خرید اقساطی یخچال فریزر کلور با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/21 20:09:06

کلور یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که محصولات باکیفیت و پرفروشی دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر کلور با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال فریزر کلور با چک


معرفی یخچال فریزرهای تولید شده توسط شرکت صنایع کلور

کشور عزیزمان ایران با توجه به شرایط اقتصادی پیش رو در بحبوحه بحران‌ها و تحریم‌های شدید اقتصادی قرار گرفته است. در شرایط حال حاضر امکان واردات و صادرات هر نوع کالای لوازم خانگی از برندهای معتبر خارجی بسیار سخت و پر ریسک است. در نتیجه احتمال فروش لوازم خانگی‌های تقلبی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. با خرید قسطی یخچال فریزر کلور از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

علاوه بر این به دنبال شرایط ایجاد شده هر کدام از کالاهای برندهای خارجی فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. برای جبران شرایط فعلی تعداد زیادی از کارآفرینان داخلی با بهره گرفتن از تخصص و مهارت مهندسان داخل کشور اقدام به تاسیس شرکت‌های تولید لوازم خانگی کردند. شرکت صنایع کلور یکی از شرکت‌های تازه تاسیس ولی در عین حال موفق در حوزه تولید یخچال فریزر و یخچال‌های دوقلو می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر کلور با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرکت صنایع کلور جدیدترین کاتالوگ خود را در رابطه با یخچال فریزرهایی که در طول یک دهه فعالیت خود به تولید رسانده ارائه کرده است. چند مدل از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های کلور عبارت‌اند از مدل‌های Glory و RNT101_FNT101. مسلم است که این برند تازه کار می‌تواند نواقصی در مقایسه با شرکت‌های فوق العاده قوی جهانی در حوزه تولید یخچال فریزر داشته باشد. با این حال توجه کنید که در مقایسه قیمت محصول با کیفیت آن می‌توانیم آن را مقرون به صرفه و کاربردی بدانیم. در ادامه هر دو مدل از یخچال فریزرهای کلور را به همراه مزایا و معایب آن‌ها ذکر خواهیم کرد. برای خرید قسطی یخچال فریزر کلور به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب ومراجعه نمایید.

کاتالوگ یخچال فریزرهای ارائه شده از برند کلور

مدل glory یکی از پرفروش‌ترین لوازم خانگی‌های تولید شده توسط برند کلور است. این نمونه از مدل‌های مقاوم در برابر برفک یا همان نوفراست می‌باشد. دارای سیستم کولینگ و گردش هوای داخل و همینطور تنظیم دمای خودکار برای محفظه داخلی یخچال است. در این مدل موتور فن BLDC تعبیه شده است. این یخچال فریزر دو قلو بوده و جنس پوشش خارجی آن نیز ورق لمینت ضد زنگ می‌باشد.

مدل پرفروش دیگر برند کلور RNT101_FNT101 می‌باشد. این مدل یکی از جادارترین و کاربردی‌ترین یخچال فریزرهای دوقلو می‌باشد که توسط مهندسان متخصص ایرانی به تولید رسیده است. سیستم نوفراست و قابلیت برفک زدایی دارد. سیستم تنظیم دما هوای سرد داخل محفظه را به هر گوشه از یخچال به صورت کاملا یکسان می‌رساند. آبسردکن و یخساز نیمه اتوماتیک دارد. نمایشگر دیجیتال برای تنظیم ویژگی‌های متغیر و همینطور قفل کودک و سنسور باز ماندن در از سایر ویژگی‌های این محصول می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر کلور به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یخچال فریزر FR NT101 سومین مدل از سری کاتالوگ برند کلور است. این مدل بر خلاف دو مدل قبلی دوقلو نیست. برای فضاهای کوچک و خانه‌های آپارتمانی کاملا مناسب است. 3 فن BLDC مجزا در داخل آن قرار داده شده است. سیستم نوین کنترل کننده عدم تداخل بو برای مواد غذایی مختلف در آن فعال است. هوای سرد و خنک درون یخچال، به صورت مساوی توسط سیستم تنظیم کننده هوا به همه مواد غذایی می‌رسد. 

خرید قسطی یخچال فریزر کلور از وب سایت قسطی کلاب

همانطور که می‌دانیم خرید لوازم خانگی به خصوص یخچال فریزر می‌تواند هزینه سنگینی داشته باشد. با توجه به شرایط اقتصادی پیش رو خرید نقدی یخچال فریزر برای بسیاری از متقاضیان غیر قابل تصور است. بنابراین در شرایط موجود بهترین گزینه می‌تواند خرید کالاهای تولید داخل باشد که هم قیمت مناسبی دارند و هم می‌توانند کاربردی و با کیفیت باشند و چندین سال بدون خرابی کار کنند. علاوه بر این یکی دیگر از برتری‌های خرید لوازم خانگی تولید داخل داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش آن‌ها است.

وب سایت قسطی کلاب بهترین و معتبرترین وب سایت در زمینه خرید اقساطی یخچال فریزر کلور در ایران محسوب می‌شود. این وب سایت چندین سال است که با فراهم کردن شرایط اقساط ویژه و تسهیلات باورنکردنی امکان خرید تمام کالاهای دیجیتالی و الکترونیکی را برای مشتری‌های خود فراهم کرده است. می‌توانید با دریافت مشاوره از تیم متخصص این مجموعه و یا مطالعه بخش پرسش‌های وب سایت از نحوه تشکیل حساب کاربری و شرایط خرید اقساطی کالا مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي تلویزیون سامسونگ با چک

خرید اقساطي تلویزیون سامسونگ با چک
اگر تمایل به خرید اقساطي تلویزیون سامسونگ با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط...

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا با سفته

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا با سفته
برند اسنوا برندی موفق و عالی در زمینه تولید محصولات داخلی است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا با سفته به بخش تلویزیون در...