خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/25 22:42:08

گوشی آیفون 13 پرومکس پرفروش ترین محصول اپل در سال جاری بوده است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس با چک


گوشی آیفون 13 پرومکس

گوشی آیفون 13 پرومکس یکی از گران‌ترین گوشی‌های بازار است. به همین دلیل خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس یک انتخاب جذاب برای خرید این گوشی به شمار می‌رود. گوشی آیفون 13 پرومکس یکی از بهترین گوشی‌های آیفون ساخته شده توسط شرکت اپل است. البته برای خرید این گوشی باید یک جیب بزرگ داشته باشید، هم برای اینکه هزینه آن را بپردازید و هم به لحاظ اینکه گوشی را بتوانید درون آن قرار دهید چرا که آیفون 13 به نسبت گوشی بزرگی محسوب می‌شود. در مقاله حاضر قصد داریم تا به بررسی گوشی آیفون 13 پرومکس بپردازیم. پس اگر شما هم قصد خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس را دارید، در ادامه همراه ما باشید. 

آشنایی با مشخصات گوشی آِیفون 13 پرومکس

پیش از خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس لازم است تا با مشخصات آن آشنا شوید. از لحاظ طراحی، آیفون 13 پرومکس کمی متفاوت‌تر از آیفون 12 پرومکس است. در این گوشی اندازه لنزهای دوربین کمی بزرگ تر شده است و بخش بیشتری از فضای پشت گوشی توسط دوربین اشغال شده است. همچنین وزن این گوشی نیز به نسبت آیفون 12 بیشتر شده است. دلیل این موضوع این است که در آیفون 13 پرومکس یک باتری بزرگ تر استفاده شده است. صفحه نمایش به کار رفته در آیفون 13 پرومکس یک صفحه نمایش 7/6 اینچی است. روشنایی صفحه نمایش این گوشی نسبت به مدل‌های پیشین افزایش یافته است. به صورت کلی جزئیات تصاویر بسیار خوب و خیره کننده در صفحه نمایش نشان داده می‌شود. 

گوشی آیفون 13 پرومکس

در ادامه توضیحات در رابطه با خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس، می‌خواهیم در رابطه با دوربین این گوشی صحبت کنیم. دوربین اصلی گوشی از نوع عریض با رزولوشن 12 مگاپیکسل است و سنسور فوق عریض و تله فوتو نیز، دو سنسور دیگر این دوربین قدرتمند است. در آیفون 13 پرومکس امکان زوم اپتیکال 3 برابری وجود دارد و عکس های گرفته شده توسط این دوربین نیز بسیار با کیفیت است و رنگ‌ها به خوبی نشان داده می‌شوند.

سایر مشخصات آیفون 13 پرومکس

با توجه به استفاده از چیپست جدید A15 Bionic در گوشی آیفون 13 پرومکس، عملکرد گوشی به طرز اعجاب آوری سریع است و می‌توان این گوشی را جز سریع ترین گوشی‌های جهان به شمار آورد. در کنار این پردازنده قدرتمند، اپل در آیفون 13 پرومکس از 8 مگابایت رم استفاده کرده است که باعث می‌شود عملکرد گوشی در همه لحاظ بی نقص و فوق العاده سریع باشد. یکی از قدرتمند ترین بخش‌های آیفون 13 پرومکس، باتری آن است. در تست‌های انجام شده، آیفون 13 پرومکس می‌تواند به طور مداوم و برای 12 ساعت در حالت استفاده از 5G و وب گردی کار کند که نشان دهنده قدرت فوق العاده این گوشی است.

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس کار درستی است؟

اگر از طرفداران گوشی آیفون هستید، قطعا خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس انتخابی مناسب برای شما به شمار می‌رود. آیفون 13 پرومکس را می‌توان در زمره بهترین گوشی‌های موجود در بازار به شمار آورد.

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس از قسطی کلاب

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس هم اکنون در وب سایت قسطی کلاب در دسترس شما است. وب سایت قسطی کلاب یکی از قدرتمندترین وب سایت‌ها در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال است. شما در این وب سایت می‌توانید گوشی آیفون 13 پرومکس را هم به صورت نقد و هم به صورت خرید اقساطی خریداری نمایید. بدین ترتیب، دیگر نیاز به این نیست که ماه‌ها پول خود را پس انداز کنید تا بتوانید گوشی مورد علاقه خود را خریداری کنید. به کمک وب سایت قسطی کلاب می توانید هم اکنون گوشی آیفون 13 پرومکس را به صورت قسطی خریداری نمایید و از استفاده از این گوشی قدرتمند لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلفن

خرید قسطی تلفن
تلفن در هر خانه و محل کاری جز لوازم ضروری است و شما با داشتن یک تلفن با برند معتبر می‌توانید تا چندین سال از این وسیله ارتباطی فوق‌العاده ...

خرید قسطي گوشی s21 fe چکی

خرید قسطي گوشی s21 fe چکی
یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ با کیفیتی بی نظیر مدل s21 fe می‌باشد که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. برای خرید قسطي گوشی...