خرید اقساطی خودرو ساینا اتوماتیک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 21:45:47

یکی از جذاب‌ترین خودروهای ایرانی ساینا می‌باشند که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی خودرو ساینا اتوماتیک به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی خودرو ساینا اتوماتیک


طراحی خودرو ساینا

ساینای ایرانی به عنوان فیس لیفت خودرو تیبا به علاقه‌مندان معرفی شده و طراحی ظاهری آن تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است. چراغ‌ها و سپر جلویی این خودرو از نظر زیبایی و جذابیت در سطح بسیار مناسبی قرار دارند و به خوبی با نمای جلویی ساینا جفت و جور شده‌اند و برجسته بودن کاپوت باعث افزایش جذابیت این اتومبیل زیبا و چشم نواز گردیده و علاقه‌مندان را برای خرید اقساطی خودرو ساینا اتوماتیک متقاعد کرده است.

خودرو ساینا از نمای جانبی نیز زیبا و تاثیرگذار می‌باشد و قرار گرفتن یک خط ممتد در قسمت بالایی درب‌ها باعث شده است تا این قسمت از خودرو کمی تزیین شود. البته به نظر می‌رسد که رینگ‌های این خودرو کمی کوچک‌تر از حالت عادی هستند، ولی نمی‌توان از این نکته غافل شد که این رینگ‌ها با گلگیر‌های اتومبیل ساینا هماهنگ می‌باشند و ایراد چندانی را نمی‌توان برای طراحی آن‌ها در نظر گرفت.

 این اتومبیل زیبا از نمای پشتی نیز حرف‌های زیادی را برای گفتن دارد و چراغ‌های پشتی آن از کشیدگی مناسبی برخوردار می‌باشند و کاملاً با ظاهر یک خودروی سدان خانوادگی مطابق هستند. برای خرید قسطی خودرو ساینا اتوماتیک به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

با این حال، فضای کابین خودرو ساینا برخلاف ظاهر زیبای آن بسیار ساده و بدون توجه به مقوله کیفیت ساخته شده است و این عامل میزان فروش آن را تحت تاثیر قرار داده است. خودرو ساینا یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت سایپا در سال‌های اخیرمی‌باشد.

مشخصات فنی خودرو ساینا

این اتومبیل به یک موتور 1.5 لیتری و 4 سیلندر مجهز است و این موتور توانایی تولید 87 اسب بخار انرژی در 5300 دور در دقیقه و 128 نیوتن‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را دارد و به نظر می‌رسد که موتور خودرو ساینا در مقایسه با وزن آن کمی ضعیف است و ممکن است مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

این خودرو با کمک یک گیربکس 5 دنده دستی ساخته شده است و اطلاعات دقیقی در رابطه با شتاب اولیه و سرعت آن در دسترس نمی‌باشد ولی با این حال، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که خودرو ساینا از استاندارد یورو 4 اروپا پیروی می‌کند و تنها 7 لیتر بنزین را به ازای طی کردن مسافتی معادل با 100 کیلومتر مصرف می‌نماید و این ویژگی باعث شده است تا خرید اقساطی خودرو ساینا اتوماتیک بسیاری منطقی به نظر برسد. 

امکانات و تجهیزات جانبی خودرو ساینا

این اتومبیل همچون سایر تولیدات شرکت سایپا از نظر امکانات رفاهی و ایمنی بسیار ضعیف عمل کرده است و تنها به امکانات پایه‌ای همچون: ترمز‌های دیسکی، سیستم ترمز ABS به همراه سیستم کمکی EBD، کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، رینگ‌های 14 اینچی، فرمان هیدرولیک، سیستم ضد سرقت، شیشه بالابر‌های برقی برای سرنشینان جلو و گرمکن شیشه عقب مجهز است.

مواردی همچون: سنسور پارک، آینه‌های برقی، شیشه بالابر‌های برقی برای سرنشینان عقب و سیستم تهویه مطبوع الکتریکی تنها بر روی مدل‌های سفارشی موجود هستند و این امکانات تناسب کمی را با قیمت بالای این اتومبیل دارند و میزان خرید قسطی خودرو ساینا اتوماتیک را تحت تاثیر قرار داده‌اند.  

مزایا و معایب اصلی خودرو ساینا

• مصرف سوخت مناسب

• طراحی قابل قبول

• در دسترس بودن لوازم و قطعات یدکی

• قیمت مناسب در مقایسه با سایر تولیدات سایپا 

• پایین بودن کیفیت فضای کابین

• موتور ضعیف

• رینگ‌های کوچک 

کدام مجموعه بهترین گزینه برای خرید قسطی خودرو ساینا اتوماتیک می‌باشد؟

بدون شک قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید قسطی خودرو در ایران است و این مجموعه از اعتبار و شهرت بسیار بالایی در میان مردم برخوردار می‌باشد. 

قسطی کلاب با توجه به نیاز بالای مردم برای خرید قسطی خودرو اقدام به فروش قسطی خودرو ساینا با شرایط ویژه کرده است و شما نیز در صورت تمایل می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو ساینا اتوماتیک از قسطی کلاب اقدام کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. بنابراین، بهتر است که از این شرایط فوق العاده برای خرید اتومبیل مورد نظر خود اقدام نمایید و خاطره‌ای زیبا را از همکاری با ما به یادگار داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو 207 اتومات

خرید اقساطی خودرو 207 اتومات
یکی از خودروهای جذاب کمپانی پژو که توسط شرکت ایران خودرو مونتاز می‌شود، بی شک پژو 207 است. برای خرید اقساطی خودرو 207 اتومات به...

خرید قسطی پراید 131

خرید قسطی پراید 131
در دنیای امروز داشتن یک خودرو مناسب، بسیار لازم و ضروری می‌باشد. برای خرید اقساطی پراید 131 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب ...