خرید قسطی هود

تاریخ انتشار:
1403/2/29 01:41:50

هود آشپزخانه وظیفه تهویه و پاکسازی فضای آشپزخانه را به عهده دارد. اکر تمایل به خرید قسطی هود دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی هود


هود آشپزخانه با تنوع زیاد طرح، رنگ، مدل و برند

خرید قسطی هود با قیمت باورنکردنی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد. همانطور که می‌دانید بهترین راه حل برای پخت و پز در آشپزخانه شما نصب یک هود با کیفیت و ارزان قیمت است. با داشتن گزینه‌ها و سبک‌های مختلف شما به راحتی می‌توانید، مورد اطمینان‌ترین نوع هود را برای آشپزخانه خود خریداری کنید. انواع مختلفی از هودهای آشپزخانه وجود دارد که می‌توانید گزینه مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب کنید.

هودهای زیر کابینتی

این نوع هود به قسمت زیرین کابینت شما متصل می‌شوند و اگر به جای نصب بر روی کابینت روی دیوار قرار بگیرند، می‌توان آنها را هودهای دیواری نامید. هودهای زیر کابینت را می‌توانید با کمی جستجو در  سبک‌ها و مدل‌های مختلف خریداری کنید.

هودهای دیواری

این هودها از نظر ظاهری شبیه هودهای زیر کابینت هستند با این تفاوت که به جای نصب روی کابینت‌های فوقانی به دیوار نصب می‌شوند، از قدیمی‌ترین نوع هود در بازار می‌باشد. در حال حاضر در بازار داخلی خرید اقساطی هود دیواری پر رونق‌تر از سایر هودها است. 

هودهای سفارشی

هودهای سفارشی می‌توانند به دیواره آشپزخانه شما یا سقف آشپزخانه نصب شوند، آنها به صورت سفارشی برای مراکز بزرگ و حرفه‌ای طراحی و تولید می‌شوند و از قدرت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. برای نصب این نوع هود باید کابینت‌های بالای آن را جدا کنید تا بتواند خوب کار کند و عملکرد بهتری داشته باشد، به طور معمول این نوع هودها بزرگتر از هودهای معمولی هستند. 

هودهای جزیره‌ای

این نوع هود به صورت عمودی از سقف آویزان است تا بتواند تهویه مورد نیاز را برای شما انجام دهد. آنها ایده آل ترین گزینه برای آشپزخانه بزرگ و پرکار می‌باشند. سبک‌های زیادی مانند هودهای شیشه‌ای، فلزی، منحنی و هودهایی با سبک سنتی در دسترس هستند که می‌توانید هنگام خرید قسطی هود جزیره‌ای از مراکز فروش متناسب با نیاز خود آنها را انتخاب کنید. 

هودهای آسانسوری (Downdraft)

این نوع هودها در داخل کابینت‌ یا زیر کابینت به صورت پنهان نصب می‌شوند و هنگام استفاده به صورت اتومات و یا به صورت دستی بیرون کشیده می‌شوند تا هوای گرم، بخار و روغن حاصل از آشپزی را به بیرون از محدوده آشپزخانه هدایت کنند. آنها یک انتخاب محبوب برای آشپزخانه‌های مختلف هستند، زیرا نصب ساده‌ای دارند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. 

هودهای حرفه‌ای

هودهای حرفه‌ای مانند هودهای زیر کابینتی به نظر می‌رسند، ولی آنها از نظر حجم بزرگتر، حرفه‌ای‌تر می‌باشند و پر قدرت‌تر از هودهای زیر کابینت هستند. این نوع هود برای افرادی که زیاد آشپزی می‌کنند و ظاهر هود بزرگتر را ترجیح می‌دهند عالی هستند. خرید اقساطی هود حرفه‌ای برای رستوران‌ها، مراکز پخت غذا برای سازمان‌ها می‌تواند مناسب و مقرون به صرفه باشد. 

فروش اقساطی هود آشپزخانه با نازلترین قیمت؟

اگر به دنبال مکان مناسب با تنوع بالا برای خرید قسطی هستید، وب سایت قسطی کلاب بهترین و ایده آل ترین گزینه برای شما می‌تواند باشد، شما می‌توانید با بهترین شرایط و با نازلترین قیمت انواع مختلفی از هودها را با گارانتی مطمئن از این وبسایت خریداری کنید.

شما قادر خواهید بود به صورت آنلاین مدل‌های مختلفی از هودها را مانند، هود اخوان مدل H72، هود مورب صدرا مدل SD-102، هود کن مدل Parmys-M شومینه‌ای، هود کن مدل Pardyc شومینه‌ای، هود مورب کلاسیک لمسی آشپزخانه مدل 2622 و هود مورب کلاسیک لمسی مدل 112 را با حداقل قیمت از وب سایت قسطی کلاب تهیه کنید. 

خرید قسطی هود

تنوع زیاد محصولات در وب سایت قسطی کلاب باعث شده تا علاقه مندان به خرید اقساطی هود بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن مدل مورد نظر خود را از این وب سایت پیدا کنند و با گارانتی معتبر و همچنین به صورت تضمینی محصول مورد نظر را خریداری کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي لوازم خانگی جی پلاس چکی

خرید اقساطي لوازم خانگی جی پلاس چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطي لوازم خانگی جی پلاس چکی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید ...

خرید اقساطی کولرگازی ایران رادیاتور

خرید اقساطی کولرگازی ایران رادیاتور
اگر قصد خرید اقساطی کولرگازی ایران رادیاتور با شرایطی آسان را دارید، به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...