خرید قسطی تلویزیون خمیده سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/31 17:09:21

برند سامسونگ در طراحی و تولید تلویزیون همیشه پیشرو و موفق بوده است و جدیدترین تلویزیون‌ها ابتدا توسط این برند طراحی و تولید می‌شوند. برای خرید اقساطی تلویزیون خمیده سامسونگ با شرایطی عالی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تلویزیون خمیده سامسونگ

تلویزیون LED هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950

سامسونگ یکی از برندهای مطرح در تولید محصولات صوتی و تصویری می‌باشد. یکی از دلایل مشهور بودن این برند استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و عرضه آنها به شکلی باکیفیت و مناسب است. 

برای مثال وجود یک تلویزیون هوشمند که از تکنولوژی LED بهره‌مند می‌باشد و همچنین دارای یک معماری خمیده است. سایزی 49 اینچی و مناسب دارد و رزولوشن تصویر آن نیز Full HD است، این تکنولوژی سبب می‌شود تا با یک بازار فروش فوق‌العاده روبرو باشید. 

در ادامه سعی داریم تا به معرفی این محصول که در سال 2018 به بازار عرضه شده است، بپردازیم. قابليت خرید اقساطی تلویزیون خمیده سامسونگ در قسطی كلاب فراهم شده است.

این محصول در ابعادی برابر با8.9 × 64.6 × 110.5 سانتی متر مکعب و وزنی معادل 12.4 کیلوگرم تولید شده است. از نظر طراحی فوق‌العاده است، تصاویر را به خوبی نمایش می‌دهد و جلوه‌ای سه بعدی به تصویر می‌کشد. با خرید قسطی تلویزیون خمیده سامسونگ كيفيت را مقايسه كنيد!

کیفیت صدا این تلویزیون جوابگوی یک سالن متوسط می‌باشد، البته استفاده از سینمای خانوادگی به جلوه صدا کمک شایانی می‌کند. پشتیبانی از دو تکنولوژی دالبی دیجیتال پلاس و DTS سبب می‌شود تا این دستگاه دارای صدایی فراگیر و سه بعدی باشد. همچنین، تفکیک صدا نیز به خوبی انجام می‌شود. با خرید نقدی و اقساطی تلویزیون سامسونگ صدا رو واقعی خواهيد شنيد!

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ

سیستم عامل این دستگاه تایزن است. تایزن سیستم عامل مخصوص تلویزیون‌های سامسونگ است. از طرفی یک رابط اسمارت هاب نیز وجود دارد که کمک می‌کند تا با اتصال به فروشگاه، اپلیکیشن‌های مختلف و بازی‌های مورد علاقه خود را بر روی پلتفرم تلویزیون نصب نمایید. 

همچنین اسمارت ویو یک اپلیکیشن مخصوص است و کمک می‌کند تا بتوانید حتی با تلفن‌های هوشمند و کامپیوترهای خود نیز ارتباط برقرار کنید. پردازنده چهار هسته‌ای این تلویزیون از دو قابلیت DLNA و اسکرین میرورینگ برخوردار است. با خرید قسطی تلویزیون خمیده سامسونگ تمامی برنامه‌ها را نصب كنيد!

همچنین دارای پورت شبکه LAN می‌باشد و می‌توانید با اتصال کابل نیز به اینترنت متصل شوید. به علاوه، دارای ورودی اینترنت و خروجی صدای دیجیتال است. شاید بتوان تنها ایرادی که به این تلویزیون گرفت، نداشتن خروجی هدفون 3.5 میلی متری صدا باشد. 

البته بلوتوث نیز در این تلویزیون پشتیبانی نمی‌شود، ولی امکان اتصال وای‌فای فراهم است. با خرید قسطی تلویزیون خمیده سامسونگ هر چيزی را متصل كنيد!

تکنولوژی و فناوری روز دنیا فقط در تلویزیون سامسونگ

در این تلویزیون، قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای قرار دارد. تکنولوژی Ultra Clean View کمک می‌کند تا بتوانید با کیفیتی خاص به تصاویر تماشای تصاویر بپردازید، زیرا در این دستگاه الگوریتم‌های وجود دارد که باعث تغییر کیفیت می‌شوند. این الگوریتم‌ها کمک می‌کنند تا وضوح تصویر در تمامی پیکسل‌ها بالا رود و تاثیر نویزها بر روی رنگ‌ها کمتر مشهود باشد.

قابلیت Pure Color نیز کمک می‌کند تا تصاویر به صورتی شارپ‌تر به نمایش در بیایند. همچنین تکنولوژی میکرو دایمینگ نیز سبب می‌شود تا تصاویر تحلیل شده و به رنگ‌های عمیق تر و خالص‌تری تبدیل شوند. 

قابلیت ارتقا عمق نیز کمک می‌کند تا تا لایه‌های مختلف تصویر تشخیص داده شود. به علاوه منحنی بودن تلویزیون نیز در ایجاد عمق بی‌تاثیر نیست. با خرید اقساطی تلویزیون خمیده سامسونگ تصاوير بی‌نظير خواهند بود!

موتور Hyper Real کمک می‌کند تا پردازش تصویر به صورت فوق‌العاده‌ای انجام شود. همچنین قابلیت Wide Color Enhancer نیز به ایجاد طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها می‌انجامد. 

از دیگر قابلیت‌های موجود در این تلویزیون خاصیت Auto Motion Plus است. در این تکنولوژی یک نرم افزار وجود دارد که به روان کردن حرکت‌ها در ویدیو می‌پردازد.

قسطی کلاب

در قسطی كلاب، امکاناتی فراهم آمده است تا بتوانید به سادگی از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و بین 3 الی 5 روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تلویزیون خمیده سامسونگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولر آبی انرژی

خرید قسطی کولر آبی انرژی
شرکت انرژی سال‌های زیادی است که به طراحی و تولید وسایل سرمایشی از جمله کولر آبی می‌پردازد. اگر تمایل به خرید اقساطی کولر آبی انرژی دارید ...

خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی

خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی
شما می توانید به راحتی بعد از یک مهمانی شلوغ ظروف کثیف خود را برای شست و شو در ماشین ظرفشویی قرار دهید و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی ....