خرید اقساطی گوشی f23

تاریخ انتشار:
1403/2/29 23:16:19

یکی از جدیدترین و بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ F23 نام دارد. برای خرید اقساطی گوشی f23 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی f23


گوشی f23 سامسونگ 

خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ برای افرادی که قصد خرید اقساطی گوشی سامسونگ را دارند، تصمیم خوبی است. آیا می‌خواهید با یکی از فروشگاه مناسب فروش قسطی موبایل سامسونگ و انواع مختلف کالای دیجیتال آشنا شوید. در پایان مقاله شما را با چنین فروشگاهی آشنا می‌کنیم. ابتدا با مشخصات و ویژگی‌های گوشی f23 سامسونگ آشنا شویم تا ببینیم آیا این گوشی ارزش خرید دارد یا نه!

معرفی گوشی f23 سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطی گوشی f23 را دارید، حتما می‌خواهید بدانید برای چه ویژگی‌هایی پول می‌دهید. گوشی f23 سامسونگ یکی از گوشی‌های میان رده غول فناوری کره‌ای است. این گوشی دو سیم‌کارته از نمایشگری 6.6 اینچی 120 هرتزی IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل و تراکم پیکسل 400 پیکسل در هر اینچ با وضوح بالا است.

این گوشی 2022 سامسونگ دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌‌ای اسنپدراگون 750G و پردازنده گرافیکی آدرنو 610 است. پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی این گوشی به اندازه کافی قوی هستند. پس می‌توانید بازی‌های سنگین را تقریبا بدون مشکل روی آن اجرا کنید. سامسونگ f23 را با حافظه داخلی 128 گیگابایتی در دو نسخه با رم 4 و 6 گیگابایتی تولید کرده است. در صورت تمایل برای افزایش ظرفیت حافظه گوشی می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید. برای خرید قسطی گوشی f23 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر مشخصات گوشی سامسونگ f23

اگر قصد خرید اقساطی گوشی f23 سامسونگ را دارید، به چند دلیل پشیمان نخواهید شد. دوربین سه‌گانه پشت این گوشی شامل یک لنز اصلی واید استاندارد 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی f23 سامسونگ هم یک لنز 8 مگاپیکسلی دارد.

نیروی این گوشی را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. شما می‌توانید با هر بار شارژ گوشی در صورت استفاده سبک تا متوسط، نزدیک به دو روز از آن استفاده کنید. گوشی f23 سامسونگ از فناوری شارژ سریع سیمی 25 واتی پشتیبانی می‌کند و پورت USB-C نیز دارد. این گوشی با بدنه پلاستیکی و شیشه‌ای دارای قاب پشتی و فریم گوشی پلاستیکی و قاب جلویی شیشه‌ای گوریلا گلس 5 است که باعث شده ظاهر گوشی مانند گوشی‌های گران قیمت شود. سیستم عامل این گوشی اندروید 12 و رابط کاربری آن One UI 4.1 است. برای خرید اقساطی گوشی f23 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

چرا گوشی f23 سامسونگ انتخاب خوبی است؟

اگر به فکر خرید اقساطی موبایل سامسونگ هستید، خرید اقساطی گوشی f23 را به شما توصیه می‌کنیم. این گوشی برای افرادی که به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با سخت‌افزاری قوی و دوربینی با کیفیت قابل قبول هستند، پیشنهاد می‌شود. عمر باتری این گوشی برای استفاده سبک تا متوسط یک یا حتی دو روزه از گوشی کافی است. در ضمن به لطف پشتیبانی گوشی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، می‌توانید آن را در مدت زمان کوتاهی کاملا شارژ کنید. نمایشگر 120 هرتزی f23 و اسنپدراگون 750G هم باعث می‌شود از اجرای روان بازی‌ها لذت ببرید. 

خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ

برای خرید اقساطی گوشی f23 سامسونگ، قسطی کلاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های اینترنتی مناسب برای خرید نقدی و خرید اقساطی گوشی‌های مختلف از جمله این موبایل سامسونگ است. در صورت تمایل برای خرید موبایل قسطی یا یک کالای دیجیتال دیگر به صورت اقساطی، بازدید از این فروشگاه را فراموش نکنید. قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی گوشی‌های سامسونگ، اپل، شیائومی و سایر برندها فعالیت می‌کند. این فروشگاه خرید اقساطی با روش های مختلف از جمله خرید با چک، جواز کسب یا حتی فیش حقوقی با اقساط 24 ماهه را امکان پذیر کرده است. بازپرداخت اقساط به صورت دو یا سه ماه یک بار با چک امکان پذیر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو با شرایطی آسان دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی گوشی a72

خرید قسطی گوشی a72
کمپانی سامسونگ در سال 2021 از دو گوشی جذاب با نام‌های a72 و a52 رونمایی کرد. برای خرید قسطی گوشی a72 به بخش کالای دیجیتال در سایت...