خرید اقساطی دریل رونیکس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 00:47:24

دریل یکی از ابزار مهم صنعتی و کارگاهی در دنیا است که حتی در منزل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید اقساطی دریل رونیکس به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی دریل رونیکس


آشنایی با برند رونیکس!

پیش از آن که به خرید قسطی دریل رونیکس، بپردازیم، می‌خواهیم با برند رونیکس آشنا شویم. شرکت رونیکس یکی از شرکت‌های فعال و معتبر در حوزه ابزار آلات صنعتی می‌باشد. این برند حاصل سال‌ها تلاش و تجربه کارشناسان ایرانی بوده که محصولاتی با ویژگی‌های خاص طراحی و تولید می‌کنند. این ویژگی‌های خاص شامل موارد زیر است:

-کیفیت: کیفیت در تولیدات این برند حرف اول را می‌زند. همان طور که می‌دانید آن چه برای یک شرکت اعتبار به دست می‌آورد، کیفیت و طول عمر محصولات آن است. رونیکس نیز با توجه به این اصل محصولاتی با کیفیت به بازار عرضه می‌کند.
-قیمت: دیگر عامل کسب موفقیت برای هر تولیدکننده‌ای قیمت مناسب می‌باشد. در قسمت قبل به کیفیت بالای محصولات رونیکس اشاره کردیم. اما طراحی و تولید محصولات با کیفیت نیازمند صرف هزینه است. لذا برقراری تعادل میان قیمت و کیفیت از دیگر ویژگی‌های محصولات این شرکت به شمار می‌آید.
-تنوع: شرکت رونیکس به منظور رفع نیاز طیف گسترده مشتریان خود، سعی کرده تا محصولاتی متنوع به آن‌ها عرضه کند. بدین ترتیب هر مشتری با هر نیازی قادر به استفاده از محصولات این شرکت است.
-گارانتی و خدمات پس از فروش: شرکت رونیکس برای اثبات صحت اعتبار خود محصولات خود را ضمانت کرده و تا سال‌ها با ارائه خدمات پس از فروش، مشتریان خود را همراهی می‌کند.
-کسب جایگاه در بازارهای جهانی: این شرکت با ویژگی‌های خاص خود توانسته برند خود را در ایران، چین و آلمان به ثبت برساند و در بازار جهانی نیز جایگاه مناسبی کسب کند. با خرید اقساطی دریل رونیکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دریل رونیکس و ویژگی‌های آن

دریل رونیکس یکی از انواع ابزار برقی است که به بازار عرضه شده است. همگی شما حتما با دریل و کاربرد آن آشنایی دارید. این ابزار کاربرد گسترده‌ای دارد و از مصارف سبک و خانگی تا مصارف سنگین و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برند رونیکس نیز در همین راستا اقدام به طراحی و تولید این محصول در انواع ساده، چکشی، گیربکسی، برقی، شارژی و بتن کن کرده است. که هر یک از دسته‌ها خود دارای زیر مجموعه‌هایی هستند. 

وزن، توان، سرعت چرخش و سایر ویژگی‌های هر یک نیز بسته به نوع و کاربردی که دارند، متغیر است. مثلا دریل رونیکس مدل 2106 نوعی دریل ساده است که سه نظام آچاری دارد. وزن آن سبک و یک کیلو و سیصد گرم می‌باشد. توان مصرفی آن 350 وات و سرعت آن نیز 3600 دور در دقیقه است. کاربرد آن در انواع نصب در صنایع فلز و چوب می‌باشد.

اما علاوه بر سوراخکاری یکی دیگر از کاربردهای این ابزار برقی، باز و بسته کردن انواع پیچ می‌باشد. در کارهای حرفه‌ای که نیازمند باز و بسته کردن تعداد زیادی پیچ هستند این وسیله کاربرد خود را نشان می‌دهد. دریل پیچ گوشتی ها نیز در دو نوع شارژی و برقی تولید می‌شوند. برای مثال دریل شارژی رونیکس مدل 8510 دارای یک باتری 12 ولت لیتیوم است. این دریل دارای دو سرعت 400 و 1400 دور در دقیقه است. برای خرید قسطی دریل رونیکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

به علاوه به یک سیستم خنک کننده موتور نیز مجهز شده تا استهلاک آن کم شده و طول عمر آن افزایش یابد. با توجه به کاربرد گسترده دریل در مصارف خانگی و صنعتی تقاضا برای خرید آن نیز بسیار زیاد است. لذا با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر شما می‌توانید به آسانی به صورت نقدی آن را خریداری نمایید. 

آیا خرید اقساطی دریل رونیکس امکان پذیر است؟

در همین ابتدا شما را از بابت امکان خرید قسطی دریل رونیکس آسوده خاطر می‌سازیم. اما برای آشنایی با کم و کیف خرید اقساطی محصولات رونیکس با ما همراه باشید. فروش قسطی دریل یکی از خدماتی است که قسطی کلاب به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همان طور که گفتیم، این محصول کاربرد گسترده‌ای در جامعه امروزی دارد و عضو جدا نشدنی کارهای صنعتی و حرفه‌ای به شمار می‌آید.

اما پرداخت مبلغ مورد نیاز برای خرید آن شاید از عهده ی هر کسی برنیاید. لذا باید به دنبال چاره‌ای برای رفع نیاز متقاضیان باشیم. در همین راستا قسطی کلاب در طرح‌های مختلفی به صورت از دم قسط، پیش پرداخت کم امکان خرید اقساطی دریل رونیکس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کمپرسور هوا رونیکس

خرید قسطی کمپرسور هوا رونیکس
برای خرید قسطی کمپرسور هوا رونیکس با شرایطی عالی و قیمتی استثنایی به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس

خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس
موتور برق یکی از وسایل مهم و اساسی در بسیاری از کارگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی می‌باشد. برای خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس به بخش...