خرید اقساطی گوشی پوکو m3

تاریخ انتشار:
1403/2/27 04:28:05

شرکت شیائومی یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات را برای مشتریان خود تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی پوکو m3 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی پوکو m3


poco m3

از جمله مقرون به صرفه‌ترین محصولات شیائومی، گوشی پوکو m3 می‌باشد که باعث جلب توجه شده است. با توجه به امکانات و آپشن‌های فوق‌العاده که این گوشی دارد، خرید اقساطی گوشی پوکو m3 بسیار رایج شده است. قیمت مناسب و کیفیت خوب، از جمله دغدغه‌های یک فرد عادی برای تهیه گوشی موبایل است.

همه افراد در هنگام مراجعه به یک مرکز فروش گوشی‌های همراه، به قیمت آنها در مقایسه با کیفیت بسیار توجه می‌کنند. اما این محصول، با توجه به این که دارای کیفیت بسیار بالایی است، از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار است که همین دلیل باعث افزایش خرید قسطی گوشی پوکو m3 شده است. در ادامه این مقاله، به بررسی کامل گوشی پوکو m3 می‌پردازیم، و به صورت کامل شما را با ویژگی ها و امکانات آن آشنا خواهیم کرد. 

درباره گوشی پوکو m3

• صفحه نمایش و بدنه گوشی

گوشی پوکو ام 3 با صفحه نمایش 6.5 اینچی و وضوح 1080 در 2340 پیکسلی دارای تراکم 395 پیکسل بر اینچ است. صفحه نمایش این گوشی، دارای گلس محافظی مخصوص می‌باشد، همچنین قاب پشتی آن نیز به دلیل طراحی ویژه، چرم مانند است. پلاستیک استفاده شده در پوکو ام 3 دارای کیفیت خوبی است اما، رد اثر انگشت بر روی آن به جا می‌ماند. 

• دوربین پوکو ام 3

این گوشی از دوربین‌های سه گانه استفاده می‌کند، که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل دارد و سایر دوربین‌های آن 2 مگاپیکسلی هستند که به عنوان عمق سنج و ماکرو عمل می‌کنند.

• سخت افزار شیائومی ام 3

این گوشی از ترکیب‌های چهار هسته ای 2 گیگاهرتزی و چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی به صورت cpu استفاده می‌کند.

همچنین در نسخه‌های زیر با حافظه های داخلی زیر ارائه شده است:

- نسخه 4 / حافظه داخلی 64

- نسخه 4 / حافظه داخلی 128

- نسخه 6 / حافظه داخلی 64

- نسخه 6 / حافظه داخلی 128 

• باتری عالی پوکو m3

این گوشی دارای باتری 6000 میلی آمپری می‌باشد که شارژدهی آن بسیار عالی است. با توجه به وضعیت باتری این گوشی، امکان پخش فیلم به مدت 17 ساعت، پخش موزیک به مدت 196 ساعت و مکالمه تلفنی به مدت 40 ساعت را دارد. باتری این گوشی می‌تواند به مدت دو و نیم سال کار کند، درحالی که هزار بار شارژ شده است.

• سیستم عامل

سیستم عامل این گوشی به صورت پیشفرض، اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 12 است. توجه و بررسی کامل نکات بالا، در هنگام خرید اقساطی گوشی پوکو m3 بسیار مهم است. از آپشن هایی که در هنگام خرید گوشی پوکو m3 می‌توان به عنوان ویژگی بارز نام برد، به صورت زیر هستند:

• کیفیت رضایت بخش دوربین اصلی

• دقت رنگ در نمایشگر گوش

• شارژدهی خوب و سرعت شارژ بالای باتری

• طراحی جالب و زیبا

• کیفیت بالای اسپیکرهای استریو

خرید قسطی گوشی پوکو m3

وبسایت رسمی قسطی کلاب، سعی دارد که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه دهد. بنابراین، تمامی محصولات این وبسایت اورجینال بوده و قابل اعتماد هستند.

همانطور که برای خرید اقساطی گوشی پوکو m3  دیدید، این وبسایت، امکان خرید اقساطی محصولات را فراهم کرده است که کاربران بتوانند به صورت آسان، محصول خود را تهیه کنند.

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به بررسی جزئیات این گوشی بپردازیم، و امیدوارم که مقاله خرید قسطی گوشی پوکو m3 برای شما مفید واقع شده باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی Mi 10T Pro شیائومی

خرید قسطی گوشی Mi 10T Pro شیائومی
کمپانی شیائومی با بهره‌مندی از علم روز دنیا تاکنون توانسته است فروش بالایی را در دنیا داشته باشد. برای خرید قسطی گوشی Mi 10T Pro...

خرید اقساطی گوشی Redmi 10 prime 2

خرید اقساطی گوشی Redmi 10 prime 2
برای خرید اقساطی گوشی Redmi 10 prime 2 با شرایطی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک...