خرید اقساطی گوشی سامسونگ S20 FE

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:17:26

کمپانی سامسونگ با معرفی گوشی S20 FE نسخه مقرون به صرفه‌ای از خانواده S20 را رونمایی کرد. برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ S20 FE به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی سامسونگ S20 FE


بررسی گوشی fe سامسونگ

محصول جدید سامسونگ یعنی گلکسی S20 FE با داشتن مشخصات فنی مناسب و قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. این محصول نسخه فن یا طرفداران سامسونگ می‌باشد.

گوشی فن ادیشن جدید سامسونگ برای هر دو فناوری 4G و 5G ارائه شده است. نمایشگر این مدل باریک است و بدنه ضخیم شیشه‌ای و پلاستکی دارد، همچنین نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی برابر با 84.8 درصد می‌باشد. قابلیت خرید اقساطی گوشی سامسونگ S20 FE در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی مناسب

در قسمت انتهایی بدنه این مدل، سنسور مربوط به اثر انگشت قرار دارد. این اسمارتفون دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی می‌باشد که فریمی جنس از آلومینیوم دارد. این گوشی در رنگ‌های زیبای سفید، یاسی، سبز، سرمه‌ای قرمز و نارنجی تولید شده است.

صفحه نمایش

نمایشگر دارای پنل سوپر اولد می‌باشد. نرخ تازه سازی صفحه در این تلفن 120 هرتز می‌باشد. رزولوشن تصویر 2400 در 1080 پیکسل است. بنابراین، تراکم پیکسلی معادل 393 پیکسل بر اینچ می‌باشد. حداکثر روشنایی صفحه هم معادل 850 نیت است. با خرید اقساطی گوشی سامسونگ S20 FE بازی کنید، وبکاوی کنید و فیلم ببینید!

این گوشی قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد، همچنین از صفحه نمایش همیشه روشن نیز برخوردار است و یک لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 نیز بر روی آن قرار گرفته است.

نرم افزار

این اسمارتفون از نسخه اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.5 استفاده می‌کند. با خرید قسطی گوشی سامسونگ S20 FE سرعت، دقت و کارایی را شماهده فرمایید!

سخت افزار

گلکسی S20 FE با دو نسخه متفاوت از رم 6 و 8 تولید شده است. پردازنده محبوب اگزینوس 990 در این گوشی به خوبی عمل می‌کند. این پردازنده قادر است در محدوده فرکانسی بین 2 تا 2.73 هرتز کار کند. پردازنده گرافیکی نیز، Mali-G77 می‌باشد. حافظه داخلی نیز با دو نسخه 128 و 256 عرضه شده است.

دوربین‌‌ها

دوربین فوق عریض از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین تله فوتو دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است و زوم اوپتیکال 3 برابری را در اختیار می‌گذارد. دوربین اصلی نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی است. کیفیت فیلمبرداری 4K و 1080 پیکسل و با نرخ 60 یا 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز، عملکردی عالی دارد.

کیفیت صدا

کیفیت صدای استریو به خوبی پخش و ضبط می‌شود و اصلا خبری از صدای پس‌زمینه نیست. در هنگام ضبط ویدئو می‌توانید تا سه برابر بزرگنمایی تصویر اپتیکال داشته باشید. با خرید قسطی گوشی سامسونگ S20 FE یک گوشی با کیفیت صدای فوق‌العاده داشته باشید!

باتری ماندگار

باتری اسمارتفون یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است که با یک شارژر سریع 25 واتی و یا 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود و علاوه بر آن قابلیت شارژ معکوس چهار و نیم واتی را نیز دارا می‌باشد.

امکانات و تجهیزات

حسگرهای موجود در این گجت شامل اثر انگشت اپتیکال است که در زیر نمایشگر قرار گرفته است، همچنین شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ و سنسور مجاورتی نیز در این دستگاه قرار دارد. این دستگاه می‌تواند توسط وای فای و بلوتوث متصل شود، همچنین دارای جی پی اس می باشد و از usb و OTG نیز، پشتیبانی می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ یک گوشی با امکانات و تجهیزات ویژه داشته باشید!

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی گوشی سامسونگ S20 FE

برای برخورداری از این گوشی هوشمند می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی استفاده کنید. به این صورت که از طریق یکی از روش‌های موجود در سایت اقدام فرمایید، وام بگیرید و این گوشی را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی سامسونگ S20 FE از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی S23 Fe سامسونگ

خرید قسطی گوشی S23 Fe سامسونگ
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی S23 Fe سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی آنر x7

خرید اقساطی آنر x7
یکی از بهترین مدل‎‌های گوشی هوآوی که زیبایی و کیفیت بسیاری دارد، مدل Honer x7 می‌باشد. برای خرید اقساطی آنر x7 به بخش موبایل در دسته...