خرید قسطی گوشی z fold 5 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:37:33

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی z fold 5 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی را دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی z fold 5 سامسونگ


گوشی z fold 5 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی z fold 5 سامسونگ (به دلیل ظاهر منحصر‌به‌فردش) با استقبال خوبی رو‌به‌رو شده است. Samsung Galaxy Z Fold 5 که توسط سامسونگ در Galaxy Unpacked 2023 معرفی شد، همه را شگفت‌زده کرد. سامسونگ این گوشی 1799 دلاری را با تمرکز بر لولای جدید و چیپست ارتقا یافته (که تفاوت‌های اصلی با نسل قبلی فولد دارد) به بازار عرضه کرده است. ما یک بررسی کامل از Galaxy Z Fold 5 داریم که به برخی از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی که سامسونگ معرفی کرده است، می‌پردازد. سامسونگ در حال حاضر یک پیش خرید گلکسی Z Fold 5 را ارائه می‌دهد. در این صورت امکان ارتقا فضای ذخیره سازی برای شما مهیا می‌شود. یعنی می‌توانید مدل 512 گیگابایتی را با همان قیمت نسخه پایه 256 گیگابایتی خریداری نمایید.

این گوشی مدرن سامسونگ از ساختار دوگانه ریلی برای لولا استفاده می‌کند که منجر به قطعات متحرک کمتر و طراحی ساده‌تر می‌شود. در نتیجه گلکسی زد فولد 5 می‌تواند کاملا صاف باز شود و وقتی گوشی را می‌بندید، هیچ فاصله‌ای بین دو پنل وجود نخواهد داشت. از دیگر مزایای لولا فلکس، امکان ایجاد نمایه نازک‌تر از قبل می‌باشد. بدین ترتیب گلکسی زد فولد نمایه خود را به 0.24 اینچ کاهش می‌دهد. این کمی نازکتر از Galaxy Z Fold 4 0.25 اینچی است. گوشی جدید سبک‌تر از مدل قبلی خود نیز هست و وزن آن 8.9 اونس می‌باشد. این وزن 9.2 انسی Z Fold 4 را شکست می‌دهد و آن را حتی از Pixel Fold  10 اونسی سبک‌تر می‌کند. این گوشی هم به صورت فروش نقدی و هم فروش قسطی، عرضه می‌شود. برای خرید قسطی گوشی z fold 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های گوشی z fold 5 سامسونگ

گوشی z fold 5 سامسونگ از گوریلا گلس Victus 2 Corning در هر دو صفحه نمایش جلو و قاب پشتی استفاده می‌کند تا مقاومت را بالا ببرد. رتبه بندی iPX8 به این معنی است که می‌توانید گلکسی زد فولد 5 را بدون مشکل در آب بیندازید، اما مقاومت در برابر گرد و غبار در این گوشی تعریف نشده است. نحوه آزمایش این تغییرات را می‌توانید در ویدیوی جدید سامسونگ مشاهده کنید، اگرچه واقعا نتایج آزمایش‌های افت، ضربه و غوطه‌وری در آب را به ما نشان نمی‌دهد. در نهایت می‌توانید Galaxy Z Fold 5 را در یکی از سه رنگ آبی یخی، مشکی فانتوم و کرم خریداری کنید. سامسونگ دو رنگ انحصاری را در وب‌سایت خود ارائه می‌دهد: آبی و خاکستری.

قلم S همچنان یک لوازم جانبی اختیاری برای گوشی z fold 5 سامسونگ است، اما اکنون 41 درصد نازک‌تر شده که در دست گرفتن آن را آسان‌تر می‌کند. سامسونگ همچنین می‌گوید که این قلم نسبت به قبل واکنش‌پذیرتر است. تغییرات مهم تر در Galaxy Z Fold 5 مربوط به برخی از ویژگی‌های نرم افزاری است که به شما امکان می‌دهد از فضای اضافی صفحه نمایش، استفاده کنید. می‌توانید مانند قبل چند کار را انجام دهید، اما اکنون اضافه کردن آن به یک برنامه با کشیدن انگشت از پایین یا چپ صفحه آسان‌تر شده است. با خرید اقساطی گوشی z fold 5 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات فنی گوشی z fold 5 سامسونگ

اگر تغییرات در نمایشگرهای گوشی z fold 5 سامسونگ حداقل باشد، در مورد دوربین گوشی کاملا برعکس است. مشخصات دوربین‌های این گوشی عبارت است از:

•دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
•دوربین اولترا عریض 12 مگاپیکسلی
•لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی که قدرت زوم اپتیکال 3 برابری دارد.

سامسونگ با تنظیم باتری یا سرعت شارژ Galaxy Z Fold 5 چیزی را تغییر نمی‌دهد. دستگاه جدید همان بسته برق 4400 میلی آمپر ساعتی موجود در گلکسی زد فولد 4 را ارائه می‌دهد که با سرعت 25 وات از طریق اتصال سیمی شارژ می‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ روی ویژگی‌های مدیریت انرژی اسنپدراگون 8 نسل 2 حساب می‌کند (تا به Galaxy Z Fold 5 کمک کند) تا عمر باتری نسل قبلی خود را بهبود بخشد.

اگر با مدل‌های قبلی گلکسی زد فولد به عنوان یک کالای دیجیتال لوکس آشنا هستید، تغییرات زیادی در نمایشگر دستگاه جدید پیدا نخواهید کرد. گوشی z fold 5 سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی با پوشش بیرونی است. گوشی را که باز کنید، صفحه نمایش 7.6 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز را خواهید دید. (پنل بیرونی همچنان دارای یک پنل 60 هرتزی است.) 

خرید قسطی گوشی z fold 5

خرید اقساطی گوشی z fold 5 سامسونگ در قسطی کلاب برای شما مصرف‌کنندگان عزیز مهیا می‌باشد. کافی است محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بنابراین خرید اقساطی را با کمترین دردسر تجربه خواهید کرد. فروش اقساطی توسط قسطی کلاب طی مراحل انجام می‌شود:

1.ثبت کردن درخواست اعتبار از طریق سایت
2.در صورتی که در بای چک تایید شوید و اعتبار دریافت نمایید با مراجعه به سایت ثبت سفارش را انجام می‌دهید.
3.پس از انتخاب و ثبت کالا،اقساط محاسبه می‌شود. بدین ترتیب می‌توانید پیش پرداخت را واریز نمایید. (تا 4 ساعت بعد از ثبت کالا فرصت برای پرداخت وجود دارد)
4.خرید قسطی گوشی z fold 5 سامسونگ بعد از پرداخت پیش‌پرداخت، انجام می‌شود.
5.در این مرحله با مشتری تماس گرفته می‌شود تا در مورد عقد قرارداد و تعیین ماه‌های بازپرداخت با مشتری مشورت صورت گیرد.
6.تصاویر چک‌های مربوطه توسط مشتری به مجموعه ارسال می‌شود. بعد از تایید چک‌ها ، جهت ارسال کالا با مشتری تماس گرفته خواهد شد.
7.مدت زمان تحویل کالا به مشتری برای تهران و حومه بین 3 الی 5 روز کاری و برای شهرستان بین 3 الی 7 روز کاری می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 ultra با چک

خرید قسطی گوشی s23 ultra با چک
یکی از بهترین و برترین محصولات برند سامسونگ مدل s23 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 ultra با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی مک بوک پرو 2020

خرید قسطی مک بوک پرو 2020
لپ‌تاپ‌های کمپانی اپل به نام مک بوک شناخته می‌شوند و کیفیت استثنایی دارند. برای خرید قسطی مک بوک 2020 به بخش کالای دیجیتال در...