خرید قسطی گوشی a05s سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/18 21:25:26

برای خرید قسطی گوشی a05s سامسونگ با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a05s سامسونگ


خرید قسطی گوشی a05s سامسونگ با شرایطی ویژه

خرید اقساطی گوشی a05s سامسونگ، برای افرادی که قادر به پرداخت هزینه گوشی به صورت یکجا نیستند، فرصت مناسبی است. در واقع بیشترین سهم فروش موبایل در ایران متعلق به محصولات سامسونگ است. گوشی‌های سامسونگ به دلیل کیفیت بالا و کارایی منحصر‌به فرد مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته اند. سامسونگ، این برند کره‌ای سالهاست که جایگاه خود را در میان برندهای شناخته شده جهانی باز کرده است.  اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوشی a05s سامسونگ هستید، ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید. 

نگاهی به ویژگی‌های گوشی a05s

دلیل محبوبیت گوشی‌های سامسونگ، استفاده این شرکت از سیستم عامل اندروید است. که به عنوان یکی از بهترین سیستم عامل‌های دنیا شناخته می‌شود. این سیستم عامل، تمامی برنامه‌های کاربردی را پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت، پردازنده مرکزی قوی، درگاه کارت حافظه و ...، تنها بخشی از ویژگی‌هایی است که این نوع گوشی دارا است. گوشی‌های سامسونگ در رنگ‌های جذاب و طراحی‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. گوشی a05s  سامسونگ در سه رنگ بنفش، نقره‌ای و مشکی در بازار موجود است.

ساختار و طراحی بی نظیر گوشی a05s

اگر به دنبال خرید قسطی گوشی a05s سامسونگ هستید، می‌توانید از خدمات فروشگاه‌های پیشرو در این زمینه استفاده کنید. بدنه گوشی‌های اقتصادی سامسونگ از پلاستیک ساخته شده است. البته این سیاست باعث نشده تا کارایی و کیفیت این نوع گوشی‌ها کاهش یابد. طراحی زیبا و منحصر به فرد گوشی a05s سامسونگ، باعث جلب نظر کاربران بسیاری شده است. ضخامت 7.7 میلیمتری این گوشی و وزن 194 گرمی آن دلیلی است که کاربران این گوشی را بسیار سبک و خوش دست بدانند. توصیه می‌شود برای محافظت از صفحه و استحکام بخشیدن به این نوع گوشی، از یک گارد یا پوشش مناسب استفاده کنید.

دوربین فوق العاده گوشی a05s سامسونگ

دوربین این گوشی به صورتی طراحی شده است که شما می‌توانید به راحتی تصاویر زیبایی در افکت‌های مختلف بگیرید. کیفیت دوربین اصلی این گوشی حدود 50 مگاپیکسل است.  همچنین دوربین پشتی گوشی a05s سامسونگ دارای سه لنز مجزا است. دوربین‌های پشتی دارای قابلیت فوکوس اتوماتیک نیز هستند. زوم دیجیتال تا 10 برابر از دیگر امکانات دوربین‌ این سری از گوشی‌های سامسونگ است. 

گوشی a05s سامسونگ با باتری عالی!

یکی از مهمترین نکاتی که کاربران کالای دیجیتال در خرید به آن دقت دارند، کیفیت باتری آنها است. باتری گوشی a05s سامسونگ از نوع لیتیوم پلیمری و توان 25 وات است. ظرفیت باتری این گوشی  5000 میلی آمپر می‌باشد و شما میتوانید با یکبار شارژ کامل، حداقل یک روز از آن استفاده کنید. البته برای بالا بردن عمر باتری گوشی a05s سامسونگ، لازم است از شارژر‌های اصلی استفاده کنید و اجازه ندهید شارژ گوشی شما از 30 درصد پایین‌تر بیایید. توصیه می‌شود قبل از اینکه شارژ تلفن شما به 30 درصد برسد، آن را به شارژر متصل کنید. همچنین بهتر است حین شارژ شدن گوشی، اینترنت، وای فای و لوکیشن گوشی را خاموش نمایید. برای خرید اقساطی گوشی a05s سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قیمت بسیار مناسب گوشی a05s سامسونگ

همانطور که در بالا به این نکته اشاره کردیم، شرکت سامسونگ گوشی‌های اقتصادی بسیار کاربردی را تولید می‌کند. این نوع گوشی‌ها علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسبی دارند، امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شما می‌توانید از حداکثر امکانات و خدمات یک گوشی با پرداخت هزینه‌ای محدود استفاده کنید. البته فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت این نوع گوشی‌ها تاثیرگذار است. کمیت و کیفیت قطعات به کار رفته در گوشی‌های مختلف، مهمترین فاکتور تاثیر گذار بر قیمت گوشی می‌باشد. همچنین وضعیت بازار و میزان عرضه و تقاضا نیز بر قیمت کلی گوشی موبایل تاثیر گذار است. به دلیل متغیر بودن قیمت‌ کالای دیجیتال در کشور، لازم است برای آگاهی از قیمت گوشی‌های سامسونگ، به وب‌سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی a05s سامسونگ در قسطی کلاب  

خرید اقساطی از یک فروشگاه اینترنتی یکی از به صرفه ترین روش‌های خرید می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a05s سامسونگ به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. وب سایت قسطی کلاب سالهاست که در زمینه فروش قسطی و نقدی محصولات مختلف از جمله کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. کاربران این وب‌سایت می‌توانند هر آنچه نیاز دارند را با استفاده از اقساط بلند مدت، تهیه کنند. برای اطلاع کامل از نحوه‌ی خرید و پرداخت اقساطی، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. از اینکه ما را تا انتهای این مقاله دنبال کردید سپاسگزاریم.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی هدفون اپل

فروش قسطی هدفون اپل
اپل یکی از با کیفیت ترین و در عین حال گران ترین برندهای موجود در جهان است که همواره محصولات آن طرفداران زیادی داشته است. برای مشاهده و خرید...

خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ
برای خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ با قیمتی بی نظیر به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...