خرید قسطی موتور برق با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:21:20

اگر تمایل به خرید قسطی موتور برق با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی موتور برق با سفته


موتور برق چیست؟

موتور برق یا دیزل ژنراتور از تجهیزات کاربردی در مواقع قطعی برق است. همچنین این دستگاه برق مورد‌نیاز مکان‌هایی مانند، ویلا، استخر، آب نماها را هم تامین می‌کند. در واقع دستگاه‌هایی با ابعاد و توان کوچک، موتور برق نامیده می‌شوند و همین دستگاه‌ها با عملکرد مشابه اما ابعاد و توان بیشتر دیزل ژنراتور نام دارند. موتور برق و دیزل ژنراتورها با استفاده سوخت‌هایی مانند، بنزین، گاز و گازوئیل انرژی مکانیکی را به الکتریسیته تبدیل می‌کنند. در ادامه مطلب در رابطه با جزئیات بیشتر این دستگاه‌ها و نحوه خرید اقساطی آن صحبت می‌کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

خرید اقساطی انواع موتور برقی 

به طور کلی موتور برق‌ها براساس مواردی مانند، نوع سوخت مصرفی، سیستم راه‌اندازی، شکل ظاهری و تعداد فازها در انواع مختلفی وجود دارند. در ادامه این موارد را بیشتر بررسی می‌کنیم. 

بررسی انواع دیزل ژنراتور از لحاظ نوع سوخت مصرفی

نوع سوخت موتور برق‌ها مهم‌ترین عامل در تقسیم بندی آنها می‌باشد. به طور کلی این تجهیزات از نظر نوع سوخت به سه دسته موتور برق دیزلی، موتور برق بنزینی و موتور برق گازی تقسیم می‌شوند. برای آشنایی با این تجهیزات و خرید قسطی موتور برق از فروشگاهی معتبر تا پایان مطلب همراه ما باشید.

موتور برق دیزلی ( گازوئیلی)

قیمت گازوئیل از بنزین ارزانتر است و این مزیت باعث پرفروش بودن این مدل موتور برق می‌باشد. اما باید بگوییم که گازوئیل مانند بنزین به فراوانی وجود ندارد همچنین استفاده از آن برای همه محیط‌ها مناسب نمی‌باشد.

موتور برق بنزینی

این نوع موتور برق‌ها از پرفروش‌ترین مدل‌های موتور برق در دنیا هستند. بنزین سوختی قابل دسترس و قیمت مناسب است و به دلیل خشک نسوختن سبب افزایش طول عمر و دوام این تجهیزات می‌شود.

موتور برق گازی

گاز از ارزان‌ترین نوع سوخت برای کارکرد موتور برق‌ها می‌باشد. اما این ارزانی دلیلی بر کیفیت بالای موتور برق و عملکرد مطلوب آن نیست، زیرا گاز به شدن خشک می‌سوزد و این امر باعث خرابی و کوتاه شدن عمر دستگاه می‌شود. 

معرفی انواع موتور برق از لحاظ سیستم راه‌اندازی

موتوربرق‌ها از لحاظ سیستم راه‌اندازی در سه مدل هندلی، استارتی و امرجنسی وجود دارند.

موتور برق هندلی

همان‌طور که از اسم این نوع موتور برق‌ها معلوم است برای راه‌اندازی آنها از هندل‌های دستی استفاده می‌شود. نحوه روشن کردن این موتور برق‌ها به این صورت است که باید طناب تعبیه شده در این دستگاه کشیده شود تا سوخت به ژنراتور برسد و جرقه برای روشن شدن موتور ایجاد گردد. شرایط خرید اقساطی موتور برق یک فرصت مناسب برای تهیه این دستگاه کاربردی است.

موتور برق استارتی

برای روشن کردن این موتور برق‌ها از دکمه استارتی که بر روی دستگاه قرار دارد استفاده می‌شود. عموما موتور برق‌های 2 کیلووات به بالا از نوع استارتی می‌باشند. این نکته را هم بگوییم که موتور برق‌های استارتی مجهز به سیستم هندل دستی هستند. موتور برق با تابلو امرجنسی: این نوع موتور برق‌ها زمان قطعی برق شهری به صورت اتوماتیک برق را وارد مدار می‌کنند و عموما برای بیمارستان، موسسات، آموزشگاه‌ها بسیار کاربرد دارند.

معرفی انواع دیزل ژنراتور از نظر تعداد فاز

موتور برق تک فاز

اکثر موتور برق‌هایی که برای مصارف خانگی و یا مکان‌های کوچک استفاده می‌شوند از توان محدودی برخوردار هستند. این نوع تجهیزات به صورت تک فاز ارائه می‌شوند. 

موتور برق سه فاز

موتور برق‌هایی با توان 7 تا 10 کیلو وات از نوع سه فاز بوده و برای مکان‌هایی با وسعت زیاد کاربرد دارند. برای خرید قسطی موتور برق تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

معرفی انواع موتور برق از نظر شکل ظاهری

موتور برقی کیفی

این مدل موتور برق‌ها همان‌طور که از اسم آنها پیداست شبیه به یک کیف سامسونت می‌باشند. عموما وزن سبک‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارند به همین دلیل برای استفاده در مسافرت، کوهنوردی و کمپ‌ها مناسب و کاربردی هستند. لازم به ذکر است که توان موتور برق‌های کیفی 1 تا 3 کیلووات می‌باشد.

موتور برق معمولی

موتور برق‌های موجود در بازار دارای شکل ظاهری مشابه‌ای هستند و به عنوان موتور برق‌های معمولی شناخته می‌شوند. توان مصرفی آنها 1 تا 10 کیلو‌‌وات است و ‌هرکدام مشخصات و ویژگی مختص به خود را دارند. برای خرید اقساطی موتور برق در مدل دلخواه حتما فروشگاهی معتبر و مطرحی را انتخاب کنید.

عوامل موثر بر قیمت موتور برق
میزان ظرفیت یا توان تولید برق موتور
برند و مدل موتور برق
ویژگی و میزان کیفیت ساخت
نوع سوخت مصرفی موتور
نوع سیستم‌های کنترل و سیستم‌های ایمنی
شرایط بازار
میزان ظرفیت موتور 

خرید قسطی موتور برق از قسطی کلاب

قسطی کلاب وب‌سایتی معتبر در زمینه فروش قسطی و نقدی انواع لوازم برقی است. شما می‌توانید با توجه به بودجه و ویژگی‌هایی که از یک موتور برق خوب انتظار دارید در این وب‌سایت انتخاب و خریداری کنید. با خرید آنلاین و اقساطی این دستگاه در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید و محصول مورد‌نظر خود را با بهترین شرایط خریداری می‌نمایید. با خرید اقساطی موتور برق می‌توانید یک محصول خوب و کاربردی داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اره رومیزی قسطی

خرید اره رومیزی قسطی
داشتن یک اره رومیزی برای انجام کارهای حرفه ای نجاری ضروری است، اما قیمت بالای این محصول اجازه خرید آن را به اغلب افراد نمی دهد. از این رو...

خرید قسطی اره فارسی بر

خرید قسطی اره فارسی بر
یکی از ابزارهای پرکاربرد در فعالیت‌های صنعتی اره فارسی بر می‌باشد. برای خرید قسطی اره فارسی بر به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری...