خرید اقساطی تبلت سامسونگ سری a

تاریخ انتشار:
1403/2/24 06:13:25

تبلت‌های سامسونگ جز برترین تبلت‌های دنیا می‌باشند و از لحاظ طراحی و کیفیت رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده‌اند. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ سری a به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تبلت سامسونگ سری a


خرید تبلت سامسونگ سری a

شرکت مشهور سامسونگ با ارائه محصولات مدرن و جدید هر سال می‌کوشد تا مشتریان بیشتری را در بازار به خود اختصاص دهد، همچنین بتواند مشتریان قدیمی خود را راضی نگه دارد و به وفاداری این مشتریان بیافزاید.

محصولات سامسونگ دارای امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیری می‌باشند. کیفیت بالا و قیمت متعادل این محصولات سبب شده تا این شرکت هر روز با فروش بیشتری در جهان رو به رو باشد. قابلیت خرید قسطی تبلت سامسونگ سری a در قسطی کلاب فراهم شده است.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 LTE SM-T295

این تبلت میان‌رده در سال 2019 معرفی و به بازار عرضه شده و از خصوصیات نرم افزاری و سخت افزاری مناسبی برخوردار است. در ادامه این بلاگ قصد داریم تا این تبلت را بیشتر معرفی کنیم. کاربرد این تبلت برای استفاده‌های روزانه و معمولی کاربرد دارد و در سه رنگ مشکی، خاکستری و نقره‌ای به بازار ارائه شد. ناگفته نماند که قابلیت خرید اقساطی تبلت سامسونگ سری a در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات بدنه

این تبلت یک بدنه فلزی دارد و در قسمت جلو از روکشی شیشه‌ای تشکیل شده است. با این وجود جمع و جور، سبک و باریک می‌باشد و لبه‌ها طراحی گردی دارند تا بهتر در دست جای گیرند. 

ضخامت این گجت برابر 8 میلی‌متر و وزن آن 347 گرم است. ابعاد این تبلت برابر با 210x124.4x8 میلی‌متر مکعب می‌باشد. با خرید قسطی تبلت سامسونگ سری a یک گجت دیجیتالی باحال داشته باشید!

مشخصات نمایشگر

این مدل از یک صفحه 8 اینچی ساخته شده که از فناوری TFT برخوردار می‌باشد. رزولوشن موجود در این صفحه برابر 1280 × 800 پیکسل و تراکم پیکسلی این تبلت 189 پیکسل بر اینچ است. این نمایشگر کیفیت خوبی دارد و برای جستجو در اینترنت، دیدن فیلم و گیمینگ مناسب است. در این نمایشگر از قابلیت‌هایی مانند HDR، پانوراما، لایو فوکوس بهره‌مند خواهید بود. 

این تبلت استثنایی عمق رنگ 24 بیتی را به خوبی نمایش می‌دهد. مولتی تاچ این نمایشگر قابلیت پشتیبانی از 10 تماس هم زمان را دارد و در این صفحه می‌توانید 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به خوبی تماشا کنید.

مشخصات سخت افزاری

این گجت از یک تراشه اسنپدراگون 429 تشکیل شده است. پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت 2 گیگاهرتز عمل می‌کند. در کنار پردازنده اصلی با پردازنده گرافیکی Adreno 504 مواجه هستید که عملکردی مطلوب دارد. 

مقدار رم موجود در این تبلت 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است. در صورت نیاز می‌توانید از یک حافظه جانبی تا 1000 گیگابایت استفاده کنید.

مشخصات نرم افزار

این تبلت از سیستم عامل اندروید 9 یا نسخه پای استفاده می‌کند و دارای یک رابط کاربری جذاب و پر سرعت است. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ سری a یک دستگاه باکیفیت مناسب و عملکردی روان در دست بگیرید!

مشخصات دوربین و مشخصات صوتی

سامسونگ این تبلت را با دوربین اصلی با 8 مگاپیکسل طراحی کرده است و در پشت یک سلفی 2 مگاپیکسلی می‌باشد. به علاوه این تبلت دارای یک میکروفون و جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد. با خرید اقساطی تبلت سامسونگ سری a کیفیت واقعی صدا و تصویر را تجربه کنید!

مشخصات اتصال و باتری

این تبلت از یک باتری قدرتمند 5100 میلی آمپر ساعتی و یک درگاه میکرو USB پشتیبانی می‌کند. به علاوه، از شبکه 4G نیز، پشتیبانی به عمل می‌آورد. باتری موجود در این تبلت برای یک روز کار کردن مناسب خواهد بود. این باتری با یک شارژر سریع 15 واتی به خوبی شارژ می‌شود. البته شما در این گجت امکان اتصال به بلوتوث و وای فای را خواهید داشت.

پیشنهاد جذاب خرید اقساطی تبلت سامسونگ سری a

برای تهیه این تبلت می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه کنید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی کالاهای دیجیتالی برخوردار شوید. کافی است وام بگیرید و این تبلت استثنایی را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تبلت سامسونگ سری a از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل آیفون 13

خرید قسطی موبایل آیفون 13
کمپانی اپل یکی از بهترین شرکت‌های دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل آیفون 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

فروش قسطی موبایل اچ تی سی

فروش قسطی موبایل اچ تی سی
فروش قسطی موبایل اچ تی سی، یک گزینه مثمر ثمر و کاربردی برای عکاسی ساده، سر زدن به شبکه های اجتماعی، وبگردی و بازی کردن به شمار ...