خرید قسطی گلکسی واچ 5 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 02:57:31

اگر شما هم جز دوستداران برند سامسونگ هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گلکسی واچ 5 سامسونگ به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی واچ 5 سامسونگ


گلکسی واچ 5 سامسونگ

یکی از گزینه‌های بسیار مناسب و اقتصادی برای عاشقان دنیای هوشمند، خرید قسطی گلکسی واچ 5 سامسونگ است. این اسمارت واچ با ویژگی‌های جذاب و متفاوتی که دارد، توانسته عملکرد قابل قبولی را در میان مدل‌های دیگر داشته باشد. طراحی بی‌نظیر و کاربر پسند این کالای دیجیتال، کیفیت بالا و از همه مهم تر امکانات بسیار متنوعی که دارد، سبب شده تا در میان پرفروش‌ترین گجت‌های هوشمند قرار بگیرد. 

بررسی گلکسی واچ 5 سامسونگ

فروش قسطی این ساعت هوشمند، در دو نسخه 40 و 44 میلیمتری امکان پذیر است. گلکسی واچ 5 44 میلیمتری آن که بیشتر مورد استقبال قرار گرفته، با رنگ بندی مختلف و فریم آلومینیومی بسیار باکیفیت، طراحی شده است. این ساعت، 2 دکمه تخت روی فریم خود دارد و بندهای سیلیکونی اسپرت جذاب بسیار مقاوم و زیبا دارد. بررسی گلکسی واچ 5 نشان می‌دهد که مشخصات ظاهری این ساعت، بسیار دقیق و لوکس است. کمپانی سامسونگ، ساعت دیجیتال خود را به گونه‌ای طراحی کرده که تا عمق 50 متری زیر زمین نیز در برابر آب مقاوم باشد. محافظ روی صفحه نمایش آن هم ضد خش و ضربه است. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 5 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ابعاد این ساعت 9.8×43.3×44.4 میلی ‌متری بوده و با وزن 32.5 گرمی، مناسب استفاده روزمره و هنگام ورزش است. سنسور بیومتریک ساعت گلکسی 5 به حالت خمیده درآمده تا پوشش بیشتری روی دست داشته باشد. درنتیجه سنسورهای حسی و سلامتی آن (ژیروسکوپ، شتاب‌ سنج (Accelerometer)، شمارنده ضربان قلب، فشارسنج، Bio active و Light Senso) بهتر کار کرده و اعداد دقیق تری نشان می‌دهند.

باتری گلکسی واچ 5 از لیتیوم-یون بوده و 410 میلی آمپر ساعت، ظرفیت دارد. به همین خاطر، شما می‌توانید از آن به مدت 5 تا 10 ساعت استفاده کنید. به خاطر وجود صفحه نمایش روشن، حدودا هر دو روز یک بار به شارژ مگنتی آن نیاز است. در بخش نهایی بررسی گلکسی واچ 5 باید گفت که حدود 1.5 ساعت زمان می‌برد تا این ساعت به صورت کامل شارژ شود. با خرید قسطی گلکسی واچ 5 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات Galaxy Watch5

ساعت‌های دیجیتال سامسونگ با اینکه در دسته ساعت‌های گران قیمت قرار می‌گیرند، اما خرید اقساطی آنها کاملا به صرفه است. در مورد مشخصات فنی گلکسی واچ 5 سامسونگ، باید به صفحه نمایش آن با رزولوشن 450*450 و 321 پیکسل بر اینچ اشاره کرد. این موارد سبب شده تا مشتریان از کیفیت تاچ و روشنایی این ساعت بسیار راضی باشند. دقت، وضوح، شفافیت و جزئیات بسیار خوبی در گلکسی واچ 5 وجود دارد که برای بانوان و آقایان کاملا مناسب است. پردازنده Exynos W920 و سازگاری با دستگاه‌‌های دارای اندروید 8 به بالا، از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند است. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 5 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

برای آنکه از تمامی مشخصات گلکسی واچ 5 استفاده نمایید، باید نرم افزار Galaxy Wearable را روی گوشی سامسونگ خود نصب کنید. شما با کمک این اسمارت واچ، به راحتی می‌توانید از همه قابلیت‌های سلامتی دیجیتال دنیای امروز بهره ببرید. 16 گیگابایت حافظه داخلی Galaxy Watch5 هم به شما کمک می‌کند تا موزیک‌ها، عکس‌ها و فیلم‌هایی که روی گوشی دارید را به ساعت انتقال دهید. در نهایت باید گفت که کار کردن با گلکسی واچ 5 سامسونگ، بسیار نرم و روان بوده که نشان از کیفیت این ساعت پرچمدار است. 

روش خرید قسطی گلکسی واچ 5 سامسونگ

انتخاب Galaxy Watch5 می‌تواند یک گزینه ویژه و بسیار جذاب برای بهره مندی از قابلیت‌های یک ساعت هوشمند تمام عیار باشد. اما از آنجایی که خرید نقدی آن برای همه افراد راحت نیست، فروشگاه قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی گلکسی واچ 5 سامسونگ را مهیا کرده است. شما می‌توانید بدون نیاز به ضامن و با جواز کسب، فیش حقوقی، با چک و بدون نیاز به پیش پرداخت، این ساعت هوشمند و جذاب را خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس
اگر به دنبال خرید یک مانیتور با کیفیت و ایرانی هستید که از قیمت بالایی برخوردار باشد، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مانیتور جی...

خرید اقساطی تبلت s8

خرید اقساطی تبلت s8
یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های سامسونگ گلکسی S8 می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...