خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 15:58:40

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ


گوشی a15 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ بسیار پیشنهاد می‌شود. سامسونگ A15 دارای 8/4 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی با رنگی‌های مشکی، زرد، آبی فانتزی به بازار عرضه شده است. به دلیل مشخصات داخلی، اندازه صفحه نمایش، تنظیم دوربین، زمان بندی باتری و عملکرد، این گوشی مورد استقبال طرفداران سامسونگ قرار گرفته است. دوربین سامسونگ A15 شامل دوربین پشتی سه گانه 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی می‌باشد. 

صفحه نمایش نیز از وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل پشتیبانی می‌کند و اندازه صفحه نمایش آن 6.5 اینچ است. عملکرد سامسونگ A15 بر اساس چیپست Mediatek G99 و GPU Mali-G57 MC2 و ظرفیت باتری نیز 5000 میلی آمپر ساعت می‌باشد. این گوشی موبایل با طراحی منحصر‌به‌فرد، بسیار زیبا و خوش‌دست است. Samsung A15 هم به صورت فروش نقد و هم فروش قسطی، عرضه می‌شود. با خرید اقساطی گوشی a15 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

ویژگی‌های گوشی a15 سامسونگ

گوشی a15 سامسونگ به عنوان یک کالای دیجیتال دارای ویژگی‌های به‌روزی است که در این بخش به آنها اشاره می‌کنیم. ابعاد دستگاه 160.1  x 76.8 x 8.4 میلی متر و وزن آن 200 گرم است. قسمت جلو دستگاه شیشه‌ای، قسمت پشت و قاب از جنس پلاستیک ساخته شده است. a15 دوربین سه گانه دارد:

•50 مگاپیکسل (عریض)
•5 مگاپیکسل (فوق عریض)
•2 مگاپیکسل (ماکرو) در حالی که در جلو یک دوربین 13 مگاپیکسلی (واید) قرار گرفته است.

این دستگاه دارای هشت هسته Mediatek Helio G99 است و روی سیستم عامل اندروید 14 اجرا می‌شود. همچنین دارای بلوتوث، GPS، GALILEO، GLONASS، BDS، QZSS و USB Type-C 2.0 می‌باشد. a15 سامسونگ با باتری سیمی Li-Po 5000 میلی آمپر ساعتی + 25 وات شارژ می‌شود. سامسونگ گوشی a15 سامسونگ مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل است. برای خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ظاهرا گوشی a15 سامسونگ یک تغییر بزرگ در طراحی ایجاد کرده که می‌تواند در سال 2024 بیش از گوشی‌های ارزان قیمت گلکسی، مورد توجه قرار گیرد. رندرهای فاش شده نشان می‌دهند که به جای یک قاب منحنی، یک قاب مسطح دارد و این قاب کمی در سمت راست دستگاه (جایی که دکمه‌های صدا و پاور قرار گرفته‌اند) بیرون زده است. پشت گوشی دارای سه دوربین در طرح عمودی به همراه یک فلاش LED در کناره است. با توجه به محدوده قیمتی که گوشی‌های گلکسی A دارند، احتمالا از پلاستیک ساخته شده است. 

نرم افزار و امکانات گوشی a15 سامسونگ

در گوشی a15 سامسونگ نسخه‌های اندروید و One UI (که گلکسی A15 با آن‌ها از پیش بارگذاری می‌شود) به زمان عرضه گوشی بستگی دارد. در مورد به‌روز رسانی‌ها، A15 احتمالا واجد شرایط دو ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید و سه سال به‌روز‌ رسانی امنیتی منظم خواهد بود. حسگرها در این گوشی، شامل موارد زیر می‌شوند:

•شتاب سنج
•قطب نما
•ژیروسکوپ
•سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار
•سنسور مجاورت مجازی

مواردی که ذکر شد، همگی کاربردی هستند و عملکرد گوشی را بهبود می‌بخشند. Samsung Knox Vault دارای گواهی EAL5+ برای محافظت از داده‌های حساس شما مانند: پین‌ها، گذرواژه‌ها و الگوها طراحی شده، است. همچنین دارای یک محل ذخیره‌سازی جداگانه در برابر دستکاری‌ها (جهت محافظت نرم افزاری و سخت افزاری شامل دمای بالا، ولتاژ، اشکالات و لیزر) می‌باشد. 

نحوه خرید اقساطی گوشی a15 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ در قسطی کلاب برای شما مصرف کنندگان عزیز مهیا می‌باشد. کافی است محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بنابراین خرید اقساطی را با کمترین دردسر تجربه خواهید کرد. فروش اقساطی توسط قسطی کلاب طی مراحل انجام می‌شود:

1.ثبت کردن درخواست اعتبار از طریق سایت
2.در صورتی که در بای چک تایید شوید و اعتبار دریافت نمایید با مراجعه به سایت ثبت سفارش را انجام می‌دهید.
3.پس از انتخاب و ثبت کالا،اقساط محاسبه می‌شود. بدین ترتیب می‌توانید پیش پرداخت را واریز نمایید. (تا 4 ساعت بعد از ثبت کالا فرصت برای پرداخت وجود دارد)
4.خرید اقساطی گوشی a15 سامسونگ بعد از پرداخت پیش پرداخت، انجام می‌شود.
5.در این مرحله با مشتری تماس گرفته می‌شود تا در مورد عقد قرارداد و تعیین ماه‌های بازپرداخت با مشتری مشورت صورت گیرد.
6.تصاویر چک‌های مربوطه توسط مشتری به مجموعه ارسال می‌شود. بعد از تایید چک‌ها ، جهت ارسال کالا با مشتری تماس گرفته خواهد شد.
7.مدت زمان تحویل کالا به مشتری برای تهران و حومه بین 3 الی 5 روز کاری و برای شهرستان بین 3 الی 7 روز کاری می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل شیائومی

موبایل شیائومی
خرید تلفن همراه مناسب نیازمند تحقیق و بررسی فراوان است و بهتر است که برند موبایل خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت بالا، قیمتی مناسب...

خرید اقساطی ایر پاد پرو 2

خرید اقساطی ایر پاد پرو 2
یکی از بهترین برندهای تولید کننده هدفون برند اپل است. برای خرید اقساطی ایر پاد پرو 2 به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...