خرید قسطی گوشی m51 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 13:37:56

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ m52 نام دارد. برای خرید قسطی گوشی m51 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی m51 سامسونگ



راهنمای خرید قسطی گوشی m51 سامسونگ

امروزه که بازار گوشی‌های موبایل بسیار داغ است، شرکت بزرگ سامسونگ که در حوزه کالای دیجیتال فعالیت دارد نیز در این رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

سری گوشی‌ها M یکی از سری‌های نسبتا جدید سامسونگ می‌باشند که گوشی‌هایی با میان رده و اقتصادی هستند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی‌های گوشی m51 آشنا کنیم و پیشنهاد فوق العاده خرید اقساطی گوشی m51 سامسونگ را به شما بدهیم بنابراین تا آخر این مقاله همراه ما باشید. 

بررسی گوشی m51 سامسونگ

این گوشی در 11 سپتامبر سال 2020 میلادی در بازار عرضه شده است. مانند اکثر گوشی‌های میان رده سامسونگ، قسمت پشت و فریم موبایل m51 نیز از جنس پلاستیک می‌باشد قسمت جلو شیشه‌ای است. ابعاد گوشی 163.9*76.3*9.5 می‌باشد که ضخامت  9.5 میلیمتری شاید در نظر اول کمی زیاد به نظر برسد، اما طراحی بدنه گوشی طوری است که گوشی بسیار خوش دست شده است. همچنین این ابعاد وزنی حدود 213 گرم را برای این گوشی ایجاد کرده‌اند. 

در قسمت بالای فریم پلاستیکی این موبایل یک درگاه میکروفون قرار دارد و در قسمت پایینی یک درگاه USB 2.0 Type-C،جک هدفون 3.5 میلیمتری و یک میکروفون برای مکالمه قرار دارند. صفحه نمایش آن 6.7 اینچ است که نسبت صفحه نمایش به بدنه، 86.7 می‌باشد.

کیفیت نمایش تصویر در صفحه موبایل  m512400 *1080 است که تراکم 393 پیکسلی در هر اینچ را ایجاد می‌کند و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. برای خرید قسطی گوشی m51 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در قسمت پشت، یک ماژول مستطیلی شکل قرار دارد که چهار دوربین و یک فلش داخل آن تعبیه شده است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسل است بعلاوه یک دوربین فوق عریض با کیفیت 12 مگاپیکسل و یک لنز ماکرو با کیفیت 5 مگاپیکسل همچنین این گوشی، یک سنسور تشخیص عمق با کیفیت 5 مگاپیکسل نیز دارد.

در لبه سمت راست دکمه‌های کنترل صدا و دکمه پاور قرار دارند که حسگر اثر انگشت گوشی m51 سامسونگ نیز در همین دکمه پاور تعبیه شده است.
کیفیت فیلم برداری با دوربین گوشی m51، 1080 با نرخ 30 فریم بر ثانیه است و دوربین سلفی گوشی 32 مگاپیکسل کیفیت دارد. 

در مجموع می‌توان گفت که این گوشی دارای کیفیت مناسبی برای عکاسی‌های روزمره و فیلم برداری می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی m51 سامسونگ این امکان را پیدا می‌کنید که دو سیمکارت را به طور همزمان در خشاب گوشی قرار دهید. سیستم عامل گوشی 10 android است که از رابط کاربری One UI 2.5 پشتیبانی می‌کند.

یکی از نکات قوت این گوشی، باتری 7000 میلی آمپری است که به طور تقریبی در 115 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. و می توانید 17 ساعت به صورت آنلاین وبگردی کنید. پردازنده مرکزی این موبایل، از نوع 8 هسته ای است و با پردازنده گرافیکی Adreno 618، توانسته رضایت کاربران را در انجام امور روزانه و بازی های گرافیکی جلب کند.

گوشی m51 سامسونگ، در دو نوع حافظه 128 گیگابایت حافظه داخلی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با 8 گیگابایت رم عرضه شده است و طیف رنگی آن در رنگ‌های سرمه‌ای، سیاه و سفید خلاصه شده است. از دیگر امکانات این موبایل می‌توان به سنسورهای قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج و حسگر مجاورت اشاره کرد.

خرید قسطی گوشی m51 سامسونگ

در این مقاله سعی کردیم تا جزئیات و مزایای گوشی m51 را برای شما بازگو کنیم. فروشگاه قسطی کلاب، برای راحتی شما عزیزان، علاوه بر فروش نقدی اقدام به فروش اقساطی موبایل نیز می‌کند و شرایط خرید اقساطی گوشی سامسونگ را برای شما فراهم کرده است. شما عزیزان برای اقدام به خرید اقساطی گوشی m51 سامسونگ از فروشگاه قسطی کلاب، می توانید به صفحه خرید محصول مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی تبلت شیائومی

فروش قسطی تبلت شیائومی
کمپانی شیائومی یکی از بهترین شرکت‌های چینی در دنیا است که محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای دارد. برای خرید قسطی تبلت شیائومی...

خرید اقساطی a11 سامسونگ

خرید اقساطی a11 سامسونگ
برند سامسونگ در حوزه کالای دیجیتال توانمندی فوق العاده‌ای دارد. برای خرید اقساطی a11 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای....