خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/20 00:08:23

یکی از بهترین گوشی‌های میانرده سامسونگ مدل a53 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ از قسطی کلاب


نگاهی ویژه گوشی a53 سامسونگ

این روز‌ها طرفداران گوشی‌های میان‌رده از پرچم‌داران بیشتر شده‌اند، چرا‌که مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند. ولی تلفن همراه تنها یکی از نیاز‌های اولیه هر فرد در دنیای تکنولوژیک امروزی است. برطرف کردن این نیاز‌ها و خواسته‌ها هزینه‌بر است، اما خرید اقساطی از فشار این مخارج کم می‌کند. خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های میان رده این برند معتبر و باکیفیت را در اختیار‌تان می‌گذارد، در حالی‌که نیاز نیست همه هزینه آن را یکجا پرداخت کنید. در این مقاله شما را با این محصول میان‌رده و خوش‌ساخت سامسونگ بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

گوشی‌های میان‌رده؛ لذت خرید یک کالای دیجیتال به‌صرفه

شرکت سامسونگ یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین تولید‌کنندگان کالا‌های دیجیتال مختلف از جمله گوشی‌های تلفن همراه است. این برند خوشنام برای هر بودجه و سلیقه‌ای گوشی موبایلی طراحی و به بازار عرضه کرده‌است. تولید گوشی‌های میان‌رده پاسخ به خواسته کسانی است که می‌خواهند با صرف هزینه کمتر از به‌روز‌ترین کالای دیجیتال موجود در بازار بهره‌مند شوند. گوشی‌های میان رده سامسونگ در مقایسه با رقبا از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و کیفیت را به همراه قیمتی ارزان برای شما به ارمغان می‌آورند. در ادامه گلکسی a53 سامسونگ را بررسی و شما را با یکی از بهترین میان‌رده‌های این برند آشنا می‌کنیم. برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات ظاهری و ساختاری گوشی a53 سامسونگ

این کالای دیجیتال با بهره‎مندی از نمایشگر OLED با اندازه 6.5 اینچ، بدنه پلاستیکی مات و فریم براق ظاهری زیبا و اندازه‌ای مناسب دارد. پلی‌کربنات به‌کار‌رفته در بدنه این گلکسی میان رده، استحکام آن را در برابر ضربه افزایش داده‌است. پوشش گوریلا گلس 5 از صفحه نمایش این گوشی محافظت می‌کند و در برابر خط و خش مقاوم است. حسگر اثر‌انگشت زیر نمایشگر و دوربین سلفی بالای آن قرار دارد. با خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

ماژول دوربین در پشت این کالای دیجیتال برجستگی زیادی ندارد و میزبان 4 لنز متفاوت و فلش LED است. یک طرف فریم گلگسی a53 خالی است اما در طرف دیگر، دکمه‌های پاور و کاهش و افزایش صدا قرار دارند. میکروفون دوم روی فریم بالایی این گوشی قرار گرفته و فریم پایینی اسپیکر، درگاه دو سیم‌کارت، درگاه شارژر تایپ C و میکروفون اول را در خود جای داده‌است. این گوشی میان‌رده در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی روشن و هلویی عرضه می‌شود و تنوع زیادی دارد. 

ظرفیت، عملکرد و کیفیت گلکسی a53 سامسونگ؛ برگ برنده این کالای دیجیتال

گوشی a53 سامسونگ با ظرفیت‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌است. این کالای دیجیتال با حافظه داخلی  128و 256 گیگابایتی و رم 6 و 8 گیگابایتی گزینه‌های متنوعی را برای انتخاب پیش رویتان می‌گذارد. پردازنده به‌کار‌رفته در این گوشی میان‌رده و باکیفیت، اگزینوس1280 است و کارایی بالایی در گیمینگ دارد. به‌علاوه، استفاده از پردازنده گرافیکی Mail-G68 در این گلکسی، اجرای بازی‌های سنگین را آسان کرده و کیفیت خوبی از خود نشان می‌دهد. سیستم‌عامل این کالای دیجیتال اندروید است و با بهره‌مندی از رابط کاربری OneUI 4.1 عملکردی روان دارد. خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ لذت استفاده از امکانات آن را مضاعف می‌کند و بسیار دلچسب است. 

بررسی دوربین a53؛ کهکشانی سامسونگ

دوربین سلفی گوشی a53 سامسونگ با لنز 32 مگاپیکسلی عکس‌های فوق‌العاده‌ای در نور‌های مختلف ثبت می‌کند. دوربین اصلی این کالای دیجیتال با لنز واید 64 مگاپیکسلی عملکرد خوبی در ثبت تصاویر دارد. وضوح عکس‌ها مناسب و رنگ و نور باکیفیت است. عکس‌های ثبت‌شده با لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی این گوشی میان‌رده، وسعت و دقت خوبی را به نمایش می‌گذارند. به کمک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی می‌توانید از سوژه‌های ثابت و در نور مناسب تصاویر باکیفیتی بگیرید. با حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی این گلکسی میان رده، پرتره‌های بی‌نظیری ثبت خواهید کرد و از داشتن تلفن همراهی با این کیفیت و قیمت لذت خواهید برد. با خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

فروش قسطی انواع گوشی موبایل در قسطی کلاب

برای خرید هر کالایی نیاز است مدت زیادی زمان گذاشته تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید. ما در قسطی کلاب کار را برای شما آسان کرده‌ایم و با فروش قسطی و نقدی محصولات‌مان در کنار‌تان هستیم. تنهاکافی است حساب کاربری خود را ایجاد کنید و محصول مورد‌نظر خود را از ما بخواهید. برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ و کسب اطلاعات بیشتر به بخش شرایط خرید اقساطی سایت مراجعه کنید و در کوتاه‌ترین زمان به محصول دلخواه‌تان دست یابید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ چکی

خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ چکی
در این نوشته، درباره خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ صحبت می‌کنیم اما در ابتدا لازم است با مشخصات این گوشی...

خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو

خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو
جدیدترین گوشی کمپانی اپل با نام آیفون 12 به بازار عرضه شده است و بسیار کارایی و طراحی بی‌نظیری دارد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو...