است. 13 پرو مکس با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگ رم از لحاظ حافظه چیزی کم ندارد. Apple سعی کرده با 

استفاده از پردازنده

Hexa-core CPU و پردازنده گرافیکی Apple GPU (5-core graphics) GPU بالاترین کارایی را در محصول منحصر به فرد خود به ارمغان بیاورد. شاید تمرکز روی کیفیت دوربین این محصول کمی ناامیدکننده باشد. رزولوشن تصاویر گرفته شده با این گوشی هوشمند تنها 12 مگاپیکسل است. این عدد کاربران عمومی را نگران می‌کند. اما افرادی که اطلاعات بیشتری دارند، می‌دانند که 12 مگاپیکسل آیفون 13 حتی از 64 مگاپیکسل سامسونگ یا شیائومی نیز کیفیت بیشتری دارد. در انتها بد نیست بدانید این گوشی با نسخه 15 آی او اس (IOS 15) عرضه می‌شود و همزمان از 2 سیمکارت نیز پشتیبانی می‌کند. 

خرید قسطی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب

قسطی کلاب علاوه بر فروش نقدی، با ارائه طرح های 4 گانه اقدام به فروش قسطی انواع گوشی‌های آیفون کرده است. با شرکت در طرح‌های جذاب به راحتی صاحب یکی از گوشی‌های این برند معتبر خواهید شد.

برای خرید قسطی آیفون 13 پرومکس کافی است در یکی از طرح‌های پایا، حامی، بایچک یا پارسیان ثبت نام کنید و خرید خود را نهایی کنید. اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید، شرایط هر طرح و نحوه بازپرداخت قسط در صفحه اختصاصی سایت موجود است. کافی است از منوی بالای سایت وارد صفحه خرید اقساطی شوید و با طرح های ما آشنا شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هنذفری بلوتوثی شیائومی

خرید قسطی هنذفری بلوتوثی شیائومی
هنذفری‌ها یکی از لوازم کاربردی در دنیای امروز می‌باشند و مرز بین دنیای واقعی و دنیای درون را تشکیل می‌دهند. برای خرید اقساطی هنذفری بلوتوثی ...

خرید اقساطی گوشي s21 fe سامسونگ

خرید اقساطی گوشي s21 fe سامسونگ
یکی از گوشی‌های بالارده ساموینگ با قیمتی مناسب بی شک مدل Galaxy s21 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي s21 fe سامسونگ به بخش...