خرید اقساطی گوشی poco f4 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 05:13:16

جذاب‌ترین گوشی شیائومی با اختلاف مدل poco f4 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی poco f4 شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی poco f4 شیائومی



موارد و ویژگی‌های که قبل از خرید قسطی گوشی poco f4 شیائومی باید بدانیم!

معایب و مزایا گوشی poco f4 چیست؟ آیا کاربران از گوشی poco f4 راضی هستند؟ شرایط خرید اقساطی گوشی poco f4 شیائومی به چه صورت است؟  گوشی poco f4 ساخت کدام کشور است؟ آیا گوشی poco f4 فروش قسطی دارد؟

در زندگی امروزه کالای دیجیتال جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است. یکی از پرکاربردترین کالاهای دیجیتال که امروزه در دست پیر و جوان می‌توانیم آن را ببینیم تلفن همراه یا همان گوشی موبایل است. شما با گوشی موبایل خود می‌توانید انواع کارها، از جمله: خرید، گرفتن عکس و فیلم، تماس تلفنی، را انجام دهید. انجام بسیاری از کارهای الکترونیکی بدون گوشی یا تلفن همراه کاری دشوار و حتی گاهی غیر ممکن است. ما در اینجا سعی داریم یکی از بهترین‌های کالای دیجیتال و شرایط خرید اقساطی آن را به شما معرفی کنیم. 

گوشی poco f4 از کمپانی شیائومی است. قبل از تولید این مدل از گوشی، مدل poco f3 به بازار عرضه شد که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. بعد از آن مدل poco f4 تولید و به بازار عرضه گردید. گوشی poco f4 در تاریخ 23 ژوئن 2022 رونمایی و در 27 ژوئن وارد بازار شد. ویژگی‌هایی که این گوشی را بسیار در میان مردم محبوب کرده است قیمت بسیار مناسب و کاربردی بودن این گوشی است. برای خرید قسطی گوشی poco f4 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مزایا و معایب گوشی poco f4

از ویژگی‌های مثبت این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•ساخت بی نظیر و طراحی آن: گوشی poco مدل f4 در سه رنگ جذاب سبز، مشکی و نقره‌ای در طراحی بسیار شیک و منحصر به فرد وجود دارد. جنس جلو و پشت این گوشی از شیشه است که توسط  گوریلا گلس از آن محافظت می‌شود. همچنین ابعاد این گوشی 163*76*7.7 میلی متر است و وزنی حدود 195 گرم دارد.

•به کاربردن دوربین با کیفیت در پوکو f4: دوربین‌های به کار رفته در گوشی poco f4 به شما امکان ثبت ویدیوهایی با کیفیت 4k را می‌دهد. همچنین این دوربین قابلیت کاهش لرزش در هنگام ویدیو گرفتن را دارد. حالت‌هایی همچون night mode، گشودگی دریچه دیافراگم و توانایی حذف میزان بالایی از نویزهای موجود در شب و ثبت تصاویر با روشنایی‌هایی مناسب در این دوربین وجود دارد.

•وجود باتری با دوام در گوشی پوکو با ظرفیت 4500 میلی آمپر از دیگر مزیت‌های آن است. شما می‌توانید با 38 دقیقه گوشی خود را به طور کامل شارژ کنید.

•از معایبی که این گوشی دارد دوربین ماکرو ضعیف آن است که با وجود این معایب می‌تواند بهترین گزینه برای خرید باشد. با خرید اقساطی گوشی poco f4 شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی، کاهش توانایی خرید مردم و قیمت‌های سرسام آور کالاهای دیجیتال از جمله گوشی هوشمند، باعث شده است که بسیاری از مردم توانایی مالی برای تهیه این گونه کالاها را نداشته باشند. شرکت‌های مختلفی نیز وجود دارند که با ایجاد فروش قسطی کالاهای خود شرایطی را فراهم آورده‌اند تا، بسیاری از مردم بتوانند از کالاهای دیجیتال بهرمند شوند.

خرید قسطی گوشی poco f4 شیائومی

شما نیز می‌توانید در سایت قسطی کلاب هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی، گوشی poco f4 را تهیه نمایید. برای خرید اقساطی گوشی poco f4 شیائومی نیازی به ضامن نخواهید داشت و تنها با پرداخت یک سوم مبلغ گوشی، بقیه مبلغ را به صورت قسطی می‌توانید پرداخت کنید. فروش قسطی گوشی poco f4 در سایت قسطی کلاب همواره وجود دارد و می‌توانید در هر زمان خرید اقساطی مطمئن خود را انجام دهید.

چنانچه افرادی را می ‌شناسید که توانایی خرید نقدی هرگونه لوازم خانگی یا کالای دیجیتال را ندارند، می‌توانید سایت قسطی کلاب را به آنها معرفی کنید تا خرید خود را به صورت قسطی انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مودم

خرید قسطی مودم
امروزه در هر خانه و محیط کاری دستگاه مودم واجب و ضروری است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی مودم به بخش...

خرید قسطی مانیتور شیائومی

خرید قسطی مانیتور شیائومی
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای کشور چین است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی مانیتور شیائومی به بخش کالای دیجیتال در...